return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Kremlin ten einde???? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Optimus
en je was nog wel Mr ID&T...:D:D:toothless
-TAIS-
quote:
Originally posted by Chicane
Als ze daar Astrid, Cross, Emjay en San als residents weghalen zet ik nooit meer een stap in die club!


San is al een kleine drie maanden weg bij Kremlin, ik weet niet of het je nog niet opgevallen was :D

Maarja, toko schijnt inderdaad echt falliet te zijn (cubic dan). Ik weet niet hoe het zat met Kremlin en Cubic, of het van dezelfde eigenaar was, of dat de Kremlin het alleen maar huurde op zaterdagen.

Wel jammer...
Miss Proximus
quote:
Originally posted by -TAIS-


San is al een kleine drie maanden weg bij Kremlin, ik weet niet of het je nog niet opgevallen was :D

Maarja, toko schijnt inderdaad echt falliet te zijn (cubic dan). Ik weet niet hoe het zat met Kremlin en Cubic, of het van dezelfde eigenaar was, of dat de Kremlin het alleen maar huurde op zaterdagen.

Wel jammer...


VOlgens mij staat dat idd los van elkaar......ik bedoel, toen het van Markanti naar Cubic oveging bleef de Kremlin toch ook feesten geven? :)
Biohazard
betekend dat dat er geen tiesto meer in kremlin komt, vanwege ID-T's slechte relaties met hem
erm
quote:
Originally posted by Biohazard
betekend dat dat er geen tiesto meer in kremlin komt, vanwege ID-T's slechte relaties met hem


geluk bij een ongeluk
Cosmic Guy
Ai, dit is een slechte zak. Kwas juist van plan om zaterdag naar Blank&Jones te gaan....:whip:
magrec
Kremlin ontkent de geruchten niet....
Maar dit kan ook betekeken dat cubic zelf failliet gaat maar kremlin huurt cubic elke zaterdagavond gewoon, net zoals de vrijdagavond door i love trance en club fusion de ruimte daar huren..dus die zijn afhankelijk van nieuwe eigenaren.


mja ik denk dat het concept kremlin wel zal blijven bestaan maar in welke hoedanigheid???
magrec
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Ai, dit is een slechte zak. Kwas juist van plan om zaterdag naar Blank&Jones te gaan....:whip:


Whehe de volledige line up is weg....
vraag me af of er wel een kremlin is...

voor het eerst sinds jaren geen feest op zaterdag in marcanti.
-TAIS-
quote:
Originally posted by Miss Proximus


VOlgens mij staat dat idd los van elkaar......ik bedoel, toen het van Markanti naar Cubic oveging bleef de Kremlin toch ook feesten geven? :)


Nieuwe naam zegt niets over de eigenaar, maar dat terzijde. Het is nu trouwens ook officieel bevestigd vanaf de kant van Jaspa Jones dat z'n optreden niet doorgaat zaterdag. Laat ze bij Kremlin maar snel met een persbericht komen, voordat alle geruchten echt de spuigaten uitlopen :)
magrec
Lol dat zou wel handig zijn van de kremlin krew,

want de geruchten die ik nu lees :stongue: :haha:

SnuggLe
He Magrec, check je signature, volgensmij is de site van Kremlin ook al uit de lucht :p

Greetz,
SnuggLe
Miss Proximus
quote:
Originally posted by magrec


Whehe de volledige line up is weg....
vraag me af of er wel een kremlin is...

voor het eerst sinds jaren geen feest op zaterdag in marcanti.



dat die mensen van Gatecrasher erg verdrietig zijn dat het maandelijks i.p.v wekelijks is geworden..daar kan ik heel goed inkomen. zij hebben een community..echt iets speciaals met elkaar...maar HALLO magrec..je doet zo ontzettend dramatisch..maar hoe vaak ga je nou die kant op!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement