|
QONTACT;) of MASSIVE :) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
hehehe never meer Spider Willem voor mij.Maar voor de rest wel een vette line up.De eerste I Love Trance in De escape was wel heel vet.Ik zit er wel over te denken om te gaan,dus ik kijk wel
GREETZ!! |
|
|
| ADK |
| quote: | Originally posted by Akira
Nope geen van beiden ik ga naar de FUN(Hemkade) in Zaandam....super goeie line up TIesto,armin,ferry etc...:D :D :D DREAMTEAM bijmekaar...
Maar die line up van qontact is ook erg erg erg goed maar ja kost ook wel wat 80 piek toch?? |
de fun?
daar heb ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord..
maar met tiesto, armin en ferry moet het wel goed zijn
wie weet er nog wat meer over fun?
ik heb trouwens ook nog leuk fotootje van mij en mn vrienden...

ADK |
|
|
| Blik |
hahahaha, niet alweer toch!!!!
Kblijf hem zeeeeeeeeer goed vinden!!:D |
|
|
| Akira |
Ja de fun of te wel de hemkade is een club/zaal in zaandam.Waar regelmatig vette feesten worden gehouden(High enegry,dna,trance nation) rond de 5000 man kan er in die tent.
Ja kijk anders es op de homepage www.hemkade.nl maar die site word al hele tijd niet meer geupdate al staan alle feesten erop die daar zijn gegeven en dat zijn er echt heel veel....
Ja ik vind het zelf echt een TOPTent mooie meisjes,goeie muziek etc...Ja er word wel ontzettend veel drugs gebruikt...maar ja daar heb ik meestal geen problemen mee |
|
|
| tango |
Weet iemand de detailed line-up van Qontact? dus in welke volgorde er gedraaid wordt en de eventuele tijden? Ik heb het ergens zien staan, maar kan het nu niet meer vinden.
greetz,
TNG |
|
|
| Akira |
| de tijden stonden al ergens anders in een topic vermeld maar ik weet alleen niet meer welke dus ff goed gaan zoeken :D |
|
|
| Akira |
nou ik heb de tijden gevonden hier zijn ze
22:00 - 23:30 DJ Astrid
23:30 - 1:00 Seb Fontaine
1:00 - 2:30 Marco.V
2:30 - 4:15 Judge Jules
4:15 - 5:45 Tiesto
05:45 - 07:00 Jean
Dus kan je meteen weg na tiesto....meteen door naar de afterparty :D |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Akira
nou ik heb de tijden gevonden hier zijn ze
22:00 - 23:30 DJ Astrid
23:30 - 1:00 Seb Fontaine
1:00 - 2:30 Marco.V
2:30 - 4:15 Judge Jules
4:15 - 5:45 Tiesto
05:45 - 07:00 Jean
Dus kan je meteen weg na tiesto....meteen door naar de afterparty :D |
Mwah als ie net zo draaide als afgelopen zaterdag dan lijf ik wel,want toen vond ik hem wel lekker draaien.Maar als ie weer gaat scratchen en misschien nog erger ZINGEN als op TE,dan ben ik gelijk later!!
GREETZ!! |
|
|
| Mysteric |
Hehe... maar het is wel zaak vroeg te komen, want Seb Fontaine is al vroeg aan de beurt!!
Ik hoor echt goeje verhalen over de HMH...dus ik ben benieuwd. Op de hitte na was het (ze zeggen het) super vet, mooi geluid vooral en weinig wachten. Hopelijk doet q-dance z'n best voor Qontact.. |
|
|
| Cold |
Na tiesto meteen door naar de afterparty?? naahhhh...
Dj Jean is vet, zet elk feest weer een uitstekende set neer, ondanks zijn gescratch.
Ik luister liever de hele avond naar DJ Jean dan bv naar
DJ Astrid of Seb Fontaine <--- LOL
LATUR
Wat is trouwens de homepage van Massive??? |
|
|
|
|