|
Favoriete TV Programma's (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by Tall21
* Blik op de weg
|
ja dat vind ik ook leuk, vraag me niet waarom :p |
|
|
| Cosmic Guy |
Komt ie:
Studio sport
Dit was het nieuws
Kopspijkers
Coupling (als ik het niet vergeet)
Wil&Grace (jammer dat het er niet meer is)
Grand Prix
WK! (Go Korea!)
Soms Club Delicious
Raportages over dingen die me intersseren (Zembla, Noorderlicht ed)
Barend & van Dorp
Studio Spaan
Bassie&Adriaan...
Verder weet ik het niet zo gauw |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by TimeportE
Dawsons Creek (zondag)
|
:eek: OMFG...kijk jij dat?!?!
WEET JE HOE TRIEST!!.....echtwaar, als je dat ziet.....noouuuuu......dat is voor overspannen depressieve Brake-Out lees wijven die zo graag hun problemen met de acteurs op TV willen associeren ...........damn..... |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
BABYLON 5 is weer terug op tv!!!! :gsmile: :gsmile: (zondag 18:00 RTL 5)
|
Babylon 5 roelt idd zwaar... dit is pas echte science fiction met een goed en spannend verhaal en ook nog eens actie! Bab was zaterdag ook op TV.. en er zijn laatst nog 3 filmps ervan op TV geweest zodat ik weer een beetje op de hoogte ben :)
Dit is momenteel ook de enigste serie die ik niet wil missen.. verder is er niks bijzonders op TV.. behalve voetbal dan :) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by New Wave
:eek: OMFG...kijk jij dat?!?!
WEET JE HOE TRIEST!!.....echtwaar, als je dat ziet.....noouuuuu......dat is voor overspannen depressieve Brake-Out lees wijven die zo graag hun problemen met de acteurs op TV willen associeren ...........damn..... |
lol, iedereen zijn eigen smaak! ik ben der al een tijd hooked aan,
ik ben af en toe wel in voor een drama aflevering! :D
bovendien zeik ik toch ook nie dat jij van techno houd! ik bedoel ik vin techno op zijn tijd ook erg vet maar stel ik zou het nie leuk vinden, ik begin der nie over te zeiken! |
|
|
| Yarnie |
ja dawson's creek r0x dus wel lekker op zondag avond naar kieken :D
Verdere programma's die k kijk:
friends af en toe
studio sport af en toe
kopspijkers ook wel
studio spaan als k het nie vergeet
en zondag meestal veel sport (voetbal, wielrennen, formule 1)
reportage altijd op zondaag avond :)
en voor de rest nog wat meuk als rtl boulevard, sex in the city en gtst maar meestal zit k dan 8er de computer en kijk er nie egt naar. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by TimeportE
lol, iedereen zijn eigen smaak! ik ben der al een tijd hooked aan,
ik ben af en toe wel in voor een drama aflevering! :D
bovendien zeik ik toch ook nie dat jij van techno houd! ik bedoel ik vin techno op zijn tijd ook erg vet maar stel ik zou het nie leuk vinden, ik begin der nie over te zeiken! |
Hey slet, niet zo flippen jij........je mag van mij part best over techno zeiken....no problemo.... |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by New Wave
Hey slet, niet zo flippen jij........je mag van mij part best over techno zeiken....no problemo.... |
ik flip nie, en ik wil nie zeiken op techno :)
maar ik vin alleen dat iedereen een eigen smaak heb dus een beetje respect! ;):D |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by moogwai
Babylon 5 roelt idd zwaar... dit is pas echte science fiction met een goed en spannend verhaal en ook nog eens actie! Bab was zaterdag ook op TV.. en er zijn laatst nog 3 filmps ervan op TV geweest zodat ik weer een beetje op de hoogte ben :)
Dit is momenteel ook de enigste serie die ik niet wil missen.. verder is er niks bijzonders op TV.. behalve voetbal dan :) |
Hee je heb gelijk, elke zaterdag ÉN zondag, THNX!! Vette e, wat heb k dat programma gemist :eek: !! Heb op 3 afleveringen na of zow, ALLES gezien.
Dr zijn trouwens 4 films van B5... In The Beginning, Third Space, River Of Souls en Call To Arms.
Alleen Third Space heb k nie gezien doordat die videorecorder naar de klote is :mad: .
In The Beginning is het bruutst van allemaal!! Met vet veel actie én het verhaal van waarom de Minbari ineens kapten met de oorlog terwijl de HELE mensheid op het punt stond geliquideerd te worde. :eyespop: :nervous: |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by New Wave
:eek: OMFG...kijk jij dat?!?!
WEET JE HOE TRIEST!!.....echtwaar, als je dat ziet.....noouuuuu......dat is voor overspannen depressieve Brake-Out lees wijven die zo graag hun problemen met de acteurs op TV willen associeren ...........damn..... |
ken je de nieuwste CLR trouwens al?
Paula Cole - I dont want to wait (Chris Liebing Remix)
I dont want to waaaaaaaaaaaaaaaaait,
for this night to be oooooooooover
BOEM KGGGGGGG BOEM KGGGGGGGGG BOEM KGGGGGGGGGGG
:crazy: :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by AlFerox
ken je de nieuwste CLR trouwens al?
Paula Cole - I dont want to wait (Chris Liebing Remix)
I dont want to waaaaaaaaaaaaaaaaait,
for this night to be oooooooooover
BOEM KGGGGGGG BOEM KGGGGGGGGG BOEM KGGGGGGGGGGG
:crazy: :p |
Ik ben al 2 weken niet meer naar de sjop geweest...echt no in time.....ik zal effe rond kieken
Is het op CL Retry of CLR ? |
|
|
| DjSuez |
Ik kijk ook bijna geen tv meer, maar wat ik altijd graag zie is
- Herberg De Leeuw
- Kopspijkers
- Ned&Stacy,Dharma&Greg
- Journaal
Dit zijn programma's waarvan ik t toch wel jammer vindt dat ze niet meer worden uitgezonden:
- The Fresh Prince of Bel Air:haha: :stongue:
- X-files
- Will&Grace |
|
|
|
|