|
Favoriete TV Programma's (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Kamaya |
Ik kij meestal de comedies:
- Malcolm In The Middle (die's echt goed!)
- Dharma & Greg
maar ook - Early Edition
- Het journaal
- Netwerk
- Nova
- Barend & Van Dorp
- Kopspijkers
- en 's avonds heel laat altijd Discovery
Het is niet dat ik zo ontzettend veel tv kijk, maar meestal is het toch wel dit, En dan het meest de comedies.
Oja, wat denken die mensen die een programma als Grace under fire maken?!!
Dat is echt het ergste programma ooit!!
mazzel. |
|
|
| Access |
EARLY EDITION ROELT !!! :D
Ik wil ook zo'n krant hebbe !!! :stongue: :stongue:
Tja .. verders kijke ik naar Friends of dat soort sitcoms.
eigelijk alles waar je 'n beetje om ken lache.
Om 't Lagerhuis (??Zo heet dat toch??) ken ik ook wel lache ... al die knakkers die met elkaar lope te bekvechte over suffe politieke dinge ...
politiek sux, Marcel van Dam roelt :toothless :toothless |
|
|
| AFTERNATIVE |
| Ik kijk bijna aleen maar naar Discovery |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Kamaya
Oja, wat denken die mensen die een programma als Grace under fire maken?!!
Dat is echt het ergste programma ooit!! |
4 ur information: ik vind t best een aardig programma :) misschien is t typisch een vrouwenshow (wat ER in feite ook is :p)
maar ja..ik vind zelfs 7th Heaven (EO ten top) een leuke serie :D ik kijk t dan wel niet meer maar ik kijk liever dat dan die Nederlandse flutshows (incl. westenwind) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Ik kijk nooit TV, geen tijd voor. Het enige wat ik kijk is t Journaal & Sport want das t enige wat 's nachts herhaald wordt. |
|
|
| stefv |
ik kijk eigelijk bijna geen tv,
zo af en toe studio sport (nu met het wk bijna alleen maar)verder dragon ball z en heel af en toe the dj's |
|
|
| SnuggLe |
-Dit was het nieuws
-Studio Sport (op voetbalavonden)
-Af en toe Dharma & Greg
-Het elfde uur ook regelmatig & Nova
Meer eigenlijk niet, moet of een goede actualiteitenprog. zijn ofzo, ligt eraan wat er voorbij komt.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Daarnaast kijk ik met Optimus altijd naar Santa Barbara. |
ssttttt, niet zeggen lamlul:D:D:p:happy2: :wtf: :eek: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
ssttttt, niet zeggen lamlul:D:D:p:happy2: :wtf: :eek: |
DAMN, ik dacht dat je dat al verteld had.......hufter!!
Ik kwam toevallig Alpha tegen.....ik heb effe gevraagt welk prog hij het liefst kijkt....hij wist het niet, hij ging naar de coffeesjop. Hij zou daar effe de TV aanzetten en effe een prog uitzoeken, daarna zou hij me bellen.
Volgens mij zit hij nu op een kilo PowerPlant want hij heeft me nog niet gebeld :D |
|
|
| TranceFool |
| Net als veel mensen vinnik 'Dit was het nieuws' ook helemaal geweldig. Verder kijk ik ook Studio Sport en regelmatig het nieuws. Voor de rest ben ik een extreme zapper als ik aant kijken ben, en al die programma's weet ik niet uit mn hoofd. Als ik iets zie van ohja das wel geinig, dan laat ik em weles staan:) |
|
|
| Smirnoff |
Ik kijk altijd call tv en tell sell als ik s,nachts wakker wordt op de bank met de afstandbediening in m,n hand.
En verder wel vaak naar discovery channel. |
|
|
| Tall21 |
Mijn lijstje:
* Journaal
* Studio sport / Sportjournaal
* Netwerk
* Nova
* 2Vandaag
* Kopspijkers
* Dit was het nieuws
* ER
* Dharma & Greg
* Cheers
* Frazier
* Barend & van Dorp
* RTL Boulavard
* RTL-Z
* RTL Formule 1
* GTST
* Friends
* Malcom in the middle
* The Bar
* Het zwarte schaap
* TMF The DJ's
* Blik op de weg
Weet zeker dat ik er nog een heleboel vergeten ben!! |
|
|
|
|