|
Kremlin ten einde???? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
dat die mensen van Gatecrasher erg verdrietig zijn dat het maandelijks i.p.v wekelijks is geworden..daar kan ik heel goed inkomen. zij hebben een community..echt iets speciaals met elkaar...maar HALLO magrec..je doet zo ontzettend dramatisch..maar hoe vaak ga je nou die kant op!! |
ow hehe kom ik dramatisch over :crazy:
tis gewoon jammer maar ik mag graag overdrijven :haha:
er was trouwens wel een echte kremlin community...
submarine feesten waar een heleboel kremlingekken kwamen. |
|
|
| magrec |
Kremlin in Marcanti is definitief over. Zoals jullie al gehoord hadden is 'om de haverklap' de exploitant van de vrijdag/zaterdag/zondag. Vrijdag en zaterdag een nieuw concept (geen kremlin achtige zaken maar een 30+ zaak) en zondag de club.
__________________________________
13 oktober marcanti weer open. |
|
|
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by Biohazard
betekend dat dat er geen tiesto meer in kremlin komt, vanwege ID-T's slechte relaties met hem |
waarom is er eigenlijk een slechte relatie tussen id&t en tiesto? |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
waarom is er eigenlijk een slechte relatie tussen id&t en tiesto? |
op IC 2000 stond ie in een te kleine zaal en tijdens zijn set werd er iemand neergestoken. zo heb ik ooit eens in een interview met tieso gelezen. |
|
|
| kreischer2000 |
| en sindsdien mag tiesto ID&T niet meer? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by basvh
op IC 2000 stond ie in een te kleine zaal en tijdens zijn set werd er iemand neergestoken. zo heb ik ooit eens in een interview met tieso gelezen. |
Dat van die te kleine zaal klopt wel ja... :whip: |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Dat van die te kleine zaal klopt wel ja... :whip: |
..waar ie zelf om gevraagd had ja... |
|
|
| eieregooie |
| Eigen schuld, dikke bult... |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
waarom is er eigenlijk een slechte relatie tussen id&t en tiesto? |
dikke bull, hij heeft GEEN ruzie met ID&T |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Optimus
dikke bull, hij heeft GEEN ruzie met ID&T |
IDD, das dikke bull, hij heeft GEEN ruzie met ID&T! |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
IDD, das dikke bull, hij heeft GEEN ruzie met ID&T! |
sterker nog, das IDD dikke bull, hij heeft GEEN ruzie met ID&T! |
|
|
| Donna |
| Wat een dikke bull:rolleyes: :rolleyes: ECHT dat ie GEEN ruzie heeft met ID&T!!:whip: |
|
|
|
|