return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Tiësto trakteert (pg. 2)
View this Thread in Original format
magrec
quote:
Originally posted by Little Theseus
Tiesto in Marcanti was ooit een doorn in het oog voor het vaste Kremlin publiek, worden die nog bedankt?


mwoah ik geloof dat daar nogal verdeeldheid onder was hoor.
Mooooi was die tijd....gisteren naar de trouw geweest aan de wibautstraat 80% van het publiek zou geweigerd worden aan de deur van de marcanti :eyespop:
Smirnoff
Hmmmm....

Hoor ik daar een uhhh...

Magik Vol.8 - Live In Amsterdam ?? :eyes: :eyes:

Lijkt me ook wel een boeiend feest !
02-02-02 is ook alweer zo lang geleden :(
Elpie
Yes! Ik heb een ticke gewonnen! :D
drpeer_holland
Lijkt me ook een puik feestje :) helaas moet ik nog even gaan vissen voor tickets!
Ouwe Dwaas
uiteraard ben ik hier zeker weten van de partij als een grote fan sinds Innercity 1999 :toocool:
drpeer_holland
quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas
uiteraard ben ik hier zeker weten van de partij als een grote fan sinds Innercity 1999 :toocool:


Idd, hier nog een grote fan, hopelijk kan ik ook een kaartje bemachtingen, kan ik je eindelijk een keertje ontmoeten, lijkt me gezellig!
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by drpeer_holland
Idd, hier nog een grote fan, hopelijk kan ik ook een kaartje bemachtingen, kan ik je eindelijk een keertje ontmoeten, lijkt me gezellig!


kijk aan :)
ja inderdaad, eindelijk elkaar ontmoeten na al die berichten ;)

voor dit feest komt er binnenkort een mix aan gemaakt door een fan :tongue2
die zal denk ik wel door die goede maat van me op FTD worden gepost :toothless

Hopelijk voor je dat je kaarten hebt :)

en anders op een ander feest misschien.
MikeVee
Aanwezig, tickets gewnonnen op PF :D
eieregooie
Gefeliciteerd :)
Partyhardy!
Van de partij :cool:

Loraine
quote:
De kaarten zijn nu echt op! De 1500 beschikbare plaatsen zijn verdeeld en er liggen nog heel veel aanvragen van mensen die we moeten teleurstellen.




Denk dat ik er meteen maar een kleine B-day bash ga houden :thepirate
Chicane
Kaartjes in de pocket :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement