|
progressive (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alpha |
| Tiesto heeft toch ook progressive trekjes of zeg ik nou iets heel stoms? |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
Tiesto heeft toch ook progressive trekjes of zeg ik nou iets heel stoms? |
Jazeker, vooral de laatste tijd. In die Essential set staan veel progressive plaatjes.
Maar ook nummers als
- Three Drives - Sunset On Ibiza
- Planisphere - Moonshine
- The Green Martian - Industry
- Moogwai - The Labyrinth
- Drax And Scott Mac - Sublime
- Ultravibe - Choose Freedom
Zijn eigenlijk gewoon progressive.... wat de Sasha & Digweed menigte eigenlijk niet wil onderkennen.
Eigenlijk betekend progressive precies wat de letterlijke vertaling is: 'vooruitstrevend'... dus langzaam opbouwen naar het hoogtepunt. |
|
|
| Eye-Riz |
| 'vooruitstrevend' is de letterlijke vertaling ja, maar 'opbouwen naar een hoogtepunt' is maar één van de vele mogelijke interpretaties! ;) |
|
|
| JdDark |
hmm, progressive betkent inderdaad 'vooruitstrevend' maar meer in de stijl van vooruitstrevende trance, zoals minder upliftend, andere elemenent toevoegend die daarvoor niet werden gebruikt
progressive hoort ook veel zwaarder als je me begrijpt
dus eigenlijk is het vernieuwende trance, wat je echt ook wel kan zeggen volgens mij |
|
|
| Eye-Riz |
Alleen bestaat de progressive klinkende trance al net zo lang als 'Tiesto-trance', zo niet langer :)
Ach, het is maar welke naam je aan het beestje moet geven ;) |
|
|
| Remy D |
Ik vind Progressive zeker heel relaxed!!! Ik ben nu 2 x naar Earth geweest en het was allbei echt SUPER!!!! Vooral de 2e x, toen draaide Remy echt SUPER. En volgende week zal ik zeker weer van de partij zijn met Sister Bliss. :D:D:D
Kortom met progressive kan ik me heel perfect vermaken maar eigenlijk met alles. Maar toch komt Trance nog steeds op de eerste plaats. :) |
|
|
| Eye-Riz |
| Waarom kijk je dan niet even in die FEEEEESTweekend thread en laat ff weten of je komt of niet? Die feestjes zijn net zo leuk azo niet leuker dan al die grote commerciele feesten met bekenden namen... ;) |
|
|
| magrec |
earth is gewoon SUPER...tenminste als ik alle verhalen mag geloven..
in november........DAVE SEAMAN...owee als ik daar niet naar toe kan gaan. |
|
|
| Eye-Riz |
| Dave Seaman is inderdaad erg oke! wanneer? |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Dave Seaman is inderdaad erg oke! wanneer? |
whaha vorig jaar :D (beroerde set was dat trouwens)
nog posts vanmij als progressive newbe :p |
|
|
| Gloomy |
Progressive moet je niet nemen om echt een knalavond te hebben. Ofwel leg je het thuis op, om te relaxen 's avonds...ofwel als je rustig wilt uitgaan, voorbeeld op een vrijdagavond, dan kan een rustig klein progressive fuifje wel goed doen.
Als je echt wilt flippen, dan schakel je best over naar de melodic/hardtrance. Ofwel binnen een paar weken I Love Techno. Ene Dj Rush zal weer van de partij zijn en zal (hopelijk) zijn naam weer meer dan waar maken...... |
|
|
| Partyhardy! |
| ik luister tegenwoordig steeds meer progressive en ik vind het echt geweldige muziek, en ik heb me nu toch een lekker plaatje gevonden dat zelfs al 2 jaar oud is! :) "Ariane-Eternity" wat een tune zeg! :cool: |
|
|
|
|