|
Verzin het maar! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
DJ jean jij bent de zwakste schakel,ik kan tenminste wel scratchen
de scheidsrechter geeft aan dat het de kicker van de amsterdam admirals gelukt is om de bal tussen de 2 palen te krijgen
moet dat groepje stumpers in de hoek zien staan lijkt wel of ze van een forum zijn of zo
wat moet ik nou doen als ik de naald op de plaat heb gezet
de avond breekt aan op het kamp van de zee verkenners
de vis die ik ving was zoooo groot
dus die kapper pakt zijn tondeuse
heeej yoji die kapper van jouw is erg goed hoor, alleen was de verf op toen ik er was |
|
|
| total woot |
1 pilletje en ik hou het de hele wedstrijd vol! |
|
|
| tijs08 |

Ik heb er toch echt wel 2 nodig!

Kijk Mat.. 'zo springnicht ik in het weekend'

Dekker demareerd met terug-werkende kracht uit het peloton |
|
|
| tijs08 |

vroeg of laat... ze belanden allemaal in de goot

Topman, legt uit dat zijn bedrijf in beweging is |
|
|
| TimeportE |

Je lijkt op mijn Oma, alleen die was zwart en niet lelijk! |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | [i][b]Originally posted by tijs08

Dekker demareerd met terug-werkende kracht uit het peloton |
Hoe verzin je het? Goed man |
|
|
| Cosmic Guy |

"Kijk mam, na 12 kogels lopen ze echt niet meer!" |
|
|
| AlFerox |

"Heb jij ook zo'n zin in Trance Energy?" |
|
|
| TimeportE |
DJ Tiesto kan het zelfs zonder handen!! |
|
|
| basvh |
kijk mevrouwtje die bolletjes kunnen echt niet klappen in uw maag hoor, |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by basvh
kijk mevrouwtje die bolletjes kunnen echt niet klappen in uw maag hoor, |
LOL!!!
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| Emphelator |

He, kijk nou, dus dit is het TA Forum, phat man!!
Maar mam, dit lag hier echt
Heeft u misschien nog wat over voor een slaapplaats?
't Is al een tijdje droog, toch maar ff de plantjes water geven. |
|
|
|
|