return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
מורן - Luckystrike מי אתה? (pg. 2)
View this Thread in Original format
HerHub
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אתה תשמח לגלות שיש עוד אנשים שמקבלים "עור ברווז" מטראנס אירופאי.
לשמחתנו כמה מהם נמצאים פה :)


אני עוקב אחרי הפורום מ"למעלה" מזמן, ואפילו כתבתי כאן קצת כמה שנים...
מכיר מעט מהדמויות הפועלות, אבל לפגוש חבר'ה מכאן בפועל לא יצא
חוץ מדרורי שאני מכיר אותו מפורום אחר (כבר נחשפתם לשריטה של
Scooter
שלו? אז גם לי יש אותה
:P)
luckystrike
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אתה תשמח לגלות שיש עוד אנשים שמקבלים "עור ברווז" מטראנס אירופאי.
לשמחתנו כמה מהם נמצאים פה :)

מורן אהבתי מאוד לקרוא את מה שכתבת...
תמציתי וכיף לקרוא. עכשיו...מתי נפגשים? :eek:


אני ודרורי (עודד) ורועי אולי ניפגש באפריל שעודד יחזור מהצבא

מה אתה אומר ?

אגב, תתכונן אתה הבא בתור נראה לי עם ט'רד עתידי על אילן
luckystrike
quote:
Originally posted by HerHub
אני עוקב אחרי הפורום מ"למעלה" מזמן, ואפילו כתבתי כאן קצת כמה שנים...
מכיר מעט מהדמויות הפועלות, אבל לפגוש חבר'ה מכאן בפועל לא יצא
חוץ מדרורי שאני מכיר אותו מפורום אחר (כבר נחשפתם לשריטה של
Scooter
שלו? אז גם לי יש אותה
:P)


סקוטר ?

זה לא מהדברים ששומרים בלב ?

אגב, אכן היה נחמד להיפגש באמסטרדם.

בקשר לעבודה, לא חייבים דרכון אמריקאי יש היום ויזות עבודה וכאלה
Glenn-Holmes
יאללה אפריל הולך...גם יהיה חופש מהלימודים של שבועיים לכבוד פסח אז בכלל מתאים.
HerHub
quote:
Originally posted by luckystrike
סקוטר ?

זה לא מהדברים ששומרים בלב ?


האמת פעם ממש הערצתי אותם, מעבר לבוז הכללי שרובכם חשים כלפיהם, הם הלכו והדרדרו משנה לשנה ככה שנכון להיום הם ממש לא הקאפ אוף טי שלי
אבל היי, צריך להתחיל מאיפשהו...
luckystrike
quote:
Originally posted by HerHub
האמת פעם ממש הערצתי אותם, מעבר לבוז הכללי שרובכם חשים כלפיהם, הם הלכו והדרדרו משנה לשנה ככה שנכון להיום הם ממש לא הקאפ אוף טי שלי
אבל היי, צריך להתחיל מאיפשהו...


תאכל'ס... סה"כ הרוב מתחילים בלאסגו וכאלה :)


ואילן - סגרנו על אפריל~
DjChook
אני בהחלט חושב שהטרד' הבא מגיע לי :disbelief
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
אני בהחלט חושב שהטרד' הבא מגיע לי :disbelief


חן ???

זה אתה ?

איזה חזרה מהמתים !

מה המצב אחי !!!

:)

אשכרה נהיה פה איחוד לבבות

מה קורה איתך ????
Vortex_SA
quote:
Originally posted by DjChook
אני בהחלט חושב שהטרד' הבא מגיע לי :disbelief


:eyespop:
m0sh
אני רואה שהפורום חי וקיים כל הכבוד לכם

מורן ממך לא שמעתי שנים


דרורי, פגשתי אחד מהקיבוץ שלך , סיוון
גם בגיל שלנו

luckystrike
quote:
Originally posted by m0sh
אני רואה שהפורום חי וקיים כל הכבוד לכם

מורן ממך לא שמעתי שנים


דרורי, פגשתי אחד מהקיבוץ שלך , סיוון
גם בגיל שלנו



מוש ?????????????


זה אתה ?????????

לא מאמין !!!!!!!

איזה כיף אחי

בן כמה אתה היום - שלושים ?
:):):)

שנים לא שמעתי ממך גם ,זה הדדי

מה עושה בימים אלו ???
m0sh
quote:
Originally posted by luckystrike
מוש ?????????????


זה אתה ?????????

לא מאמין !!!!!!!

איזה כיף אחי

בן כמה אתה היום - שלושים ?
:):):)

שנים לא שמעתי ממך גם ,זה הדדי

מה עושה בימים אלו ???


כן זה אני
אני בן 23 באוגוסט

סיימתי תואר בספטמבר שעבר ואחרי חודש טסתי למזרח ל5 חודשים(לאוס,ויאטנם,קמבודיה,הודו,נאפל)
כבר בתחילת הטיול הבנתי שאני לא רוצה להתעסק בתואר.
לפני כמעט 3 שנים התחלתי לנגן ולאט לאט התחלתי לעשות שירים וגם לקחתי שיעורי פיתוח קול והופעתי קצת.
בטיול יצא לי לגור בהוסטל של תיירים בהנוי ולנגן כל ערב עם 6 בירות
עברו עלי דברים מטורפים בהקשר למוזיקה והגעתי להארה שזה מה שאני הולך לעשות.
יש לי כמה פגישות חשובות אבל בקרוב מאד אני אתחיל את הקריירה כמו שצריך ויהיה טוב !

וזהו, חזרתי לארץ די מוקדם בגלל שאחותי התחתנה וזה היה פשוט מדהים ומרגש בשבילי


הגג שלי פתוח לג'אמים ולאירוח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement