|
24/7/2009 - Armin Van Buuren - בגני התערוכה (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Segev |
איזה מישהו זרק לי שזה היולך להיות מסיבת יום..
יש בזה אמת? |
|
|
| LA© |
מסיבת יום ביולי?? אפשר למות רק מהחום...
דרך אגב, יש כבר פליירים שמסתובבים בתל אביב.. בטח חלקכם ראיתם..
בכל מקרה, אני אהיה שם... ארמין על החוף לא מפספסים |
|
|
| Revive_iL |
| הייתי מעדיף לראות את דאבפייר אבל שיהיה שארם :) |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Revive_iL
הייתי מעדיף לראות את דאבפייר אבל שיהיה שארם :) |
מסכים
שאראם בחר בצד המסחרי
בעוד שדאבפייר הלך לכיוון הטכנו
היה מתאים לי! |
|
|
| Spitz |
| יש פרטים על מקומות / יחצנים / מחירים? |
|
|
| Rising |
sharam world tour
| quote: | | Jul 24 2009 8:00P Nitzanim Beach : Get Wild tour Tel Aviv |
ישששש...
אני מקווה שהוא לא ינגן בעיקר מוזיקה מהאלבום האחרון שלו..
כי הוא לא משהו בכלל.. |
|
|
| Spitz |
| quote: | Originally posted by Rising
sharam world tour
ישששש...
אני מקווה שהוא לא ינגן בעיקר מוזיקה מהאלבום האחרון שלו..
כי הוא לא משהו בכלל.. |
+1 |
|
|
| Glenn-Holmes |
להביא לפה רק את שאראם (ולא את דאבפייר שהוא פי אלף יותר רלוונטי) ולהגיד שדיפ דיש מגיעים זה כמו שתזמינו המבורגר ותקבלו רק את הלחמניה, ובלי צ'יפס ליד.
אבל כנראה שנגיע בשביל ארמין :D |
|
|
| HANDSOME PR |
כרטיסים לארוע אצלי בטלפון:0528303124
עופר מזרחי
שימו לב:המחיר לשבועיים הקרובים עומד על 180 ש''ח לכרטיס
ויעלה אח''כ ל190 ש''ח
אנא הזדרזו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| HANDSOME PR |
כרטיסים לארוע אצלי בטלפון:0528303124
עופר מזרחי
שימו לב:המחיר לשבועיים הקרובים עומד על 180 ש''ח לכרטיס
ויעלה אח''כ ל190 ש''ח
אנא הזדרזו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| HerHub |
1. די להציף
2. זה בדיחה? המחיר הזה?!?!? |
|
|
|
|