|
Tiësto trakteert (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
| Nouw,ik vin die tattoo op die rug best gaaf staan 2 b honest! |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hij ging 20 ingestuurde vragen beantwoorden *geeuw* Presentatie was in handen van zo'n 538 nitwit die slechts geschikt is voor de presentatie van de EO jongerendag ofzo... Erg jammer allemaal :P |
Eens, plus dat Tijs echt volstrekt onverstaanbaar was met zijn gemompel. Volgende keer kan-ie beter gebruiken, wellicht gaat het articuleren dan wel beter. |
|
|
| Ruiz |
Rui & Miguel @ For Us By Us, Marcanti - Amsterdam
01. Miss Jools - Too Far Away (Original Mix)
02. Mick Rubin - Thaibreak (Original Mix)
03. James Talk - The Beginning (Gorge Remix)
04. Cosmic Cowboys - All The Words I Never Told You
05. King Roc - The Beginning (Jericho Dub )
06. Pastaboys - Hozho (Main Mix)
07. Dualton - Cicade (Original Mix)
08. Thomas Lauren - Waste No Time (Einmusik Remix)
09. Tim Jirgenson & Ben Morris - Keys (Original Mix)
10. ID - ID
11. Milton Jackson - Crash (Lovebirds Remix)
12. Moonbeam feat. Blackfeel Wite - Your Wind Is In My Hands (Dub Mix)
--. Drive Dealers - Colors (Drive D & Goshva Remix)
14. Logiztik Sounds & Kally - Smash It (Qbical Remix)
15. Johnson & Haske - Charly (Dub Mix)
16. Helge Kuhl - Autumnbomb
17. ID - ID
18. ID - ID
19. Sono - Keep Control Plus (Fedde Le Grand Remix)
20. ID - ID |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Real
Dat was een leuk feestje mensen. Het is wel wat zonde van het vragenuurtje, dat verpestte de flow van de avond volledig.
Tijs heeft een erg goede set gedraaid, alleen zaten er halverwege een 10-tal platen die me helemaal niet konden bekoren. Maar daarvoor en erna was het in orde. :D |
Eej, post dan eens een verslagske op ons forum, landverraders! :p |
|
|
| Loraine |
Ben nog steeds gaar van zondag.....
 |
|
|
| eieregooie |
| Nou nou nou, zo'n latertje was het nou ook weer niet bepaald |
|
|
| dj_spare |
| Damn als je daar nog gaar van bent inderdaad... :D |
|
|
| Donna |
| Ja dat komt door de leeftijd,ik heb tegenwoordig ook 3,5 dag nodig om te renoveren:P |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by Loraine
Ben nog steeds gaar van zondag.....
|
Vind je 't gek? Ha ha ha ha |
|
|
| Loraine |
Ach, Ei....jij nadert al angstvallig de 30 dus jou hoor ik over een paar jaar wel over "regenereren' na een feestje.
Kijk, Galen heeft nog 12 jaar :eyes: te gaan totdat hij mijn fantastische leeftijd bereikt...
 |
|
|
| eieregooie |
1-1 :D |
|
|
|
|