|
Verzin het maar! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Hier een paar nieuwe foto's:
"Ladies and gentlemen, the president of the united states of america"
"Ik zit nu al uren aan dat ding te trekken, maar er gebeurd bizar weinig.."
" Hardstyle, maar ik rook niet!"
"Nu ook verkrijgbaar als konthaar model"
"Eeyyzzz Bieraattjjaahhh?"

"Come get some"
"Oke.. wie liet hier een scheet.."
"Ja moppie.. in mijn tijd waren die tieten nog echt.."
"Vanavond weer lekkere stoere soldaat van me?"
"How r you donig'?" (Joey style) |
|
|
|
| Cosmic Guy |
| Zitten paar leuke bij Sjikeen :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
|
Volgens mij doen die rechter 2 toch wat verkeerd :toothless |
|
|
| Cosmic Guy |
Whaha, deze kwam ik ook nog tegen:
"Af Monica, af!!" |
|
|
| robin |
| als die nieuwe tread gemaakt wordt, zoek dan wat leuke foto's geen iedereen 2 weken de tijd om mee te doen (geen nieuwe foto's) iedereen verzint voor iedere foto een onderschrift en dan gaan wel na die 2 weken voten wie de winaar is/wordt |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by robin
als die nieuwe tread gemaakt wordt, zoek dan wat leuke foto's geen iedereen 2 weken de tijd om mee te doen (geen nieuwe foto's) iedereen verzint voor iedere foto een onderschrift en dan gaan wel na die 2 weken voten wie de winaar is/wordt |
hm, kee, en nu in het Nederlands graag... |
|
|
| Rinus |
"Voorbind dildo vrouwen succes"
" Vitesse 2x"

"Viagra voor de snor werkt!!" |
|
|
| Duke2003 |
| rinus, je hebt talent! |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Hier een paar nieuwe foto's:
eerste krijgsgevangenen Irak geland in USA
foute slipjeswedstrijd in duitsland groot succes
Fans Vitesse nemen afscheid van Mike Snoeij
Ted de Braak pikt televisiecarriere weer op in Mexico
culturele vakantie terschelling groot succes

ME trekt zich terug na enorme veldslag met 1 supporter
|
hey mooie jongen.. ik ben al een tijdje vrijgezel... |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by ahp2002
|
Whahaha, die waren allemaal goed. Vooral doorgaan! |
|
|
| Teknikol |
Apartheid in ook ingetreden in het hondenmileu

Emancipatie werpt vruchten af

"Ik leid de aandacht wel even af, lijkt het net of ik de enige ben die voor lul staat" (:p)
"Als ik zo stijf achterover val weet je in ieder geval dat het iets te maken had met elektriciteit"
"Vanuit de schaduw zien die blikjes er net zo leeg uit.."

ME deinst terug na geheimzinnig gedrag

Asielzoekers kiezen locatie sloppenwijken
"Ein Völk, ein Reich.."
- Ho ho mevrouwtje, dat zijn vervlogen tijden..

Militair: Toch vind ik die hoed wat lijken op een lampenkap
Bea: oe oe jij krijgt er vanavond van langs tijdens mn Claus-verwerkings-uurtje! |
|
|
| ahp2002 |
| quote: |
1 april grap "Jamai verzorgt gratis concert in Zandvoort" loopt compleet uit de hand.
Ook nieuwe Nederlandse vrouwelijke drugskoeriers kunnen Turkse douane niet verleiden
|
|
|
|
|
|