|
קצת חלוד אבל בכל זאת : מה אתם שומעים עכשיו ?
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
טופיק משומש טיפה אבל לאחרונה מחזירים עטרה ליושנה אז מילא
מה איזה טראקים אתם שומעים בעיקר בשבוע האחרון ?
מה "נדבק" יותר לנגן שלכם השבוע מבדרך כלל ? |
|
|
| HerHub |
Armin van Buuren feat. Jaren - Unforgiveable (Stonefcce & Terminal Vocal)
Ferry Corsten - Made of Love (Original/Push)
Paul van Dyk - Let Go (Radio/TV Rock)
JOC - Surreal (JOC Club Mix)
Thats it. |
|
|
| benji904 |
Ferry Corsten - Radio Crash
Heatbeat - Vergatron
Armin van Buuren feat. Jaren - Unforgivable (First State's Smooth Mix)
Daniel Kandi & Daniel Neumann - Let Go
Sequentia - Infinite Horizon
Above & Beyond present OceanLab - On A Good Day (Daniel Kandi Remix)
Matt Cassar - 7 Days and 1 Week - (Myon & Shane 54 Monster Mix) |
|
|
| Elior |
Terry Poison - Smack Snack (Dali Remix) :crazy:
terry terry poisonnnnnnnn |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Elior
Terry Poison - Smack Snack (Dali Remix) :crazy:
terry terry poisonnnnnnnn |
חחחחחחחחח
http://www.youtube.com/watch?v=PNEOe97Mxlo |
|
|
| Elior |
חחחחחחחחחח קירשנבאום הרס אותי עכשיו.. |
|
|
| luckystrike |
אני קצת לא מעודכן אז אולי הם לא חדשים במיוחד
אבל בכל זאת :
The Thrillseekers feat. Fisher - The Last Time
טראק ממש יפה
אחלה ווקאל. הגעתי למסקנה שכל דבר שלו (סטיב הלסטריפ או איך שלא מבטאים את זה) אני מאוד אוהב
Signalrunners feat. Julie Thompson - These Shoulders
אחד הטראקים שבאוטו שלי כבר חודש
איזה ווקאל מטורף...
מי עומד מאחורי סינאלראננרס?
זה אבוב אנד ביונד ?
יש להם הרבה דברים יפים
Paul Webster - Istanbul
אחד החזקים !!!
שמו את זה בטראנס אנרג'י והתפוצצנו
מזכיר את הקלאסיקות...
Cressida - 6AM (Kyau & Albert Remix)
גם טראק מעולה
אחד היפים... איזה מלודיה
קיצר מה עם האחרים - אילן יא נקניק, אנני ?
מה מתנגן אצלכם ? |
|
|
| Viber |
טוב אני לא מעודכן אבל בכל זאת ננסה:
Sonic Division - Painting the Silence (Sonic Division + Spychool Mix)
עברו שנתיים וזה עדיין כל כך יפה, שם הטראק מתאר בשלמות את תוכנו.
פשוט צובע את השיעמום של החיים
Joris Voorn Vs. Thom Yorke - Erased Blank (James Zabiela Mashup Mix)
עוד מש-אפ מהמטורף...טום יורק מרדיוהד משתלב מצויין ולא מזיין תמוח יותר מדי
:)
P.A.F.F.- There Is No Spoon (Sonic Division remix)
הם עשו את זה שוב...
Sens Division - Song Of Peace
עוד "חטיבה" לא מוכרת, לא השתחרר עדיין עד כמה שידוע לי אבל חובבי הפרוג שבנינו יאהבו מאוד
Project 6 - Sunset Shores
אפליפטינג טוב
Wale Feat. Justice - W.A.L.E. D.A.N.C.E
מישהו גרם לשיר של ג'אסטיס להישמע נורמלי!!
:haha: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Viber
טוב אני לא מעודכן אבל בכל זאת ננסה:
Sonic Division - Painting the Silence (Sonic Division + Spychool Mix)
עברו שנתיים וזה עדיין כל כך יפה, שם הטראק מתאר בשלמות את תוכנו.
פשוט צובע את השיעמום של החיים
Joris Voorn Vs. Thom Yorke - Erased Blank (James Zabiela Mashup Mix)
עוד מש-אפ מהמטורף...טום יורק מרדיוהד משתלב מצויין ולא מזיין תמוח יותר מדי
:)
P.A.F.F.- There Is No Spoon (Sonic Division remix)
הם עשו את זה שוב...
Sens Division - Song Of Peace
עוד "חטיבה" לא מוכרת, לא השתחרר עדיין עד כמה שידוע לי אבל חובבי הפרוג שבנינו יאהבו מאוד
Project 6 - Sunset Shores
אפליפטינג טוב
Wale Feat. Justice - W.A.L.E. D.A.N.C.E
מישהו גרם לשיר של ג'אסטיס להישמע נורמלי!!
:haha: |
Painting the Silence (Sonic Division + Spychool Mix)
חמוד
טיפה מזכיר את
COSMICMAN - I LOVE YOU
איזה קלאסיקה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by luckystrike
Painting the Silence (Sonic Division + Spychool Mix)
חמוד
טיפה מזכיר את
COSMICMAN - I LOVE YOU
איזה קלאסיקה |
זה הלינק אגב
איזה טראק חזק...
http://www.youtube.com/watch?v=z_2prv-LLkU |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by luckystrike
Painting the Silence (Sonic Division + Spychool Mix)
חמוד
טיפה מזכיר את
COSMICMAN - I LOVE YOU
איזה קלאסיקה |
ממש לא מוצא שום דמיון
אבל קוסמיקמן באמת היה טראק אדיר בזמנו, אפילו הקליפ שלו שהוא קצת נדוש עדיין חמוד. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Viber
ממש לא מוצא שום דמיון
אבל קוסמיקמן באמת היה טראק אדיר בזמנו, אפילו הקליפ שלו שהוא קצת נדוש עדיין חמוד. |
משהו בעיבוד מזכיר לי קצת :) |
|
|
|
|