|
24/7/2009 - Armin Van Buuren - בגני התערוכה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
ארמין בניצנים זה בהחלט חוויה אדירה !
יש מקום לרקוד ולבלות !
זה מה שחשוב..
וכמובן, הזריחה המלווה באיזה סינגל קלאסי.... |
|
|
| MINTZ |
בלי נדר אני שם :] בא לי בטוב לפני הנסיעה לתאילנד.... :-)
זה יהיה רק הוא או גם DEEP DISH? |
|
|
| sh33p |
sharam
מדיפ דיש גם יגיע |
|
|
| LA© |
באמת נשמע טוב!!
כמו שכמה אמרו פה, הכי כייף זה שיש מקום לרקוד... וכמובן הזריחה |
|
|
| Segev |
| ואו זאת תיהיה הפעם הרביעית שאני רואה את ארמין השנה.. |
|
|
| DjChook |
| סעמק אני כנראה ביומולדת 60 של אמא |
|
|
| Tarantula |
אני כל כך שם
:) |
|
|
| HerHub |
| לפני שכולנו עוזבים הכל והולכים להתנחל בחולות ניצנים, יש אישור ודאי שהוא באמת מגיע???? |
|
|
| bstyler |
| quote: | Originally posted by HerHub
לפני שכולנו עוזבים הכל והולכים להתנחל בחולות ניצנים, יש אישור ודאי שהוא באמת מגיע???? |
Reference מאוד טוב לשאלה שלך
יהיה הפורומים של טראנס ישראל. |
|
|
| HerHub |
| quote: | Originally posted by bstyler
Reference מאוד טוב לשאלה שלך
יהיה הפורומים של טראנס ישראל. |
לא...חשבתי יותר בכיוון של האתר שלו (שכרגע אני סתם מתעצל לבדוק), עוד פורום עם עוד מודעה לא יתן כלום :) |
|
|
| bstyler |
| quote: | Originally posted by HerHub
לא...חשבתי יותר בכיוון של האתר שלו (שכרגע אני סתם מתעצל לבדוק), עוד פורום עם עוד מודעה לא יתן כלום :) |
צוות האתר מאוד מעודכן במתרחש ומכיר את ההפקה,
כך שיש מושג במתרחש ואפשר לאמת את ההגעה בצורה אמינה. |
|
|
| sh33p |
proof:
 |
|
|
|
|