return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
מורן - Luckystrike מי אתה? (pg. 3)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by m0sh
כן זה אני
אני בן 23 באוגוסט

סיימתי תואר בספטמבר שעבר ואחרי חודש טסתי למזרח ל5 חודשים(לאוס,ויאטנם,קמבודיה,הודו,נאפל)
כבר בתחילת הטיול הבנתי שאני לא רוצה להתעסק בתואר.
לפני כמעט 3 שנים התחלתי לנגן ולאט לאט התחלתי לעשות שירים וגם לקחתי שיעורי פיתוח קול והופעתי קצת.
בטיול יצא לי לגור בהוסטל של תיירים בהנוי ולנגן כל ערב עם 6 בירות
עברו עלי דברים מטורפים בהקשר למוזיקה והגעתי להארה שזה מה שאני הולך לעשות.
יש לי כמה פגישות חשובות אבל בקרוב מאד אני אתחיל את הקריירה כמו שצריך ויהיה טוב !

וזהו, חזרתי לארץ די מוקדם בגלל שאחותי התחתנה וזה היה פשוט מדהים ומרגש בשבילי


הגג שלי פתוח לג'אמים ולאירוח


קודם כל מזל טוב לאחותך אחי !!
ושוב - ממש כיף לראות אותך

הלוואי עלי איזה טיול קטן למזרח

לא כתבת במה עשית תואר (רק אמרת שאתה לא רוצה לעסוק בזה

אתה עדיין גר בהרצליה ? אני שוכר שם עכשיו

אגב - אתה מתכוון לקריירה בתור זמר/נגן או שניהם ?
איזה סגנון ?

ואם הגג שלך פתוח - נראה לי שנבחרת להיות המקום למפגש

מה אתה אומר ?
m0sh
כן אני סטלה שכחתי לרשום כמה דברים

אני עדיין גר בכפר שמריהו עם ההורים, טוב לי כרגע

עשיתי תואר במדעי המחשב ואני
singer songwriter

וכן אפשר לשבת על הגג המפורסם שלי

תודה אגב!
ואיפה אתה משכיר דירה

המספר שלי
0524737175
DjChook
היה לי אותו :)

אגב מוש
אני עדין מנגן קלאסי בפסנתר
כבר 4 שנים עוד מעט
luckystrike
quote:
Originally posted by m0sh
כן אני סטלה שכחתי לרשום כמה דברים

אני עדיין גר בכפר שמריהו עם ההורים, טוב לי כרגע

עשיתי תואר במדעי המחשב ואני
singer songwriter

וכן אפשר לשבת על הגג המפורסם שלי

תודה אגב!
ואיפה אתה משכיר דירה

המספר שלי
0524737175


מדעי המחשב ?

ואח"כ במזרח חטפת סיבוב והבנת שאתה פורש מהעסק אה ?

ספר קצת תובנות יא נקניק, גם אני צריך איזה הארה כזאת כדי לעזור את הקקה שאני מתעסק בו :(

אני משכיר ליד רחוב הנדיב , בטשרחניכובסקי

מכיר ?

בקשר למפגש - מוש אתה לוקח על עצמך משימת אירוח
:)
אנני מגיעה במאי , אפשר לחכות לה
למרות שיהיה קצת מוזר שכולנו נהיה בנים ואנני
פוטנציאל לסוג של סרט כחול אבל בכל זאת לא נעים
איפה אלונה נעלמה ?
צריך לעשות גם לה קאמבק !


קיצר - מאי מפגש ?
Hell_Copter
אני אגיד לך מי אתה מר מורן...

אתה אחד החופרים ואני לא מאמין שגרמת לי לחזור לפה חח :)
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני אגיד לך מי אתה מר מורן...

אתה אחד החופרים ואני לא מאמין שגרמת לי לחזור לפה חח :)


תאמין לי מגיע לי צל"ש

לפחות עכשיו אני הולך לישון בראש טוב !

אם היה לי כח הייתי מגלגל איזה משהו
:)

איזה כיף לראות פוסט ממך יא אח !

לילה טוב גבר, מעכשיו אתה כאן באופן יומי
Hell_Copter
חחחח אם גרמתי לך ללכת לישון בראש טוב אז אני גם מבסוט... :clown:
m0sh
quote:
Originally posted by luckystrike
מדעי המחשב ?

ואח"כ במזרח חטפת סיבוב והבנת שאתה פורש מהעסק אה ?

ספר קצת תובנות יא נקניק, גם אני צריך איזה הארה כזאת כדי לעזור את הקקה שאני מתעסק בו :(

אני משכיר ליד רחוב הנדיב , בטשרחניכובסקי

מכיר ?

בקשר למפגש - מוש אתה לוקח על עצמך משימת אירוח
:)
אנני מגיעה במאי , אפשר לחכות לה
למרות שיהיה קצת מוזר שכולנו נהיה בנים ואנני
פוטנציאל לסוג של סרט כחול אבל בכל זאת לא נעים
איפה אלונה נעלמה ?
צריך לעשות גם לה קאמבק !


קיצר - מאי מפגש ?



אמממ התחלתי לנגן לפני כמעט 3 שנים קצת אחרי תחילת הלימודים
באמצע הלימודים הבנתי שזה לא בשבילי אבל הייתי כבר באמצע אז זה היה חבל לא לסיים
לפני הטיול חשבתי שאני אחזור ויעבוד בתחום ויעשה את המוזיקה שלי ביחד
אבל בטיול הגעתי למסקנה שזה כל מה שאני רוצה וצריך ותוך שלושה ימים כבר התחלתי להופיע


מכיר את הנדיב , פחות מעשר דקות אני שם


בנוגע למאי , סבבה אין בעיה
אם מישהו ירצה לראות אותי לפני אז אני אודיע לו על הופעות שלי בקרוב
LA©
רועי, גם לי מגיע טיפה קרדיט חחחח
העיקר שאתה פה!!

נוש, ממש לא מוזר, אני רגילה להיות בת יחדיה בחברת בנים... אל דאגה! מסיבה לא ברורה לגמריי יש לי הרבה ידידים... ואיכשהו הזמן עושה את שלו ואני הופכת להיות חלק מהחבר'ה ואפילו שותפה בשיחות הגברים שלהם חחחח..

אבל בהחלט יהיה נחמד אם אלונה או בחורה נוספת יהיו בתמונה!!
luckystrike
מוש אתה מנגן בגיטרה אני מבין ?

תתכונן לארגן איזה הופעת זמר הבית על הגג
:)

בנני - מתי במאי את פה ?

LA©
quote:
Originally posted by luckystrike
מוש אתה מנגן בגיטרה אני מבין ?

תתכונן לארגן איזה הופעת זמר הבית על הגג
:)

בנני - מתי במאי את פה ?


עדיין לא סגרתי טיסה, זה בטיפול כרגע. אני בארץ סוף אפריל... ונשארת את כל מאי
:crazy:
Tarantula
הלווו הלווו
אלונה היא לא עוד סתם בחורה!@#:)
הייתי בין הבחורות הראשונות בפורום הזה!!:)

שתדעו לכם יש אחלה פורום טראנס ישראלי חדש שנפתח לאחרונה
tranceil.co.il
משום מה אני בטוחה שהרוב פה כבר מכירים אותו:)

מווווורררררררןןןןןןןןן הבן אדם הכי עסוק בארץ, נשבעתם לכם,
אי אפשר להשיג אותו אף פעם:)

<3

יאללה מפגש!@@#
אני לגמרי בעד:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement