return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
קצת חלוד אבל בכל זאת : מה אתם שומעים עכשיו ?
View this Thread in Original format
luckystrike
טופיק משומש טיפה אבל לאחרונה מחזירים עטרה ליושנה אז מילא

מה איזה טראקים אתם שומעים בעיקר בשבוע האחרון ?

מה "נדבק" יותר לנגן שלכם השבוע מבדרך כלל ?
HerHub
Armin van Buuren feat. Jaren - Unforgiveable (Stonefcce & Terminal Vocal)
Ferry Corsten - Made of Love (Original/Push)
Paul van Dyk - Let Go (Radio/TV Rock)
JOC - Surreal (JOC Club Mix)

Thats it.
benji904
Ferry Corsten - Radio Crash
Heatbeat - Vergatron
Armin van Buuren feat. Jaren - Unforgivable (First State's Smooth Mix)
Daniel Kandi & Daniel Neumann - Let Go
Sequentia - Infinite Horizon
Above & Beyond present OceanLab - On A Good Day (Daniel Kandi Remix)
Matt Cassar - 7 Days and 1 Week - (Myon & Shane 54 Monster Mix)
Elior
Terry Poison - Smack Snack (Dali Remix) :crazy:

terry terry poisonnnnnnnn
Viber
quote:
Originally posted by Elior
Terry Poison - Smack Snack (Dali Remix) :crazy:

terry terry poisonnnnnnnn



חחחחחחחחח

http://www.youtube.com/watch?v=PNEOe97Mxlo
Elior
quote:
Originally posted by Viber
חחחחחחחחח

http://www.youtube.com/watch?v=PNEOe97Mxlo


חחחחחחחחחח קירשנבאום הרס אותי עכשיו..
luckystrike
אני קצת לא מעודכן אז אולי הם לא חדשים במיוחד

אבל בכל זאת :

The Thrillseekers feat. Fisher - The Last Time
טראק ממש יפה
אחלה ווקאל. הגעתי למסקנה שכל דבר שלו (סטיב הלסטריפ או איך שלא מבטאים את זה) אני מאוד אוהב

Signalrunners feat. Julie Thompson - These Shoulders
אחד הטראקים שבאוטו שלי כבר חודש
איזה ווקאל מטורף...
מי עומד מאחורי סינאלראננרס?
זה אבוב אנד ביונד ?
יש להם הרבה דברים יפים

Paul Webster - Istanbul
אחד החזקים !!!
שמו את זה בטראנס אנרג'י והתפוצצנו
מזכיר את הקלאסיקות...

Cressida - 6AM (Kyau & Albert Remix)
גם טראק מעולה
אחד היפים... איזה מלודיה


קיצר מה עם האחרים - אילן יא נקניק, אנני ?

מה מתנגן אצלכם ?
Viber
טוב אני לא מעודכן אבל בכל זאת ננסה:


Sonic Division - Painting the Silence (Sonic Division + Spychool Mix)

עברו שנתיים וזה עדיין כל כך יפה, שם הטראק מתאר בשלמות את תוכנו.
פשוט צובע את השיעמום של החיים


Joris Voorn Vs. Thom Yorke - Erased Blank (James Zabiela Mashup Mix)
עוד מש-אפ מהמטורף...טום יורק מרדיוהד משתלב מצויין ולא מזיין תמוח יותר מדי
:)

P.A.F.F.- There Is No Spoon (Sonic Division remix)

הם עשו את זה שוב...


Sens Division - Song Of Peace

עוד "חטיבה" לא מוכרת, לא השתחרר עדיין עד כמה שידוע לי אבל חובבי הפרוג שבנינו יאהבו מאוד


Project 6 - Sunset Shores

אפליפטינג טוב


Wale Feat. Justice - W.A.L.E. D.A.N.C.E

מישהו גרם לשיר של ג'אסטיס להישמע נורמלי!!
:haha:
luckystrike
quote:
Originally posted by Viber
טוב אני לא מעודכן אבל בכל זאת ננסה:


Sonic Division - Painting the Silence (Sonic Division + Spychool Mix)

עברו שנתיים וזה עדיין כל כך יפה, שם הטראק מתאר בשלמות את תוכנו.
פשוט צובע את השיעמום של החיים


Joris Voorn Vs. Thom Yorke - Erased Blank (James Zabiela Mashup Mix)
עוד מש-אפ מהמטורף...טום יורק מרדיוהד משתלב מצויין ולא מזיין תמוח יותר מדי
:)

P.A.F.F.- There Is No Spoon (Sonic Division remix)

הם עשו את זה שוב...


Sens Division - Song Of Peace

עוד "חטיבה" לא מוכרת, לא השתחרר עדיין עד כמה שידוע לי אבל חובבי הפרוג שבנינו יאהבו מאוד


Project 6 - Sunset Shores

אפליפטינג טוב


Wale Feat. Justice - W.A.L.E. D.A.N.C.E

מישהו גרם לשיר של ג'אסטיס להישמע נורמלי!!
:haha:


Painting the Silence (Sonic Division + Spychool Mix)

חמוד

טיפה מזכיר את
COSMICMAN - I LOVE YOU

איזה קלאסיקה
luckystrike
quote:
Originally posted by luckystrike
Painting the Silence (Sonic Division + Spychool Mix)

חמוד

טיפה מזכיר את
COSMICMAN - I LOVE YOU

איזה קלאסיקה


זה הלינק אגב

איזה טראק חזק...
http://www.youtube.com/watch?v=z_2prv-LLkU

Viber
quote:
Originally posted by luckystrike
Painting the Silence (Sonic Division + Spychool Mix)

חמוד

טיפה מזכיר את
COSMICMAN - I LOVE YOU

איזה קלאסיקה



ממש לא מוצא שום דמיון
אבל קוסמיקמן באמת היה טראק אדיר בזמנו, אפילו הקליפ שלו שהוא קצת נדוש עדיין חמוד.
luckystrike
quote:
Originally posted by Viber
ממש לא מוצא שום דמיון
אבל קוסמיקמן באמת היה טראק אדיר בזמנו, אפילו הקליפ שלו שהוא קצת נדוש עדיין חמוד.


משהו בעיבוד מזכיר לי קצת :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement