|
חברי הפורום - גרסת 2009 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
לי דווקא יצא לראות ממש לא מזמן פליירים עם השם שלו
איזה חורבה בבאר שבע או משהו |
אתה רציני ?
איזה קטע
אפשר לפתוח אגב קבוצה בפייסבוק של הפורום פה
אולי נמצא עוד קאמבקים ככה |
|
|
| DjChook |
חחחח רומן - ענק
יאלה מורן, תרים איזו קבוצת
ILTA
בפייסבוק
אני מצטרף
(בינתיים אני חבר בעיקר ב
אנשים בבוקר מעבירים את הבגדים מהכיסא למיטה, ובערב מהמיטה לכיסא) |
|
|
| Tarantula |
ואותי שכחו בין השורות
:( |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחח רומן - ענק
יאלה מורן, תרים איזו קבוצת
ILTA
בפייסבוק
אני מצטרף
(בינתיים אני חבר בעיקר ב
אנשים בבוקר מעבירים את הבגדים מהכיסא למיטה, ובערב מהמיטה לכיסא) |
חן תפתח !!!
אתה גם מוד לשעבר
:)
למה האחריות עלי ?
סתם האמת שאני לא יודע איך להתעסק עם פייסבוק יותר מדי |
|
|
| m0sh |
| אריק יא גבר מה קורה איתך תגיד לי.? |
|
|
| MINTZ |
לחברי הפורום: אנא אל תתבלבלו
זוהי שנת 2009 לא שנת 99 :-)
אף אחד פה לא התחתן - הביא ילדים - או משהו כזה? חחחח אחרי הכל אני עוד בין הצעירים פה...
בכל זאת לגבי עצמי לפחות - היינו ונמשיך להיות בפורום... |
|
|
| MINTZ |
| טוב לא ברור מה שרשמתי פה מקודם לגבי חתונה וילדים - הכי כיף להיות רווק ולצאת למסיבות כל עוד אפשר :] אז מה איתכם? מישהו בא ל GTR ויודע מתי זה בידיוק וכמה עולה....? :) |
|
|
| MINTZ |
| לא ברור מה עבר בראשי - נראה לי שביאסתי פה כמה אנשים - אז שכחו מזה... :] |
|
|
| MINTZ |
וואי תגידו - היתכן שאני מדבר אל עצמי? חחח מה זה כל ההודעות סרק שרשמתי פה... :]
מישהו היה במסיבה מעניינת לסילבסטר?
מישהו בא ל A&B בסוף ינואר? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| יש נושא נפרד לזה ירון....אני בטוח שאנשים ישמחו לענות לך שם :) |
|
|
|
|