return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Kremlin ten einde???? (pg. 3)
View this Thread in Original format
magrec
quote:
Originally posted by Miss Proximus



dat die mensen van Gatecrasher erg verdrietig zijn dat het maandelijks i.p.v wekelijks is geworden..daar kan ik heel goed inkomen. zij hebben een community..echt iets speciaals met elkaar...maar HALLO magrec..je doet zo ontzettend dramatisch..maar hoe vaak ga je nou die kant op!!


ow hehe kom ik dramatisch over :crazy:
tis gewoon jammer maar ik mag graag overdrijven :haha:


er was trouwens wel een echte kremlin community...

submarine feesten waar een heleboel kremlingekken kwamen.
magrec
Kremlin in Marcanti is definitief over. Zoals jullie al gehoord hadden is 'om de haverklap' de exploitant van de vrijdag/zaterdag/zondag. Vrijdag en zaterdag een nieuw concept (geen kremlin achtige zaken maar een 30+ zaak) en zondag de club.
__________________________________

13 oktober marcanti weer open.
kreischer2000
quote:
Originally posted by Biohazard
betekend dat dat er geen tiesto meer in kremlin komt, vanwege ID-T's slechte relaties met hem


waarom is er eigenlijk een slechte relatie tussen id&t en tiesto?
basvh
quote:
Originally posted by kreischer2000


waarom is er eigenlijk een slechte relatie tussen id&t en tiesto?


op IC 2000 stond ie in een te kleine zaal en tijdens zijn set werd er iemand neergestoken. zo heb ik ooit eens in een interview met tieso gelezen.
kreischer2000
en sindsdien mag tiesto ID&T niet meer?
eieregooie
quote:
Originally posted by basvh
op IC 2000 stond ie in een te kleine zaal en tijdens zijn set werd er iemand neergestoken. zo heb ik ooit eens in een interview met tieso gelezen.


Dat van die te kleine zaal klopt wel ja... :whip:
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by eieregooie


Dat van die te kleine zaal klopt wel ja... :whip:


..waar ie zelf om gevraagd had ja...
eieregooie
Eigen schuld, dikke bult...
Optimus
quote:
Originally posted by kreischer2000


waarom is er eigenlijk een slechte relatie tussen id&t en tiesto?


dikke bull, hij heeft GEEN ruzie met ID&T
Little Theseus
quote:
Originally posted by Optimus


dikke bull, hij heeft GEEN ruzie met ID&T


IDD, das dikke bull, hij heeft GEEN ruzie met ID&T!

AlFerox
quote:
Originally posted by Little Theseus


IDD, das dikke bull, hij heeft GEEN ruzie met ID&T!


sterker nog, das IDD dikke bull, hij heeft GEEN ruzie met ID&T!
Donna
Wat een dikke bull:rolleyes: :rolleyes: ECHT dat ie GEEN ruzie heeft met ID&T!!:whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement