return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Hoe heten jullie in het echt? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Donna
quote:
Originally posted by LowRider
WILLEM

:rolleyes:


Willem heten ruled!
me knijn heette zo:)
-=Re-GrOoVeD=-
Ik wil wedden dat ik hier de vreemdste naam heb :D

Ik heet Galen (spreek je uit als Gay-len.. nee NIET grappig :D )

-ReGrOoVeD
AlFerox
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik heet Henk.
Henkie Henk.

Greetz,
SnuggLe


echt niet!! zo heet ik al!
denk je dat je stoer bent ofzo dat je jezelf Henkie Henk noemt.
verzin zelf eens wat!


tssssss
Akira
Jason
DJ_Siesta
ik heet GERRIT, ben der wel tevree mee :), beter als Tserboate, zo heet een maat vamme, TSJERBOATE, whahahaha wat een naam, een fryse naam isdat, tis ook een boertje maarja :)


greetzor
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by Donna
zeg jeroen,jij maakt wel de meest zinlose threads hier van ons allemaal huh?


Als jij dat vindt.... oke, tis maar wat je zinloos vindt. Ik ben op zoek naar de mens 'achter' de nick:eyespop: :eyespop:
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Cosmic Guy


Als jij dat vindt.... oke, tis maar wat je zinloos vindt. Ik ben op zoek naar de mens 'achter' de nick:eyespop: :eyespop:


niks zinloos aan tog?, misshcien vind je nog een leuke naam voor je newe kindje :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by AlFerox


echt niet!! zo heet ik al!
denk je dat je stoer bent ofzo dat je jezelf Henkie Henk noemt.
verzin zelf eens wat!


tssssss


Nee man, je jat mijn naam! :)


quote:
Originally posted by DJ_Siesta
ik heet GERRIT, ben der wel tevree mee :), beter als Tserboate, zo heet een maat vamme, TSJERBOATE, whahahaha wat een naam, een fryse naam isdat, tis ook een boertje maarja :)


greetzor


jaja, zo haal je de aandacht van je eigen naam af! :p

quote:
Originally posted by Cosmic Guy


Als jij dat vindt.... oke, tis maar wat je zinloos vindt. Ik ben op zoek naar de mens 'achter' de nick:eyespop: :eyespop:


Eh.. dan moet je naar FEESTEN komen (bv Impulz) en meetings bijwonen!

Greetz,
SnuggLe
Cosmic Guy
quote:
Eh.. dan moet je naar FEESTEN komen (bv Impulz) en meetings bijwonen!


Das waar, maar ik kom hier pas een half jaartje en ben niet zo vaak naar feestjes geweest (TE was mn enige grote dit jaar) en straks Sensation, maar dat wordt lastig meeten.....
NiTro
Just call me Ralph

serialkillah
René is me naam
moogwai
Cyril
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement