return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Schijtziek van al die buitenlanders hiero
View this Thread in Original format
Donna
En neej daar bedoel ik niks rastistisch mee,maar er komt al amper een *normale* thread tevoorschijn en dan komen al die gasten van andere TA-forums 80.000 keer vragen waar een club in amsterdam zit etc etc,en maken daar TIG threads over *PUKE*
Kunnen die threads niet gewoon geclosed worden en maak r 1 sticky voor die lui ofzo.
Vette irritante meuk!!!!
Miss Proximus
Ik ben ermee bezig! :)

Komt binnekort wel een sticky met Club/Travel/Hotel info etc etc :)

Ennu...ik vond t nou niet echt infomatief hiero lately dus wat maken die paar threadjes nou uit waar wél geholpen kan worden e.d. :p

:eyes:

hehe
Optimus
ik vond t ook wel iirri worden ja...

laat ze lekker in ouwe threads kijken...

dat deok ook
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik ben ermee bezig! :)

Komt binnekort wel een sticky met Club/Travel/Hotel info etc etc :)

Ennu...ik vond t nou niet echt infomatief hiero lately dus wat maken die paar threadjes nou uit waar wél geholpen kan worden e.d. :p

:eyes:

hehe


Heel goed meid, dan zorg ik er wel voor dat ie sticky wordt. :tongue2
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Donna
En neej daar bedoel ik niks rastistisch mee,maar er komt al amper een *normale* thread tevoorschijn en dan komen al die gasten van andere TA-forums 80.000 keer vragen waar een club in amsterdam zit etc etc,en maken daar TIG threads over *PUKE*
Kunnen die threads niet gewoon geclosed worden en maak r 1 sticky voor die lui ofzo.
Vette irritante meuk!!!!


volgens mij ben je toe aan je dagelijkse joint donna :)
Miss Proximus
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Heel goed meid, dan zorg ik er wel voor dat ie sticky wordt. :tongue2


haal je dan ook gelijk dat sticky spul uit me haar :stongue: ;)
Donna
quote:
Originally posted by Miss Proximus


haal je dan ook gelijk dat sticky spul uit me haar :stongue: ;)


Viespeukjes!!:p :p
jp
Die mongool die een beetje komt vertellen dat we ziek in ons hoofd zijn... :whip:

Waar bemoei hij zich mee zeg? Een beetje ons als Nederlanders af lopen zeiken terwijl z'n eigen land een rotzooi is waar je U tegen zegt. Het moet niet gekker worden :mad:
djxtension
quote:
Originally posted by jp
Die mongool die een beetje komt vertellen dat we ziek in ons hoofd zijn... :whip:

Waar bemoei hij zich mee zeg? Een beetje ons als Nederlanders af lopen zeiken terwijl z'n eigen land een rotzooi is waar je U tegen zegt. Het moet niet gekker worden :mad:


Kan het nog gekker dan?
jp
Nog gekker? Een beetje met z'n hypocriete gezeik ons Nederlanders aan lopen vallen. Opflikkeren met dat stuk onbenul :mad:

djxtension
quote:
Originally posted by jp
Nog gekker? Een beetje met z'n hypocriete gezeik ons Nederlanders aan lopen vallen. Opflikkeren met dat stuk onbenul :mad:


Tja, je gaat je dan af vragen wie er ziek is in z'n bol... :rolleyes:

Maar ja, fijn om te weten dat we allemaal nazi's zijn... :whip: :whip: :whip:
jp
Gooi die thread dicht zou ik zeggen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement