return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Kremlin ten einde????
View this Thread in Original format
magrec
quote:
ID&T
Nieuw eigenaar van Cubic ?

In de wandelgangen van clubland gonst het gerucht dat ID&T Cubic in Amsterdam heeft overgenomen van de huidige eigenaren. Bij zowel Cubic als ID&T was niemand bereikbaar voor commentaar.




dat zou natuurlijk niet al te best zijn ook al omdat er nog niks bekend is over de line up van kremlin in juli.

Nou ik denk dat we erwel vanuit kunnen gaan dat het niet goed gaat want de line up voor komende zaterdag is gecanceld, andere feesten in cubic gecanceld(konkrete), na 15 juni bestaat er geen line up meer terwijl die erwel was.

Zoals ik het nu lees zal id&t het overnemen omdat cubic dan anders helemaal failliet gaat. :(:(:(

:mad: :mad: :mad: :whip: :whip: :( :( :nervous:
Miss Proximus
spijt me voor je jongen :(


maar bekijk t van de positieve kant: ID&T heeft iig genoeg cash om er een spetterende club van te maken ;)
magrec
quote:
Originally posted by Miss Proximus
spijt me voor je jongen :(


maar bekijk t van de positieve kant: ID&T heeft iig genoeg cash om er een spetterende club van te maken ;)


let's hope...

maarja het kan natuurlijk ook een "mooie" roddel zijn uiteindelijk..
TranceFool
Het is idd wat Miss P zegt, hopelijk laten ze de club zoals die was en steken ze alleen geld erin zonder drastische dingen te wijzigen, de vraag is alleen of ID&T zo slim is...
franzelare
maar dan krijg je ook ID$T prijzen in de club en daar word je niet echt vrolijk van!!!!!
kolkiewolkie
id&t heeft toch ook al de hemkade 48 ofzoiets... das toch je eigen kapotconcurreren :conf: .. of teringjantje hoge prijzen vragen..
Blik
quote:
Originally posted by franzelare
maar dan krijg je ook ID$T prijzen in de club en daar word je niet echt vrolijk van!!!!!


hmm, volgens was het al geweldig duur daar hoor, denk eerder dat het dan goedkoper gaat worden (qua drankprijzen dan)
SnuggLe
Hmm...ben bang dat het dan alleen maar 'omlaag' gaat. Ik ben niet zo'n fan van ID&T. Kremlin was een speciale club. Eigen stijl, hun eigen dingetje. ID&T maakt er waarschijnlijk een commerciële 30-in-een-dozijn club van. Tsja, daar is vraag naar..

Greetz,
SnuggLe
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hmm...ben bang dat het dan alleen maar 'omlaag' gaat. Ik ben niet zo'n fan van ID&T. Kremlin was een speciale club. Eigen stijl, hun eigen dingetje. ID&T maakt er waarschijnlijk een commerciële 30-in-een-dozijn club van. Tsja, daar is vraag naar..

Greetz,
SnuggLe


Als id$t het gaat overnemen ga ik der niet naartoe.....ik was nog van plan om der eens te gaan stappen.....maarja, als we nu de YMCA platen gaan krijgen....zeg ik mzzl tegen die tent......
Miss Proximus
...en de speculaties vliegen je om de oren :)

SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
...en de speculaties vliegen je om de oren :)


Ja duh, dat heb je altijd :)

Greetz,
SnuggLe
Chicane
Als ze daar Astrid, Cross, Emjay en San als residents weghalen zet ik nooit meer een stap in die club! Kremlin was gewoon (afgezien van het feit dat het te klein was) DE PERFECTE CLUB! Als ID&T hier gabberfeestjes en die hork van een Armin laat draaien wil ik niet meer naar binnen, bang om geassocieerd te worden met 'Hee Hoo' :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement