return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
קצת חלוד אבל בכל זאת : מה אתם שומעים עכשיו ? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Rising
Jan Johnston - Happy Ending (Jorn van Deynhoven vs. Sasha Milde Remix)

אין עליה ולא יעזור :)
m0sh
quote:
Originally posted by luckystrike
TOMCRAFT
מעולה !

יש לו את השיר הזה
HAPINESS ... AND LONLINESS
בלה בלה בלה

משהו כזה לא ?
זה שלו נכון ?


כן כן זה עוד מהתקופה שהייתי בעסק...


Nick Drake - Pink Moon

דיסק מדהים של אמן מדהים
luckystrike
quote:
Originally posted by Rising
Jan Johnston - Happy Ending (Jorn van Deynhoven vs. Sasha Milde Remix)

אין עליה ולא יעזור :)


גם אני אוהב אותה

נסה גם טראקים עם
Julie Thompson

אפילו יותר טוב :)

גם היא מטורפת
sabi10
נדבק לא נדבק, כרגע אני שומע :

DI.FM : Perry O'Neil - Wave Force :rolleyes: :D
sabi10
ועכשיו אני שומע

DI.FM - Jan Gustafsson - True Fiction :eyes: :D

קטע מעולה, שגם היה הראשון שרכשתי באינטרנט לפני מספר שנים:cool:
luckystrike
quote:
Originally posted by LA©
(Original Mix)

Dash Berlin feat. Cerf, Mitiska & Jaren - Man On The Run
המילים של הווקלס מושלמות במיוחד כדיי לשיר לפליירס
פחחח

Activa - Rise Above
גם אוריג'יל מיקס וגם המיקס של ג'יספיי מצויינים



DASH BERLIN - טראק מעולה !!! גם אחד האוהבים שלי
גם את זה שמו בטראנס אנרג'י... ווקאל ממש טוב רק חבל שהוא לא חוזר על עצמו מספיק :)


את
Activa - Rise Above
לא אהבתי כל כך...
לא יודע למה - סתם פשוט כזה ועיבוד דיי בנאלי למלודיה נורמלית ולא יותר מזה
luckystrike
אגב

פתאום שמעתי את
ARMIN - SAIL

איזה טראק...

אמנם ישן יחסית אבל אחד מהטראקים שמזכירים את הטראקים של פעם בתקופת הקלאסיקות
Rising
quote:
Originally posted by luckystrike
גם אני אוהב אותה

נסה גם טראקים עם
Julie Thompson

אפילו יותר טוב :)

גם היא מטורפת


כן אני מת על הקטע הזה גם..
הבאסליין שלו במיוחד :)
luckystrike
quote:
Originally posted by Rising
כן אני מת על הקטע הזה גם..
הבאסליין שלו במיוחד :)


איזה מהם ?

אתה מתכוון לארמין ?
Rising
quote:
Originally posted by luckystrike
איזה מהם ?

אתה מתכוון לארמין ?


Signalrunners_Featuring_Julie_Thompson-These_Shoulder

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Rising
Signalrunners_Featuring_Julie_Thompson-These_Shoulder


מילים מטומטמות
שירה מעצבנת
קטע בינוני
(בעיקר בגלל הווקאל)
luckystrike
quote:
Originally posted by Rising
Signalrunners_Featuring_Julie_Thompson-These_Shoulder


זה פשוט טראק מדהים

אילן - אתה מאכזב !!!
על מה אתה מדבר ?

קודם כל המילים יפות לדעתי
דבר שני יש לה קול מדהים, מדהים מדהים
על מה אתה מדבר ?
היא יודעת לשחק איתו חבל על הזמן ובקטעים הגבוהים היא מטורפת
יש שם כניסות מעולות והעיבוד עם הבילד-אפ חזק מאוד

קטע מעולה לדעתי
אחד הטובים ששמעתי לאחרונה
יש בו קצת מהאלקטרו-האוס אבל בקטע טוב, הוא אחד הטראנסים עם הווקאל
היותר טובים...
הוא כן מהטראקים שעושים "עור ברווז" לדעתי :)

וכמו שאורן אמר - בייסליין מעלף
הכניסה בהתחלה אדירה


With a smile to melt a thousand hearts
Youve become a gift to all
But will your everything be enough
Run away, time to take the way they unwind
Sworn to silence, just a helping hand
Stand in line
They call
They call
They call
Oh how they want you, but whos the one you call when you fall?

These shoulders are holding the weight of the world
These shoulders are holding the weight of my world

Dont you cry, itll be alright
Somehow well make it better
Now dont you cry, itll be alright
Sometime well make it better
Dont you cry
Dont you cry
Now dont you cry

These shoulders are holding the weight of the world
These shoulders are holding the weight of my world

Dont you cry, itll be alright
Somehow well make it better
Now dont you cry, itll be alright
Sometime well make it better
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement