return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
QONTACT;) of MASSIVE :)
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
Ik ga naar Qontact. Persoonlijk vind ik het een betere line-up hebben en is qua vervoer makkelijker te bereiken.


TNX
Bellie
Ik kijk nog wel wat ik ga doen.
Morgen ga ik naar DUTCH DIMENSION (ook in Heineken Music Hall)en als het morgen heel gaar schijnt te zijn in de HMH.dan ga ik naar Massive.En als het vet is ga ik naar Qontact.Dus nog effe afwachten.Hoop wel dat het PHATT wordt morgen.

GREETZ!!
Akira
Nope geen van beiden ik ga naar de FUN(Hemkade) in Zaandam....super goeie line up TIesto,armin,ferry etc...:D :D :D DREAMTEAM bijmekaar...
Maar die line up van qontact is ook erg erg erg goed maar ja kost ook wel wat 80 piek toch??
-TAIS-
Héhé, Dreamteam is altijd nog wel Buzz Fuzz, Gizmo, Prophet & Dano bij mekaar (als ik het goed heb) ;)
eXos
quote:
Originally posted by Akira

Maar die line up van qontact is ook erg erg erg goed maar ja kost ook wel wat 80 piek toch??


Wat is nou 80 piek man, je hebt lol voor de gehele nacht. Dan drink je maar wat minder op zo'n avond.
Akira
ik drink haast nooit iets maar ik vind de FUN gewoon echt TOP en ja 55 piek...hehehe ;)
en die 80 piek was meer een vraagstelling GOZER
eXos
quote:
Originally posted by Akira
ik drink haast nooit iets maar ik vind de FUN gewoon echt TOP en ja 55 piek...hehehe ;)
en die 80 piek was meer een vraagstelling GOZER


Moet je ook niet letterlijk opvatte GOZER ;) Die 25 gulden is niet veel als je ziet wat voor line-up er is.
M5
quote:
Originally posted by Bellie
Ik kijk nog wel wat ik ga doen.
Morgen ga ik naar DUTCH DIMENSION (ook in Heineken Music Hall)en als het morgen heel gaar schijnt te zijn in de HMH.dan ga ik naar Massive.En als het vet is ga ik naar Qontact.Dus nog effe afwachten.Hoop wel dat het PHATT wordt morgen.

GREETZ!!


Stoere avatar BELLIE !! :)

eerste keer dat ik je hier zie trouwens op het Holland forum.......spreek je !
Akira
GOZER ;)hehehe ja ok de line up is ook erg goed behalve jean dan...maar ik heb al een kaartje voor ROYAL EDITION :)
michiel
ja he gast petrus ga mij ff lopen copiën
check dit dan weet je iedereens standpunt
http://www.tranceaddict.com/forums/...p?threadid=3782

later

michiel

eXos
quote:
Originally posted by michiel
ja he gast petrus ga mij ff lopen copiën
check dit dan weet je iedereens standpunt
http://www.tranceaddict.com/forums/...p?threadid=3782

later

michiel


Oeps, sorry!! Was al een thread van een tijd geleden. Nu zis hetniet meer zo ver weg en zijn de meningen misschien veranderd.
michiel
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Oeps, sorry!! Was al een thread van een tijd geleden. Nu zis hetniet meer zo ver weg en zijn de meningen misschien veranderd.


boeit niet zo joh. I can't expect u 2 b here all the time, eh? respect.

later

michiel
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement