return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
24/7/2009 - Armin Van Buuren - בגני התערוכה (pg. 2)
View this Thread in Original format
markfeldman
ארמין בניצנים זה בהחלט חוויה אדירה !

יש מקום לרקוד ולבלות !

זה מה שחשוב..

וכמובן, הזריחה המלווה באיזה סינגל קלאסי....
MINTZ
בלי נדר אני שם :] בא לי בטוב לפני הנסיעה לתאילנד.... :-)

זה יהיה רק הוא או גם DEEP DISH?
sh33p
sharam
מדיפ דיש גם יגיע
LA©
באמת נשמע טוב!!

כמו שכמה אמרו פה, הכי כייף זה שיש מקום לרקוד... וכמובן הזריחה
Segev
ואו זאת תיהיה הפעם הרביעית שאני רואה את ארמין השנה..
DjChook
סעמק אני כנראה ביומולדת 60 של אמא
Tarantula
אני כל כך שם
:)
HerHub
לפני שכולנו עוזבים הכל והולכים להתנחל בחולות ניצנים, יש אישור ודאי שהוא באמת מגיע????
bstyler
quote:
Originally posted by HerHub
לפני שכולנו עוזבים הכל והולכים להתנחל בחולות ניצנים, יש אישור ודאי שהוא באמת מגיע????


Reference מאוד טוב לשאלה שלך
יהיה הפורומים של טראנס ישראל.
HerHub
quote:
Originally posted by bstyler
Reference מאוד טוב לשאלה שלך
יהיה הפורומים של טראנס ישראל.


לא...חשבתי יותר בכיוון של האתר שלו (שכרגע אני סתם מתעצל לבדוק), עוד פורום עם עוד מודעה לא יתן כלום :)

bstyler
quote:
Originally posted by HerHub
לא...חשבתי יותר בכיוון של האתר שלו (שכרגע אני סתם מתעצל לבדוק), עוד פורום עם עוד מודעה לא יתן כלום :)


צוות האתר מאוד מעודכן במתרחש ומכיר את ההפקה,
כך שיש מושג במתרחש ואפשר לאמת את ההגעה בצורה אמינה.
sh33p
proof:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement