return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
חברי הפורום - גרסת 2009 (pg. 4)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
לי דווקא יצא לראות ממש לא מזמן פליירים עם השם שלו
איזה חורבה בבאר שבע או משהו


אתה רציני ?

איזה קטע

אפשר לפתוח אגב קבוצה בפייסבוק של הפורום פה

אולי נמצא עוד קאמבקים ככה
DjChook
חחחח רומן - ענק

יאלה מורן, תרים איזו קבוצת
ILTA
בפייסבוק
אני מצטרף

(בינתיים אני חבר בעיקר ב
אנשים בבוקר מעבירים את הבגדים מהכיסא למיטה, ובערב מהמיטה לכיסא)
Tarantula
ואותי שכחו בין השורות
:(
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
חחחח רומן - ענק

יאלה מורן, תרים איזו קבוצת
ILTA
בפייסבוק
אני מצטרף

(בינתיים אני חבר בעיקר ב
אנשים בבוקר מעבירים את הבגדים מהכיסא למיטה, ובערב מהמיטה לכיסא)


חן תפתח !!!
אתה גם מוד לשעבר

:)

למה האחריות עלי ?

סתם האמת שאני לא יודע איך להתעסק עם פייסבוק יותר מדי
arik
/wave
m0sh
אריק יא גבר מה קורה איתך תגיד לי.?
MINTZ
לחברי הפורום: אנא אל תתבלבלו

זוהי שנת 2009 לא שנת 99 :-)

אף אחד פה לא התחתן - הביא ילדים - או משהו כזה? חחחח אחרי הכל אני עוד בין הצעירים פה...

בכל זאת לגבי עצמי לפחות - היינו ונמשיך להיות בפורום...
djGoosh
שלום לכולם :)
MINTZ
טוב לא ברור מה שרשמתי פה מקודם לגבי חתונה וילדים - הכי כיף להיות רווק ולצאת למסיבות כל עוד אפשר :] אז מה איתכם? מישהו בא ל GTR ויודע מתי זה בידיוק וכמה עולה....? :)
MINTZ
לא ברור מה עבר בראשי - נראה לי שביאסתי פה כמה אנשים - אז שכחו מזה... :]

MINTZ
וואי תגידו - היתכן שאני מדבר אל עצמי? חחח מה זה כל ההודעות סרק שרשמתי פה... :]

מישהו היה במסיבה מעניינת לסילבסטר?

מישהו בא ל A&B בסוף ינואר?
Glenn-Holmes
יש נושא נפרד לזה ירון....אני בטוח שאנשים ישמחו לענות לך שם :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement