|
Tiësto trakteert (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Tiesto in Marcanti was ooit een doorn in het oog voor het vaste Kremlin publiek, worden die nog bedankt? |
mwoah ik geloof dat daar nogal verdeeldheid onder was hoor.
Mooooi was die tijd....gisteren naar de trouw geweest aan de wibautstraat 80% van het publiek zou geweigerd worden aan de deur van de marcanti :eyespop: |
|
|
| Smirnoff |
Hmmmm....
Hoor ik daar een uhhh...
Magik Vol.8 - Live In Amsterdam ?? :eyes: :eyes:
Lijkt me ook wel een boeiend feest !
02-02-02 is ook alweer zo lang geleden :( |
|
|
| Elpie |
| Yes! Ik heb een ticke gewonnen! :D |
|
|
| drpeer_holland |
| Lijkt me ook een puik feestje :) helaas moet ik nog even gaan vissen voor tickets! |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| uiteraard ben ik hier zeker weten van de partij als een grote fan sinds Innercity 1999 :toocool: |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
uiteraard ben ik hier zeker weten van de partij als een grote fan sinds Innercity 1999 :toocool: |
Idd, hier nog een grote fan, hopelijk kan ik ook een kaartje bemachtingen, kan ik je eindelijk een keertje ontmoeten, lijkt me gezellig! |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
Idd, hier nog een grote fan, hopelijk kan ik ook een kaartje bemachtingen, kan ik je eindelijk een keertje ontmoeten, lijkt me gezellig! |
kijk aan :)
ja inderdaad, eindelijk elkaar ontmoeten na al die berichten ;)
voor dit feest komt er binnenkort een mix aan gemaakt door een fan :tongue2
die zal denk ik wel door die goede maat van me op FTD worden gepost :toothless
Hopelijk voor je dat je kaarten hebt :)
en anders op een ander feest misschien. |
|
|
| MikeVee |
| Aanwezig, tickets gewnonnen op PF :D |
|
|
| eieregooie |
| Gefeliciteerd :) |
|
|
| Partyhardy! |
| Van de partij :cool: |
|
|
| Loraine |
| quote: | | De kaarten zijn nu echt op! De 1500 beschikbare plaatsen zijn verdeeld en er liggen nog heel veel aanvragen van mensen die we moeten teleurstellen. |

Denk dat ik er meteen maar een kleine B-day bash ga houden :thepirate |
|
|
| Chicane |
| Kaartjes in de pocket :D |
|
|
|
|