|
קצת חלוד אבל בכל זאת : מה אתם שומעים עכשיו ? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Viber |
טוב אתה יודע, "כל הטראנסים האלה אותו הדבר"
:p |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by luckystrike
קיצר מה עם האחרים - אילן יא נקניק, אנני ?
מה מתנגן אצלכם ? |
טוב, דבר ראשון
Paul Webster - Istanbul
אהבתי! גם
The Wolf
שלו דיי טוב
גם אני לא הכי מעודכנת... אבל אלו הטראקים שאני מקשיבה להם מהתקופה האחרונה
David Murtagh - Introvert Extrovert (Ben Gold remix)
David Newsum - 63b Clerkenwell Road
David Newsum - Sheikh, Rattle N Roll
Giuseppe Ottaviani Feat Stephen Pickup - No More Alone
קצת ישן אבל עדיין מקשיבה לזה חחח
Daniel Kandi & Robert Nickson - Liberate
כנ"ל חחחח
The Thrillseekers - City of Angels Club Mix
Nick Larson - Push (Original Mix)
Robert Nickon vs. Daniel Kandi - Rewire
Super8 & Tab ft. Alyna - Delusion (Original Mix)
Dash Berlin feat. Cerf, Mitiska & Jaren - Man On The Run
המילים של הווקלס מושלמות במיוחד כדיי לשיר לפליירס
פחחח
Activa - Rise Above
גם אוריג'יל מיקס וגם המיקס של ג'יספיי מצויינים
בנוסף יש כמה טראקים מהדיסק
In Trance We Trust 13 Mixed by Carl B
שאני פשוט מקשיבה בריפיט חחח
לדעתי הטראק המנצח מהאלבום הזה הוא
6. Chris R. vs. Carl B.- Take Off
יש עוד אבל נראה לי מספיק
:) :) :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by LA©
טוב, דבר ראשון
Paul Webster - Istanbul
אהבתי! גם
The Wolf
שלו דיי טוב
בנוסף יש כמה טראקים מהדיסק
In Trance We Trust 13 Mixed by Carl B
שאני פשוט מקשיבה בריפיט חחח
לדעתי הטראק המנצח מהאלבום הזה הוא
6. Chris R. vs. Carl B.- Take Off
יש עוד אבל נראה לי מספיק
:) :) :) |
איסטנבול טראק מטורף !!!
ובקשר ל
In Trance We Trust 13 Mixed by Carl B
אני רוצה את הדיסק והייתי כבר בכמה חנויות ולא מצאתי
מישהו יודע איפה אני מוצא את זה ? |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by luckystrike
איסטנבול טראק מטורף !!!
ובקשר ל
In Trance We Trust 13 Mixed by Carl B
אני רוצה את הדיסק והייתי כבר בכמה חנויות ולא מצאתי
מישהו יודע איפה אני מוצא את זה ? |
גל קימבן אותי עם הורדה מהנט...
Let me know if you're interested and I'll hook you up...
נראה לי תאהב את הדיסק.. יש פה טראקים טובים יותר וטובים פחות... לא רק טראנס, יש בו גם פרוג... אבל אובר אול, בהחלט שווה האזנה! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by LA©
גל קימבן אותי עם הורדה מהנט...
Let me know if you're interested and I'll hook you up...
נראה לי תאהב את הדיסק.. יש פה טראקים טובים יותר וטובים פחות... לא רק טראנס, יש בו גם פרוג... אבל אובר אול, בהחלט שווה האזנה! |
את מביאה לי לארץ דיסק צרוב !
סיכמנו , סבבה ?
:):):) |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by luckystrike
את מביאה לי לארץ דיסק צרוב !
סיכמנו , סבבה ?
:):):) |
אין לי בעייה לצרוב לך ולהביא לארץ...
אבל אז תצטרך לחכות עוד חודש..
בהההההה עוד חודש
:(
אבללל... אני יכולה כבר עכשיו לתת לך לינק להורדה, אם אתה רוצה!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by LA©
אין לי בעייה לצרוב לך ולהביא לארץ...
אבל אז תצטרך לחכות עוד חודש..
בהההההה עוד חודש
:(
אבללל... אני יכולה כבר עכשיו לתת לך לינק להורדה, אם אתה רוצה!! |
אני אמתין לצרוב :)
תזכרי - אני רוצה את זה עטוף יפה עם אריזת שוקולדים ליד |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני אמתין לצרוב :)
תזכרי - אני רוצה את זה עטוף יפה עם אריזת שוקולדים ליד |
פחחח אוקיי
כל כך אופייני לך להגיד את זה
:p |
|
|
| Tarantula |
| Dennis Shepherd - Black Sun (Original Mix) :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| m0sh |
תאמת החלטתי לשמוע קצת אלקטרוני אז פתחתי את המייספייס של
tomcraft
ואני שומע את
they don't know
אחלה שיר! למישהו יש המלצות לסגנון
בא לי לתקלט פתאום , מזל שיש לי עדיין את הציוד |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by m0sh
תאמת החלטתי לשמוע קצת אלקטרוני אז פתחתי את המייספייס של
tomcraft
ואני שומע את
they don't know
אחלה שיר! למישהו יש המלצות לסגנון
בא לי לתקלט פתאום , מזל שיש לי עדיין את הציוד |
TOMCRAFT
מעולה !
יש לו את השיר הזה
HAPINESS ... AND LONLINESS
בלה בלה בלה
משהו כזה לא ?
זה שלו נכון ? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by luckystrike
TOMCRAFT
מעולה !
יש לו את השיר הזה
HAPINESS ... AND LONLINESS
בלה בלה בלה
משהו כזה לא ?
זה שלו נכון ? |
יאפ...
טוב מה אני שומע כיום
למען האמת כשלומדים, נמצאים בקשר רציני כבר תקופה וגם עובדים מפעם לפעם...זמן לשבת בבית מול המחשב כמעט ואין ולכן ההתעדכנות במוזיקה היא עניין לא פשוט. כעת אני מצליח לעקוב אחרי התוכניות של ארמין בלבד...עד לפני מספר חודשים הייתה לי תקופה ארוכה שבה כמעט ולא הייתי מעודכן כלל בטראנס (משהו כמו שנתיים +-) וכשחזרתי קצת לשמוע נשביתי שוב בקסמי הז'אנר ואני כמעט לא שומע ז'אנרים אחרים שאני אוהב פשוט מפאת קוצר זמן
במבט היסטורי לאחור אולי חוסר הזמן הוא שגרם לי לשמוע פחות טראנס למשך תקופה ארוכה...בהחלט הייתי שמח אם הייתי מצליח להתפרס על פני כמה ז'אנרים אבל אני לא נאבק בחוקי הטבע, נסכם רק ונאמר ש-24 שעות זה רחוק מלהספיק...יבוטל ההכרח לישון לאלתר!
אני אכתוב בהמשך קטעים שעושים לי את זה במיוחד לאחרונה.
בנתיים נסתפק בקטע אחד מ-ד-ה-י-ם שחתום בלייבל של חבר טוב מארה"ב ומשום מה לא מצא דרכו לתוכנית של ארמין למרות שהוא באמת מעולה
Avenger - Pegasus (Sunny Lax Remix) |
|
|
|
|