return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
מורן - Luckystrike מי אתה? (pg. 4)
View this Thread in Original format
DjChook
הלו הלו
מה זה הפרסומים האלו ?!

ILTA4EVER!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula

מווווורררררררןןןןןןןןן הבן אדם הכי עסוק בארץ, נשבעתם לכם,
אי אפשר להשיג אותו אף פעם:)

<3

יאללה מפגש!@@#
אני לגמרי בעד:)



יאללה מה את משחקת אותה שהוא עסוק... אפילו לבקר אותי שאני בחיפה את לא באה :)

ואנני... את עזרת בסוף... את לא מבינה איזה חפירה רצה עליי מהצד של מורן לפני שאת נכנסת לתמונה
luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula
הלווו הלווו
אלונה היא לא עוד סתם בחורה!@#:)
הייתי בין הבחורות הראשונות בפורום הזה!!:)

שתדעו לכם יש אחלה פורום טראנס ישראלי חדש שנפתח לאחרונה
tranceil.co.il
משום מה אני בטוחה שהרוב פה כבר מכירים אותו:)

מווווורררררררןןןןןןןןן הבן אדם הכי עסוק בארץ, נשבעתם לכם,
אי אפשר להשיג אותו אף פעם:)

<3

יאללה מפגש!@@#
אני לגמרי בעד:)


אלוווונה !

מה המצב ?

סורי שלא הייתי זמין

אני עד עכשיו במשרד

אמורה להיות לנו פרסומת של מכה מחר במשחק של יוון-ישראל אבל המעצב של שידורי רשת חתיכת מטומטם ועד עכשיו אנחנו מתקנים את הטעויות שלו כדי שנספיק להעלות מחר לשידור

סעמק

אני הרוג מעייפות ברמות הקשות

מה קורה איתך בלוונה ???

עדיין לומדת גיאוחטרוגפריזיקה בטכניון ???

:):):):)
LA©
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יאללה מה את משחקת אותה שהוא עסוק... אפילו לבקר אותי שאני בחיפה את לא באה :)

ואנני... את עזרת בסוף... את לא מבינה איזה חפירה רצה עליי מהצד של מורן לפני שאת נכנסת לתמונה


אני יכולה לדמיין
חחחח

מה אתם שניכם עושים ערים בשעה כזו...
כאילו אני יודעת מורן ער בשעות כאלו... ואתה רועי אף פעם לא ישן... אבל עדייןןןן!!! משוגעים!
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יאללה מה את משחקת אותה שהוא עסוק... אפילו לבקר אותי שאני בחיפה את לא באה :)

ואנני... את עזרת בסוף... את לא מבינה איזה חפירה רצה עליי מהצד של מורן לפני שאת נכנסת לתמונה


מה אני אעשה שאתה פה כשאני שיא העסוקה
:S
טוב בעצם אני כל הזמן עסוקה...

יאללה די לבכות
עוד כמה חודשים אני עוברת למרכז ואז נראה את כולכם כל הזמן
:)
Hell_Copter
אני לא ישן... אז אם כבר אז כבר..... זה מה שרציתם לא?

ואלונה... אני מחכה...
luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula
מה אני אעשה שאתה פה כשאני שיא העסוקה
:S
טוב בעצם אני כל הזמן עסוקה...

יאללה די לבכות
עוד כמה חודשים אני עוברת למרכז ואז נראה את כולכם כל הזמן
:)


את עוברת למרכז ??

זהו, סיימת עם התואר?

עוברת לתל אביב ?

ורועי
GOOD TO HAVE YA BACK
Tarantula
quote:
Originally posted by luckystrike
את עוברת למרכז ??

זהו, סיימת עם התואר?

עוברת לתל אביב ?


עוד כמה חודשים מסיימת...
יש לי כבר כמה אופציות לעבודה..

עכשיו מתחילה בחיפוש מטורף אחרי דירה באזור עם חברה שלי..
מה שהולך להיות בכלל לא פשוט:S
luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula
עוד כמה חודשים מסיימת...
יש לי כבר כמה אופציות לעבודה..

עכשיו מתחילה בחיפוש מטורף אחרי דירה באזור עם חברה שלי..
מה שהולך להיות בכלל לא פשוט:S


תתנחמי בזה שזה קצת יותר פשוט ממה שהיה שנה שעברה

ואיזה אופציות לעבודה יש במקצוע המוזר הזה ???
m0sh
quote:
Originally posted by luckystrike
מוש אתה מנגן בגיטרה אני מבין ?

תתכונן לארגן איזה הופעת זמר הבית על הגג
:)

בנני - מתי במאי את פה ?



כן גיטרה ואני יודע קצת פסנתר (לא באמת אבל אני יכול לאלתר)


חחח בכיף , אתה יכול לבוא (ולשמוע) בלי קשר מתי שבא לך ואני גם יכול לקפוץ אליך אני גר מטר


quote:
Originally posted by DjChook

אגב מוש
אני עדין מנגן קלאסי בפסנתר
כבר 4 שנים עוד מעט


טוב מאד!
מה עם קצת בלוז?

DjChook
אממ.. ניסיתי קצת ג'ז פה ושם
וגם שירים פשוטים
אני יודע לנן את
Hey there dalilah
וכל מני שטויות של היהודים/שוטי הנבואה
אבל כעיקרון, בעיקר קלאסי
luckystrike
quote:
Originally posted by m0sh
כן גיטרה ואני יודע קצת פסנתר (לא באמת אבל אני יכול לאלתר)


חחח בכיף , אתה יכול לבוא (ולשמוע) בלי קשר מתי שבא לך ואני גם יכול לקפוץ אליך אני גר מטר




טוב מאד!
מה עם קצת בלוז?


אחי בכיף

אני בבית בערבים

צריך איזה שאכטה בגג מיתשהו
אתה מעשן ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement