|
חברי הפורום - גרסת 2009 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
מה הולך פה?!
מה זה כל הפרצופים הישנים האלה שלא ראיתי שנים??
:O
חחחחח
נראה אותכם בטיאסטו לפחות!?:)
מורןןןן יא זבל! במקום לשלוח הודעה שדורשת ממני לחזור לפה.. אתה יכול להתקשר ולבקש יפה
:P |
|
|
| Glenn-Holmes |
יאללה מי מתנדב להחזיר את שחר? :D
עדכנתי את הדף הראשי + תוספת חביבה של משפט שמתאר מנקודת המבט שלי את האנשים שכבר נפתח להם טופיק נלווה
אתם מוזמנים לחוות דעתכם :) |
|
|
| DjChook |
אני ראיתי את שחר מלצר חולון לפני איזה כמה חודשים
סתם, לא חולון, אבל ממלצר באוונגרד-רמת החייל :) |
|
|
| luckystrike |
מי זה השחר הזה שאתם מדברים עליו ?
אני זוכר במעורפל אותו פה
הבנתי שהוא סוג של הנמסיס של הפורום פה לא ?
ואם כבר נוסטלגיה - מי מחזיר את גיל שוורץ ?
זוכרים אותו ? |
|
|
| luckystrike |
אילן , יצאת גבר שהחזרת את הסטיקי !!!
:) :) :) |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מי זה השחר הזה שאתם מדברים עליו ?
אני זוכר במעורפל אותו פה
הבנתי שהוא סוג של הנמסיס של הפורום פה לא ?
ואם כבר נוסטלגיה - מי מחזיר את גיל שוורץ ?
זוכרים אותו ? |
וואי איזה שם מן העברררר
גיל שוורץ
מעניין אם הוא עדיין בב"ש... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מי זה השחר הזה שאתם מדברים עליו ?
אני זוכר במעורפל אותו פה
הבנתי שהוא סוג של הנמסיס של הפורום פה לא ?
ואם כבר נוסטלגיה - מי מחזיר את גיל שוורץ ?
זוכרים אותו ? |
מורן או שאתה דיפדפת בעמודים הראשונים של הפורום ..
או שמה שאתה לא מעשן מחזיר לך את הזכרון :) |
|
|
| DjChook |
אני רק זוכר שגיל שורץ אמר שהוא סגר סקאלה עם מיצובישי גלאנט
חוץ מזה אני זוכר במעורפל שיחות על תוכנות ליצירת מוזיקה |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מי זה השחר הזה שאתם מדברים עליו ?
אני זוכר במעורפל אותו פה
הבנתי שהוא סוג של הנמסיס של הפורום פה לא ?
ואם כבר נוסטלגיה - מי מחזיר את גיל שוורץ ?
זוכרים אותו ? |
בואו נקווה ששחר התבגר מעט מאז הפעם האחרונה שהוא היה פה
:)
גיל שוורץ כבר ממש אבל ממש לא בקטע של הפורום הזה.. הוא יותר בקטע של עופר ניסים למיניהם |
|
|
| Tarantula |
חחחחח
יהיה דווקא מצחיק להחזיר את שחר
אני עוד פעם אתחיל לריב איתו כמו בזמנים הטובים
:P |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by TTman
בואו נקווה ששחר התבגר מעט מאז הפעם האחרונה שהוא היה פה
:)
גיל שוורץ כבר ממש אבל ממש לא בקטע של הפורום הזה.. הוא יותר בקטע של עופר ניסים למיניהם |
גיל היה מבוגר יחסית אם אני זוכר נכון
איזה עתיקה התקופה שלו.
אורן - בביתי מעשנים רק דברים טובים
חן - הרגת אותי עם הקטע של הסקאלה
ואת שחר אני משום מה בקושי זוכר
זה כנראה היה בשלהי תקופתי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ואת שחר אני משום מה בקושי זוכר
זה כנראה היה בשלהי תקופתי |
אם אני לא טועה ראיתי אותו לא מזמן באוונגרד...
הוא מלצר שם... אם אני לא מתבלבל... |
|
|
|
|