return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
QONTACT;) of MASSIVE :) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Bellie
quote:
Originally posted by M5


Stoere avatar BELLIE !! :)

eerste keer dat ik je hier zie trouwens op het Holland forum.......spreek je !


Thnx
Hehehehe LoL :)
Ja meestal is er niet echt veel boeiends om over te lullen in Holland forum..vandaar dus dat ik bijna nooit wat Post hier.
Laters


GREETZ!!
Dwingo
Ik ga naar Massive. Al is het maar omdat het dichterbij is. Venlo ligt nu eenmaal niet echt centraal in Nederland...
En over de line-up valt niet te klagen dacht ik zo. Wie die gasten zijn die van 22.00 tot 23.00 draaien weet ik niet, maar vanaf dan word het zeker vet, met Gielen, van Buuren, Corsten, Bond en Marco V.

Hmmmmmm... ik ga maandag mijn kaarten halen.
eXos
Gekhous
SHOCKERS :)
Bellie
quote:
Originally posted by Akira
Nope geen van beiden ik ga naar de FUN(Hemkade) in Zaandam....super goeie line up TIesto,armin,ferry etc...:D :D :D DREAMTEAM bijmekaar...
Maar die line up van qontact is ook erg erg erg goed maar ja kost ook wel wat 80 piek toch??


?????Tiesto draait op Qontact hoor niet in de fun.
Ennnuuuhh Qontact & Massive zijn op 29-04-01 en DNA PARTY is 15-04-01 dus kan je alsnog naar beiden (zoals wij gaan doen)

Line up DNA-PARTY 15-04-01 HEMKADE ZAANDAM

Armin van Buuren
Jean
Johan Gielen
Jose
Piet Bervoets (Rank 1)
Kid Viciuos (Tsunami)
Spider Willem (SUCKED ECHT HEEL HARD :( )
Promiss
Bas & Ram
Denniz
MC Pryme

Line Up Qontact 29-04-01 HMH

Judge Jules (uk)
Seb Fontaine (uk)
Tiesto
Marco V
Dj Astrid
Jean

Sven van Hees (lounge)
Bellie
Ik ga zeker naar Qontact.Na gisteren DUTCH DIMENSION weet ik dus heel zeker dat ik ook naar Qontact ga.Jezus wat een vet feest was het zeg.Ik wilde eerst effe afwachten wat ik ging doen om te kijken hoe het gisteren zou zijn.HEEL VET dus.Dus ga ik niet helemaal naar Eindhoven naar MASSIVE.
DUTCH DIMENSION was gewoon bruut.Dus ga ik ook naar QONTACT!!!!


GREETZ!!
Akira
Bellie tiesto draait op alle twee de plaatsen hoor dus niet alleen Qontact
kijk maar es
Sunday 29 00.00 - 02.00 Zaandam Royal Edition (Hemkade)
Sunday 29 04.15 - 05.45 Amsterdam Heineken Music Hall
Akira
Spider willem sucken???ik heb een aantal keer gezien ik vond het op zich nog best wel meevallen hoor...Ik vond hem zelfs een aantal keer best wel vet draaien :D ok hij opende telkens met een bekend nummer en had daardoor het publiek makkelijk mee...
Bellie
ooow ik dacht dat je het over DNA Party had omdat armin van buuren ook dan draait.Dan heb ik niks gezegd.Ik wist geeneens dat er 29-04-01 ook een party was in Hemkade.

GREETZ!! ;)
Akira
Ja DNA Heb ik ook zin in...zeker weten alleen jammer dat jean niet als laatst draait anders kon ik meteen weg nu moet ik 2 uur in een andere zaal gaan stampen omdat die stink jean draait...erg erg jammer....Maar johan gielen als afsluiter is zeker VET

Bellie
gisteren had jean gewoon heel goed gedraait.normaal heb ik ook een stronthekel aan die gast maar gisteren was echt heel goed.geen gescratch gelul gewoon lekkere platen draaien.

En wat Spider Willem betreft.Neem maar van mij aan dat die gozer zuigt.Ik ben echt heel vaak naar Club Time geweest in A'dam waar hij elke week toen een paar uurtjes draaide.En jezus wat is die gozer slecht.Hij is nog verschrikkelijker dan JEAN.Een tijd geleden op I Love Trance in de escape met Armin van buuren.Was hij na Armin aan de beurt.Wat een domper was dat zeg.Armin echt een hele vette set neergezet komt een of andere meneer willem effe de boel verkloten.
Nee willem kan van mij aan het gas.

GREETZ!!
Akira
quote:
Originally posted by Bellie
gisteren had jean gewoon heel goed gedraait.normaal heb ik ook een stronthekel aan die gast maar gisteren was echt heel goed.geen gescratch gelul gewoon lekkere platen draaien.

En wat Spider Willem betreft.Neem maar van mij aan dat die gozer zuigt.Ik ben echt heel vaak naar Club Time geweest in A'dam waar hij elke week toen een paar uurtjes draaide.En jezus wat is die gozer slecht.Hij is nog verschrikkelijker dan JEAN.Een tijd geleden op I Love Trance in de escape met Armin van buuren.Was hij na Armin aan de beurt.Wat een domper was dat zeg.Armin echt een hele vette set neergezet komt een of andere meneer willem effe de boel verkloten.
Nee willem kan van mij aan het gas.

GREETZ!!


Ja ik heb spider willem maar een paar keer gezien en toen vond ik het erg meevallen....Maar als die lullo inderdaad zo slecht is dan is het natuurlijk om te janken.ik zi ehem binnenkort weer in de FUN met dna en mischien in starlight(als ik niet naar paul van dyk die avond ga)dan zal ik hem opnieuw es gaan beoordelen :)
Ja Binnekort komt er trouwens weer een nieuwe I love trance maar dan in de lexion 8 juni met een echte goeie line up voor maar 25 piek AREA1 ARMIN VAN BUUREN,SPIDER WILLEM(hehe speciaal voor jou bellie)JOHAN GIELEN
AREA 2 JEAN,JURGEN,MARCO V,JOSE en BAS en ram
vind ik toch een heel erg mooie prijsje voor deze DJ's :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement