|
Hoe heten jullie in het echt? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| ze noemen me....." HEY!!!!! " |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
ze noemen me....." HEY!!!!! " |
ze noemen je "HEY HOER" bedoel je:D:D:D |
|
|
| Apoptosis |
| Bryan aka B aka BO aka 360° Windmill aka KobeBryan aka Mr BO aka Apoptosis aka nog veel meer onzin.... |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | | Je moet ook nie naar grote party's gaan. Die zijn zo standaard man. |
Je bedoelt zeker commercieel. Maakt mij niets uit, als de muziek maar goed is.
En ja Donna, ga je nog je naam geven? (of is dat niet nodig?) |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
En ja Donna, ga je nog je naam geven? (of is dat niet nodig?) |
Ja, ik ben ook heel benieuwd!!!
Met vriendelijke groet. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Je bedoelt zeker commercieel. Maakt mij niets uit, als de muziek maar goed is.
En ja Donna, ga je nog je naam geven? (of is dat niet nodig?) |
Muziek kan beter op de grote feesten. Vraag maar aan de mensen die voor het eerst deze keer op Qontact waren. Spontaan Orgasme kregen ze daaro ;)
EN IK WEET DE ECHTE NAAM VAN ONZE DONNA!!!!!!!!!
TheeMuts! |
|
|
| MaGiK54 |
| Mijn naam is Victor. |
|
|
| Eye-Riz |
ehm, miss P, ik verstond je niet goed...
Gáán ja! of Ranja?
:D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Muziek kan beter op de grote feesten. Vraag maar aan de mensen die voor het eerst deze keer op Qontact waren. Spontaan Orgasme kregen ze daaro ;)
|
1 groot orgasme.......... |
|
|
| magrec |
mijn echte naam = magrec
mijn ouders konden geen leuke naam bedenken en toen keek mijn vader net naar de knop van een videorecorder en daar stond rec (het had ook magplay of magfwd kunnen zijn) en toen vroeg mijn moeder zich af of dat wel mag nou dan heb je al snel de naam magrec he :tongue3 :crazy: :eyespop: |
|
|
| Little Theseus |
Mijn echte naam is gewoon Erik.
Hadden jullie niet gedacht he! |
|
|
|
|