|
Verzin het maar! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Emphelator |
| quote: | Originally posted by AlFerox

|
[offtopic]
w00t, dat ziet er bruut uit
[/offtopic] |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Emphelator
[offtopic]
w00t, dat ziet er bruut uit
[/offtopic] |
ja, dat was het ook!! :D :D :D |
|
|
| TimeportE |
Maxima kon het blijkbaar niet meer houden, de poepvlek moest op het laatste moment nog verborgen worden. |
|
|
| SnuggLe |

Spreek ik met loodgieter Pietersen? Ja? Oh mooi, kunnen jullie vandaag nog even iemand langssturen aub? |
|
|
| Optimus |
| ophoeren met dat graven:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Optimus
ophoeren met dat graven:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
En dat zegt de grootste digger ooit ;) |
|
|
| robin |
welke fles zal ik gebruiken?
by tijs08
hahahaha meesterlijk :D:D:D:D die wint wat mij betreft!! |
|
|
| Cosmic Guy |
| Dit is opzich best een leuke draad, ik dacht er ook aan om zoiets weer te beginnen, deel II ofzo. Geef me eff de tijd :D |
|
|
| Switch |
"Waar heb ik mijn volkslied-spiekbriefje gelaten verdorie?"
"Voordat u weet waar de startknop zich bevindt, heb ik al uw bezittingen al in me busje"
"New balls please!"
"Zou Pim weten dat ik de partijkas heb geplunderd?"
"Sorry maar ik kon het echt niet ophouden"

"eigenlijk vind ik dit maar kutmuziek, wie heeft dit geschreven?" |
|
|
| jploveparade |
Nee Volkert, mij krijg je niet!
Ach, in de oorlog waren we ook vrienden...
Regilio Tuur bedreigt doodsbange ex-vriendin opnieuw
Top LPF wacht geduldig op komst voorproefer |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Nee Volkert, mij krijg je niet! |
Whaaaaaaahahahaha! ROFL ROFL :D |
|
|
| Cosmic Guy |
Hier een paar nieuwe foto's:

"How r you donig'?" (Joey style) |
|
|
|
|