return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Tiësto trakteert (pg. 3)
View this Thread in Original format
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by Chicane
Kaartjes in de pocket :D


yup kwam net thuis en daar lagen ze dan in de brievenbus :toocool:
wordt een vet feest weekend volgende week: ASOT 400 en dit geweldige feest!!!!
Heb er zin an :eyespop:
eieregooie
Ze zullen er bij mij dan ook wel liggen, ben alleen pas dinsdag weer thuis :nervous:
MikeVee
Naar België zal nog wel een dagje extra duren :(
t is wel een klotedag om iemand te vinden aangezien het de volgende morgen gewoon werkdag is :s Maar nog een weekje tijd :)
Loraine
Geheel ziet er profi uit! :)
Dj_Day-V
Heb ook 2 kaartjes binnen:toothless
ahp2002
ben drbij met wat anderen :)

wordt leuk, ben erg benieuwd.. Is er voldoende parkeergelegenheid daar?
mpjohnston
Hi, I am hoping to get in to this event. Signed up for the lottery or whatever but wondering if you know another way to get it.

Silly American backpacking and clubbing around...thanks
Mike
Chicane
quote:
Originally posted by ahp2002
ben drbij met wat anderen :)

wordt leuk, ben erg benieuwd.. Is er voldoende parkeergelegenheid daar?


Volgens het mailtje wel, bij een of ander ziekenhuis kon je gratisch parkeren.
Loraine
Lucas Andreas Ziekenhuis ? Als je de wagen daar neerzet, zou ik wel ff zorgen dat-ie leeg is ;)
quote:
Het maximum dagtarief bedraagt € 6,- Parkeren op het terrein is op eigen risico. Laat geen waardevolle spullen achter in uw auto. Op de openbare weg rond het ziekenhuis betaalt u ook voor het parkeren.
Chicane
quote:
Vervoer naar de Amsterdam Marcanti



Indien u met de auto komt kunt u op diverse plekken parkeren.

In de omgeving van de club is slechts beperkte ruimte, om de overlast bij de buurtbewoners te minimaliseren adviseren wij u de auto op de volgende plaatsen te parkeren:
- Willem de Zwijgerlaan. t.h.v. een knik naar links staat aan je rechterhand een groot gebouw met voldoende parkeerruimte voor de deur.

- Andreas Lucas ziekenhuis (gratis parkeren);
- Admiraal Helfrichstr. / Jan van Galenstraat , nabij het zwembad;
- Station Sloterdijk tram lijn 12, uitstappen bij halte Jan van Galenstraat.

Indien u met het openbare vervoer komt :
- Vanaf Amsterdam Centraal Station neemt u buslijn 18, uitstappen bij halte Jan van Galenstraat;
- Vanaf Muiderpoortstation of Zoutkeetsgracht kunt u tramlijn 3 nemen en uitstappen bij halte Hugo de Grootplein, 200 m loopafstand van de Amsterdam Marcanti;
- aansluiting op nachtnet Amsterdam-Haarlem;
- nachtbus 352 vanaf station reuzenveld naar Amsterdam centraal, en vanaf station Amsterdam centraal naar station reuzenveld.

Volg vanaf de diverse parkeerplaatsen de gouden Tiësto-logo’s op de stoep naar de ingang van de Amsterdam Marcanti.

Staat u met de auto bij Amsterdam Marcanti, volgt u dan de aanwijzingen van de parkeerwachters op.

eieregooie
Jullie hebben vast beide gelijk, het zal geen 24/7 betaald parkeren zijn ;)
Donna
Parkeren is DIK drama daar,we zijn er vorige maand nog geweest maar best ellende.
"Vroegah" mocht je gewoon langs de weg voor de deur parkeren en er was een parkeergelegenheid waar je met een pendelbusje heen en weer werd gebracht.
Maar dat er genoeg parkeergelegenheid is zou ik beslist nie geloven want je komt bedrogen uit;)
Beter is het om vroeg te gaan en je auto in de omliggende wijken ergens te stallen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement