return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
progressive
View this Thread in Original format
magrec
Wat vinden jullie nu van progressive. Ik zelf vind de progressive a la john digweed te soft. Maar de stijl van sander kleinenberg vind ik dan weer veel beter nee geweldig.

Ik zelf hou wel van diepgaande muziek maar uiteindelijk mag er van mij wel na 3 uur op een feest wat steviger geknald worden (tiesto op innercity met cj bolland - the prophet hehe tiesto draait dan geen serendipity maar the prophet is wel net zo beuken)

Hoe denken jullie over progressive?
mijn mening is dus: progressive is lekker om in een trance te raken maar na een tijd mag er wel lekker geknald worden.
-TAIS-
Mee eens, om op te dansen is progressive best leuk, maar dan niet 4 uur van dat zwakke.... Na 1 à 2 uurtjes mag er wel iets meer Kleinenberg/Foort in komen... Om daarna uiteindelijk helemaal te gaan knallen!
Akira
nee nee niet te lang die softe dingen gewoon meteen knallen...hehe :D

Ja over het algemeen vind ik sommige progressive best wel leuk om te horen hoor maar live vind ik gewoon dat de DJ gewoon ff flink moet gaan knallen...
moogwai
Ik ben niet echt een fan van progressive. Ik vind het meestal te saai... ik hou meer van melodien en/of een lekkere bass... maar af een toe een beetje progressive vind ik o.k. in een set als het maar niet TE veel is.
Jukx
quote:
Originally posted by magrec

Ik zelf hou wel van diepgaande muziek maar uiteindelijk mag er van mij wel na 3 uur op een feest wat steviger geknald worden (tiesto op innercity met cj bolland - the prophet hehe tiesto draait dan geen serendipity maar the prophet is wel net zo beuken)

Aaah kut!! draaide die op het laatst nog The Prophet!?!? Ik was wel bij Tiësto toen maar ben niet tot het het einde gebleven!!! Had ik beter wel kunnen doen dus.....
En The Prophet is nog wel wat meer beuken dan serendipity hoor! Terwijl het nummer toch al iets van 3 jaar oud is... cool!
-TAIS-
The Prophet rules gewoon. Ik ontdekte em pas 1,5 jaar geleden of zo, maar vond em meteen zeer vet! Nu nog steeds!
magrec
volgens een maat van mij draaide ie niet de allerhardste versie van the prophet ofzo naja dat was dan ook het enigste nummer waar ik een beetje uit mijn plaat ben gegaan tijdes tiesto zijn set want de rest heb ik niet gehoord had geen zin om in die massa te gaan springen.
arno
ik vind progressive toch wel iets te eentonig, ik heb liever een paar goeie melodieën.
Akira
aangezien ik eigenlijk weinig progressive ken....zal ik wel es wat tips hebben die ik zal moeten downen ??

Over het algemeen vind ik die style maar niks...maar er schijnen best goeie cd's,nummers te zijn maar ja die ken ik helaas niet(of ik vind ze gewoon3x niks)
magrec
hmm tips voor progressive ga eens op een zaterdag voor je uitgaat eens luisteren naar robin albers for those who like 2 groove (slamfm) en dan niet zeggen na 1x dat je de muziek leuk vindt want je moet er leren naar luisteren.

Je kunt het ook in 1x goede muziek vinden maar nadat ik een aantal keer naar for those had geluisterd vond ik het steeds leuker. En je kunt dan wel zeggen dat progressive zo soft is maar als je goed luistert (en dat doe ik alleen als ik naar de radio luister niet op een feest) dan hoor je de drive in een goede plaat en een goede progressive mix (niet om te dansen maar wel om naar te luisteren hoewel sander kleinenberg en dave seamen hebben me aardig laten dansen op innercity) kan zo diep zijn dat je in een soort trance kunt raken.

Akira
NOu als het goeie luistermuziek is dan zal ik het zeker es gaan proberen...maar ik wil als ik uitga gewoon lekker dansen en geen muziek hebben waar ik alleen op moet gaan spacen .Als ik wil gaan spacen dan gebruik ik daar wel andere dingen voor ;)
M5
quote:
Originally posted by Akira
NOu als het goeie luistermuziek is dan zal ik het zeker es gaan proberen...maar ik wil als ik uitga gewoon lekker dansen en geen muziek hebben waar ik alleen op moet gaan spacen .Als ik wil gaan spacen dan gebruik ik daar wel andere dingen voor ;)

JUIST !!

gewoon op de zaterdagavond fette harde club of natuurlijk a la picotto !!

als er maar flinke dreunen inzitten !! ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement