return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
24/7/2009 - Armin Van Buuren - בגני התערוכה (pg. 4)
View this Thread in Original format
Spitz
איפה אתה חי?

למה כל כך יקר?

פעם אחרונה היה 150.

מה קרה 180?
sh33p
עופר, יש כרטיסי
VIP?
MINTZ
מישהו יודע כמה עולה כרטיס?
Viber
quote:
Originally posted by HANDSOME PR
שימו לב:המחיר לשבועיים הקרובים עומד על 180 ש''ח לכרטיס
ויעלה אח''כ ל190 ש''ח



בכל זאת יש אינפלציה בכלכלה הישראלית...
HANDSOME PR
חברים יקרים
החלה מכירת הכרטיסים הרגילים וכרטיסי הוי.אי.פי
להפקת העשור של האומן 17 ושירזי
יום שישי ה24 ליולי החל מ20:00 בערב
**TIMELESS** - Summer Experience
http://www.timeless-haoman17shirazi.com/

ARMIN VAN BUUREN
דיג'י מספר 1 בעולם

SHARAM - DEEP DISH
ועוד כוכבים מארצינו כמובן..

מחיר הכרטיס הרגיל הינו 180 ש"ח ויעלה ככל שהזמן עובר
מומלץ לקנות כבר עכשיו במחיר הנמוך
מתחם וי.אי.פי נפרד ומפנק של האומן 17 ושירזי
בעלות של 250 ש"ח לקהל הבוגר יותר וחברים
כרטיסים בנקודות המכירה המופיעות באירוע
לכרטיסי וי.אי.פי ליצור קשר איתי


מוקדי המכירה הם

עופר –052-8303124
איזור תל אביב רבתי


ליאת ברבי -0507964424
איזור חולון/ראשל''צ והסביבה


גבי אלבז -0524636310
איזור השפלה


ראובן מדניק -0523524181
איזור ראשל''צ/לוד/תל


רן ארובס -0522433324
איזור הדרום/אשדוד


עומרי עזרן -0526869023
איזור נתניה+תל אביב בערב


עמית קניספל -0522557262
איזור כפר סבא/חולון


מור חדד -0523517351
איזור מודיעין


אפרת קסטרו -0505725920
איזור עפולה,חדרה,כפר יונה והסביבה


דניאל זר -0505480440
איזור פתח תיקווה/תל אביב



להתראות!!
HANDSOME PR
אנא הזדרזו ברכישת הכרטיסים כי המחיר עולה....

מחיר לכרטיס רגיל עד סוף שבוע:180 ש''ח
אח''כ יעלה ל200 ש''ח

לפרטים:0528303124
DjChook
אמרתם 190
Rising
quote:
Originally posted by DjChook
אמרתם 190



תאכלס... זדיינו אתם והמחירים שלכם.. אני אשמע סט של דיפ דיש בבית..
sh33p
עוד פעם עניין המחירים...
בחיית רבאק
זה מדינת ישראל, על מחיר של מסיבה אתם בוכים?
שאלה יהיו הצרות שלכם

אני כל יום בוכה על מחיר הדלק, מחיר המכוניות, אלקטרוניקה ושאר הדברים
בשביל פעם ב... ללכת למסיבה נורמלית לי אישית אין בעיה לשלם
ואפילו יותר מזה... אני הפראייר שקנה וי.אי.פי ב250
MINTZ
אכן יקר ולא נחמד...

מה קרה ל 150? אני בסוף עוד לא יבוא. וזה סתם מאפען... למי שבא מרחוק ועוד משלם דלק, 180 זה מחיר קצת מופרז...

אין מצב לכרטיס ב-150 אצל מישהו?

Dj Alex (ISR)
שאיפה גדולה להגיע לשם מקווה שלא יהרס בידי הצבא
benji904
quote:
Originally posted by MINTZ
אכן יקר ולא נחמד...

מה קרה ל 150? אני בסוף עוד לא יבוא. וזה סתם מאפען... למי שבא מרחוק ועוד משלם דלק, 180 זה מחיר קצת מופרז...

אין מצב לכרטיס ב-150 אצל מישהו?


It's a real, genuine and serious bummer it's on a Friday again, so here we go: another one to the trash bin...
But you man, you like trance a lot and are into it and receptive:
WHO CARES ABOUT 30 SHEQEL MORE OR LESS?!?! It's AvB on the ing beach of Nitzanim, for crying out loud!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement