|
Hoe heten jullie in het echt? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
| quote: | Originally posted by LowRider
WILLEM
:rolleyes: |
Willem heten ruled!
me knijn heette zo:) |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
Ik wil wedden dat ik hier de vreemdste naam heb :D
Ik heet Galen (spreek je uit als Gay-len.. nee NIET grappig :D )
-ReGrOoVeD |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik heet Henk.
Henkie Henk.
Greetz,
SnuggLe |
echt niet!! zo heet ik al!
denk je dat je stoer bent ofzo dat je jezelf Henkie Henk noemt.
verzin zelf eens wat!
tssssss |
|
|
| DJ_Siesta |
ik heet GERRIT, ben der wel tevree mee :), beter als Tserboate, zo heet een maat vamme, TSJERBOATE, whahahaha wat een naam, een fryse naam isdat, tis ook een boertje maarja :)
greetzor |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Donna
zeg jeroen,jij maakt wel de meest zinlose threads hier van ons allemaal huh? |
Als jij dat vindt.... oke, tis maar wat je zinloos vindt. Ik ben op zoek naar de mens 'achter' de nick:eyespop: :eyespop: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Als jij dat vindt.... oke, tis maar wat je zinloos vindt. Ik ben op zoek naar de mens 'achter' de nick:eyespop: :eyespop: |
niks zinloos aan tog?, misshcien vind je nog een leuke naam voor je newe kindje :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by AlFerox
echt niet!! zo heet ik al!
denk je dat je stoer bent ofzo dat je jezelf Henkie Henk noemt.
verzin zelf eens wat!
tssssss |
Nee man, je jat mijn naam! :)
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ik heet GERRIT, ben der wel tevree mee :), beter als Tserboate, zo heet een maat vamme, TSJERBOATE, whahahaha wat een naam, een fryse naam isdat, tis ook een boertje maarja :)
greetzor |
jaja, zo haal je de aandacht van je eigen naam af! :p
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Als jij dat vindt.... oke, tis maar wat je zinloos vindt. Ik ben op zoek naar de mens 'achter' de nick:eyespop: :eyespop: |
Eh.. dan moet je naar FEESTEN komen (bv Impulz) en meetings bijwonen!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | | Eh.. dan moet je naar FEESTEN komen (bv Impulz) en meetings bijwonen! |
Das waar, maar ik kom hier pas een half jaartje en ben niet zo vaak naar feestjes geweest (TE was mn enige grote dit jaar) en straks Sensation, maar dat wordt lastig meeten..... |
|
|
| serialkillah |
| René is me naam |
|
|
|
|