|
Hoe heten jullie in het echt? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| Ik ben Pietje Pijpgraag :toocool: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik ben Pietje Pijpgraag :toocool: |
Da wisten we al :D |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
ehm, miss P, ik verstond je niet goed...
Gáán ja! of Ranja?
:D |
of was t nou toch Franje(a)? :D hmmmmmmmmm |
|
|
| New Wave |
| In Africa gaan ze je straks Joestoe noemen...... |
|
|
| Miss Proximus |
hahaha :D
joestoe swaah ik oweet owaar je huos owoont :D
dan kan ik altijd nog overschakelen op Marijn :) |
|
|
| aphex |
| Volgens mij liegt hier iemand over zijn (nee niet haar) naampje.. of ik ben heel slecht geinformeerd :) |
|
|
| Donna |
Mijn niet "internetnaam" = Anja.
En wat weet je nu meer over me dan daarvoor jongetje jeroen? |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by total woot
wouter |
|
|
|
|
|