return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Warcraft 3
View this Thread in Original format
Narcotic Mind
טוב אז מאחר טרד על המשחקים כבר לא כאן
ובכל מקרה למשחק הזה מגיע טרד משלו, אז ככה
Release date- 20/6/2002
Release date in Israel- 3/7/2002

וזה המשחק היחיד שאני הולך לקנות אחרי ארבע שנים בערך מאז סטארקרפט
בכל מקרה, יצא
ISO
של המשחק המלא, יש לי כמה אפ טי פייס שיש עליהם את המשחק, הם לא ממש מהירים אבל אני עובד על זה

אם זה מעניין משהו תגידו לי ואני יפרסם את זה פה
זה הולך להיות משחק ענק...
MoSH_MaN
אוקי זה יצא אתמול בלילה
אני אישית לא אוהב כאלה משחקים אז אמרתי יאללה אני לא מוריד...

עכשיו היום בבוקר החלתתי להוריד את זה
לנסות את הסוג הזה פעם אחרונה ,לראות איך זה
וגם בגלל חוסר ממשחקים טובים
שבתקופה הזאת שצריך ללמוד (שעוד כמה ימים נגרמת)
יהיה לי קצת תעסוקה

בקיצור הורדתי את זה ואני יבדוק את זה מחרר
יש לי מקורות מהירים

אבל אני לא הזונה שלכם!
Agent-Fire
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אבל אני לא הזונה שלכם!


חחחחחחחחחחחחח
:stongue:

אני גם לא אוהב את הסגנון הזה ואין זמן לשחק...
אז בנתיים לא נוריד אותו...
DjChook
שיחקתי בבטא והתאכזבתי

ועכשיו יש פוש אחרון בלימודים ועוד שבועיים זה נגמר
וגם ככה אין לי צורב

אולי אני אוריד את זה
WHILE IT'S HOT

:)
Hell_Copter
קודם כל... שמעת על חיפוש?!
אפשר לחפש את הט'רד משחקים במקום לפתוח חדש


ואני לא אוהב לשחק משחקים במחשב מהסיבות הברורות של חרא מחשב חוסר זמן וכו
חבר שלי הוריד את זה אתמול בלילה... אז זה לא משתחרר ב 20 ליוני
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חבר שלי הוריד את זה אתמול בלילה... אז זה לא משתחרר ב 20 ליוני


RETAIL

בחנויות
Gil Shwarts
מוש
100
שקל ואתה הזונה שלי? :)

סתאאם
גם ככה אין לי זמן למשחקים
MoSH_MaN
100
מתאים

וכן אני הולך למחוק את זה

זה אפילו לא אסטרטגיה
זה
RPG
ואני שונננננננננננננא
Ariels
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
100
מתאים

וכן אני הולך למחוק את זה

זה אפילו לא אסטרטגיה
זה
RPG
ואני שונננננננננננננא


מה זה
RPG
אני יודע על טיל בשם הזה
DjChook
quote:
Originally posted by Ariels


מה זה
RPG
אני יודע על טיל בשם הזה


role playing game

בכל מקרה זה
RTS
REAL TIME STRATEGY
אבל יש במשחק אלמנטים של דיאבלו כזה

Agent-Fire
Roll Play Game
יענו משחק תפקידים
Djsamorai
כ-ל !!!! היום אני מנסה להוריד אותו !!!
לא היצלחתי ..
יש מלא במירק ...
אבל הכל מפוצץ
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement