|
חברי הפורום - גרסת 2009 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם אני לא טועה ראיתי אותו לא מזמן באוונגרד...
הוא מלצר שם... אם אני לא מתבלבל... |
זה הוא . :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
שלום לכולם!!
בפעם האחרונה שהייתי באחת המסיבות של רועי, הוא אמר לי שמחזירים את כל הותיקים לפורום...
אני רואה שמצליחים לא רע עד עכשיו. :)
ואגב, שחר באמת היה נוהג לריב פה די הרבה עם אנשים... |
|
|
| DjChook |
אורןןןןןןןןןן
אני מרגיש ששנים לא דיברתי איתך :)
אורן בנדוד שלי בדיוק אצלי עכשיו משחק עם אחי בסוני |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
אורןןןןןןןןןן
אני מרגיש ששנים לא דיברתי איתך :)
אורן בנדוד שלי בדיוק אצלי עכשיו משחק עם אחי בסוני |
זה בגלל שבאמת שנים לא דיברנו :)
מה המצב אחוני?
ד"ש לאורן!!! |
|
|
| DjChook |
| כלטוב =] אתה מוזמן להתעדכן בטרד שלי :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
שלום לכולם!!
בפעם האחרונה שהייתי באחת המסיבות של רועי, הוא אמר לי שמחזירים את כל הותיקים לפורום...
אני רואה שמצליחים לא רע עד עכשיו. :)
ואגב, שחר באמת היה נוהג לריב פה די הרבה עם אנשים... |
טוב לראות אותך אורן !!!
ובגלל החג היה פה חלש בימים האחרונים נראה לי...צריך לשמור על המומנטום
:) |
|
|
| DjChook |
אני בפייסבוק אנשים
(לא יאמן)
Chen Chook Harel |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני בפייסבוק אנשים
(לא יאמן)
Chen Chook Harel |
מה ??
איך נשברת יא נקניק ? |
|
|
| luckystrike |
אילן - פתח ט'רד לבא בתור
רועי לא עשה את זה בעצמו הנקניק הזה |
|
|
| m0sh |
| מורן תן לי את האימייל שלך |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ואם כבר נוסטלגיה - מי מחזיר את גיל שוורץ ?
זוכרים אותו ? |
לי דווקא יצא לראות ממש לא מזמן פליירים עם השם שלו
איזה חורבה בבאר שבע או משהו |
|
|
|
|