|
קצת חלוד אבל בכל זאת : מה אתם שומעים עכשיו ? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
Jan Johnston - Happy Ending (Jorn van Deynhoven vs. Sasha Milde Remix)
אין עליה ולא יעזור :) |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by luckystrike
TOMCRAFT
מעולה !
יש לו את השיר הזה
HAPINESS ... AND LONLINESS
בלה בלה בלה
משהו כזה לא ?
זה שלו נכון ? |
כן כן זה עוד מהתקופה שהייתי בעסק...
Nick Drake - Pink Moon
דיסק מדהים של אמן מדהים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Rising
Jan Johnston - Happy Ending (Jorn van Deynhoven vs. Sasha Milde Remix)
אין עליה ולא יעזור :) |
גם אני אוהב אותה
נסה גם טראקים עם
Julie Thompson
אפילו יותר טוב :)
גם היא מטורפת |
|
|
| sabi10 |
נדבק לא נדבק, כרגע אני שומע :
DI.FM : Perry O'Neil - Wave Force :rolleyes: :D |
|
|
| sabi10 |
ועכשיו אני שומע
DI.FM - Jan Gustafsson - True Fiction :eyes: :D
קטע מעולה, שגם היה הראשון שרכשתי באינטרנט לפני מספר שנים:cool: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by LA©
(Original Mix)
Dash Berlin feat. Cerf, Mitiska & Jaren - Man On The Run
המילים של הווקלס מושלמות במיוחד כדיי לשיר לפליירס
פחחח
Activa - Rise Above
גם אוריג'יל מיקס וגם המיקס של ג'יספיי מצויינים
|
DASH BERLIN - טראק מעולה !!! גם אחד האוהבים שלי
גם את זה שמו בטראנס אנרג'י... ווקאל ממש טוב רק חבל שהוא לא חוזר על עצמו מספיק :)
את
Activa - Rise Above
לא אהבתי כל כך...
לא יודע למה - סתם פשוט כזה ועיבוד דיי בנאלי למלודיה נורמלית ולא יותר מזה |
|
|
| luckystrike |
אגב
פתאום שמעתי את
ARMIN - SAIL
איזה טראק...
אמנם ישן יחסית אבל אחד מהטראקים שמזכירים את הטראקים של פעם בתקופת הקלאסיקות |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by luckystrike
גם אני אוהב אותה
נסה גם טראקים עם
Julie Thompson
אפילו יותר טוב :)
גם היא מטורפת |
כן אני מת על הקטע הזה גם..
הבאסליין שלו במיוחד :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Rising
כן אני מת על הקטע הזה גם..
הבאסליין שלו במיוחד :) |
איזה מהם ?
אתה מתכוון לארמין ? |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by luckystrike
איזה מהם ?
אתה מתכוון לארמין ? |
Signalrunners_Featuring_Julie_Thompson-These_Shoulder |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Rising
Signalrunners_Featuring_Julie_Thompson-These_Shoulder |
מילים מטומטמות
שירה מעצבנת
קטע בינוני
(בעיקר בגלל הווקאל) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Rising
Signalrunners_Featuring_Julie_Thompson-These_Shoulder |
זה פשוט טראק מדהים
אילן - אתה מאכזב !!!
על מה אתה מדבר ?
קודם כל המילים יפות לדעתי
דבר שני יש לה קול מדהים, מדהים מדהים
על מה אתה מדבר ?
היא יודעת לשחק איתו חבל על הזמן ובקטעים הגבוהים היא מטורפת
יש שם כניסות מעולות והעיבוד עם הבילד-אפ חזק מאוד
קטע מעולה לדעתי
אחד הטובים ששמעתי לאחרונה
יש בו קצת מהאלקטרו-האוס אבל בקטע טוב, הוא אחד הטראנסים עם הווקאל
היותר טובים...
הוא כן מהטראקים שעושים "עור ברווז" לדעתי :)
וכמו שאורן אמר - בייסליין מעלף
הכניסה בהתחלה אדירה
With a smile to melt a thousand hearts
Youve become a gift to all
But will your everything be enough
Run away, time to take the way they unwind
Sworn to silence, just a helping hand
Stand in line
They call
They call
They call
Oh how they want you, but whos the one you call when you fall?
These shoulders are holding the weight of the world
These shoulders are holding the weight of my world
Dont you cry, itll be alright
Somehow well make it better
Now dont you cry, itll be alright
Sometime well make it better
Dont you cry
Dont you cry
Now dont you cry
These shoulders are holding the weight of the world
These shoulders are holding the weight of my world
Dont you cry, itll be alright
Somehow well make it better
Now dont you cry, itll be alright
Sometime well make it better |
|
|
|
|