return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Favoriete TV Programma's (pg. 4)
View this Thread in Original format
AlFerox
quote:
Originally posted by New Wave


Ik ben al 2 weken niet meer naar de sjop geweest...echt no in time.....ik zal effe rond kieken
Is het op CL Retry of CLR ?


nou, hij is nog niet uitgebracht maar download op AG ofzo anders ff het origineel. dan heb er alvast een impressie van.. Paula Cole - I dont want to wait
Optimus
AG bestaat niet meer:D:D:D
TimeportE
SHIIITTTTTTT... wat waren Angel en Buffie gister spannend, goed!!!! kan nie wachten tot volgende week...
btw Ned & Stacy kijk ik ook wel redelijk vaak, is idd echt een leuke serie!
mr.marcello
Ik ben niet echt een serie-volger, maar wat ik wel leuk vind zijn bepaalde documentaires. De laatste tijd zie je er bijvoorbeeld veel over Hooligans. En die kijk ik echt graag!!! :D

En verder op dit moment het WK Voetbal natuurlijk!!

Met vriendelijke groet.
Valhalla
Wk voetbal natuurlijk.
Verder kijk ik wel naar nederlands comedies zoals SamSam, de Garage of Flodder.
Volg niet echt wat, kijk naar waar op dat moment behoefte aan heb.
DJ Bazz
ehm de keren dat ik tv kijk is het meestal nar:
een gevaar op de weg
af en toe een keer naar het journaal of naar sport
en als er geen van beide programma's voor is ga ik meestal wat anders doen
moogwai
quote:
Originally posted by mr.marcello
Ik ben niet echt een serie-volger, maar wat ik wel leuk vind zijn bepaalde documentaires. De laatste tijd zie je er bijvoorbeeld veel over Hooligans. En die kijk ik echt graag!!! :D


Was gisteren ook vet met Lazio en Boca Hooligans.. echt maf dat die leiders zoveel macht hebben daar... als het wat minder gaat met Lazio eisen ze meteen spoedoverleg met de spelers :D:D:D
TranceFool
quote:
Originally posted by moogwai


Was gisteren ook vet met Lazio en Boca Hooligans.. echt maf dat die leiders zoveel macht hebben daar... als het wat minder gaat met Lazio eisen ze meteen spoedoverleg met de spelers :D:D:D

IDD erg vette serie :D:D

Wel extreem zieke gasten :(
M5
ik kijk beetje voetbal nu vind ik wel spannend..voor de rest eigenlijk geen vaste programma's ...

owja.. A Touch of Frost keek ik wel vaak.. Engelse detective..echt steengoed (Y) zenden ze nu nie meer uit :( maybe in de winter weer
Little Theseus
Jaja, ik ben waarschijnlijk de enige op dit forum, maar wij hebben geen kabeltv thuis :D:D:D
Ik kijk dus alleen ned 1, 2 en 3, maar als je is kijkt hoeveel programma's die jullie hebben genoemd ik ook gewoon kan kijken valt het reuze mee.
Mijn computertje met isdn is eigenlijk alles voor me :D TV sux :)

TimeportE
quote:
Originally posted by M5
owja.. A Touch of Frost keek ik wel vaak.. Engelse detective..echt steengoed (Y) zenden ze nu nie meer uit :( maybe in de winter weer

ik vond het echt KUT... toen morse dood ging! damn wat waren dat goede series, zo zie je ze nie meer snel terug op de buis.. erg jammer! een serie die ook nog echt heel goed in elkaar zat!
M5
ja Morse was ook altijd leuk ja (Y)

maare..die Frost spant voor mij toch wel de kroon!

mijn ma kijkt al die detectives dus dan kijk je vanzelf mee :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement