return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
חברי הפורום - גרסת 2009 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tarantula
מה הולך פה?!
מה זה כל הפרצופים הישנים האלה שלא ראיתי שנים??
:O
חחחחח

נראה אותכם בטיאסטו לפחות!?:)

מורןןןן יא זבל! במקום לשלוח הודעה שדורשת ממני לחזור לפה.. אתה יכול להתקשר ולבקש יפה

:P
Glenn-Holmes
יאללה מי מתנדב להחזיר את שחר? :D


עדכנתי את הדף הראשי + תוספת חביבה של משפט שמתאר מנקודת המבט שלי את האנשים שכבר נפתח להם טופיק נלווה
אתם מוזמנים לחוות דעתכם :)
DjChook
אני ראיתי את שחר מלצר חולון לפני איזה כמה חודשים
סתם, לא חולון, אבל ממלצר באוונגרד-רמת החייל :)
luckystrike
מי זה השחר הזה שאתם מדברים עליו ?

אני זוכר במעורפל אותו פה

הבנתי שהוא סוג של הנמסיס של הפורום פה לא ?

ואם כבר נוסטלגיה - מי מחזיר את גיל שוורץ ?

זוכרים אותו ?
luckystrike
אילן , יצאת גבר שהחזרת את הסטיקי !!!

:) :) :)
LA©
quote:
Originally posted by luckystrike
מי זה השחר הזה שאתם מדברים עליו ?

אני זוכר במעורפל אותו פה

הבנתי שהוא סוג של הנמסיס של הפורום פה לא ?

ואם כבר נוסטלגיה - מי מחזיר את גיל שוורץ ?

זוכרים אותו ?


וואי איזה שם מן העברררר
גיל שוורץ

מעניין אם הוא עדיין בב"ש...
Rising
quote:
Originally posted by luckystrike
מי זה השחר הזה שאתם מדברים עליו ?

אני זוכר במעורפל אותו פה

הבנתי שהוא סוג של הנמסיס של הפורום פה לא ?

ואם כבר נוסטלגיה - מי מחזיר את גיל שוורץ ?

זוכרים אותו ?


מורן או שאתה דיפדפת בעמודים הראשונים של הפורום ..
או שמה שאתה לא מעשן מחזיר לך את הזכרון :)
DjChook
אני רק זוכר שגיל שורץ אמר שהוא סגר סקאלה עם מיצובישי גלאנט
חוץ מזה אני זוכר במעורפל שיחות על תוכנות ליצירת מוזיקה
TTman
quote:
Originally posted by luckystrike
מי זה השחר הזה שאתם מדברים עליו ?

אני זוכר במעורפל אותו פה

הבנתי שהוא סוג של הנמסיס של הפורום פה לא ?

ואם כבר נוסטלגיה - מי מחזיר את גיל שוורץ ?

זוכרים אותו ?


בואו נקווה ששחר התבגר מעט מאז הפעם האחרונה שהוא היה פה
:)

גיל שוורץ כבר ממש אבל ממש לא בקטע של הפורום הזה.. הוא יותר בקטע של עופר ניסים למיניהם
Tarantula
חחחחח
יהיה דווקא מצחיק להחזיר את שחר

אני עוד פעם אתחיל לריב איתו כמו בזמנים הטובים
:P

luckystrike
quote:
Originally posted by TTman
בואו נקווה ששחר התבגר מעט מאז הפעם האחרונה שהוא היה פה
:)

גיל שוורץ כבר ממש אבל ממש לא בקטע של הפורום הזה.. הוא יותר בקטע של עופר ניסים למיניהם


גיל היה מבוגר יחסית אם אני זוכר נכון

איזה עתיקה התקופה שלו.

אורן - בביתי מעשנים רק דברים טובים

חן - הרגת אותי עם הקטע של הסקאלה

ואת שחר אני משום מה בקושי זוכר
זה כנראה היה בשלהי תקופתי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike

ואת שחר אני משום מה בקושי זוכר
זה כנראה היה בשלהי תקופתי


אם אני לא טועה ראיתי אותו לא מזמן באוונגרד...
הוא מלצר שם... אם אני לא מתבלבל...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement