|
Petje af voor het nieuwe mod team..
|
View this Thread in Original format
| DjRV |
Jajajajaja jongens
die mod verkiezing is niet voor niks geweest,het forum is er een stuk
relaxter op geworden.
Congrat's gozers en keep up the good work:) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by DjRV
Jajajajaja jongens
die mod verkiezing is niet voor niks geweest,het forum is er een stuk
relaxter op geworden.
Congrat's gozers en keep up the good work:) |
Het gaat zelfs zó goed dat Donna en RV al een flinke poos van mijn "ignore" afstaan :D cool hè? haha
ik vind t echt een stuk gezelliger geworden en heb eindelijk t gevoel dat iedereen in z'n waarde gelaten wordt :) zou het dan écht allemaal henkie's schuld zijn geweest? ;) of is die ook al stiekum weer terug onder een andere naam :stongue: |
|
|
| DjRV |
nou..als zelfs wij met jou kunnen opschieten en andersom ga je toch ff denken aan wat er nu anders is...
be gone evil forces!!!
;) |
|
|
| TranceFool |
jep goed werk :)
vraag me af of dit ook echt alleen door de mods komt, volgens mij komt het vooral doordat sommige mensen denken dat er een soort 'nieuwe start' is gemaakt.....maar goed, het is iig wel verbeterd |
|
|
| Pjotr G |
| t kan ook komen door de zon....:cool: |
|
|
| Little Theseus |
Jaaaah!! Ik wilde laatst ookal posten of het nou aan mij lag of dat het echt zo is dat als je ff niet op het forum bent meteen weer heel wat hebt gemist!!!
Yeah! Go mods! :D |
|
|
| DJ_Siesta |
| ik heb eigenlijk niet veel gemerkt, alleen toen het gezeik begon over henkie_h, toen werdet wat minder enzo, maar tis altijd gezellig hier, en dat word goed voortgezet zo. |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ik heb eigenlijk niet veel gemerkt, alleen toen het gezeik begon over henkie_h, toen werdet wat minder enzo, maar tis altijd gezellig hier, en dat word goed voortgezet zo. |
precies de reply die ik van jou verwacht had:)
scheelt wel,kan ik je nog beter in hokjes plaatsen:D |
|
|
| Dr. Kuipers |
Het niveau is idd wel omhoog gegaan moet ik zeggen.
Weinig offtopic geneuzel (al kan ik ook nie alles bijhouden natuurlijk) :)
Maar is en blijft altijd wel sfeervol hiero :p |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by DjRV
precies de reply die ik van jou verwacht had:)
scheelt wel,kan ik je nog beter in hokjes plaatsen:D |
(Y) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Het niveau is idd wel omhoog gegaan moet ik zeggen.
Weinig offtopic geneuzel (al kan ik ook nie alles bijhouden natuurlijk) :)
|
Wacht maar af tot Optimus en ik meer tijd hebben om te posten :D
Maar idd, sfeervol is het er wel een beetje
:p |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Wacht maar af tot Optimus en ik meer tijd hebben om te posten :D
Maar idd, sfeervol is het er wel een beetje
:p |
ghehehe, dan heb ej niet genoeg tijd met een avondje lezen:p |
|
|
|
|