return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
progressive (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
Progressive RULEZ, net ff die setvan lucien foort gehoord in de eau, die op POW staat, egt superr. alleen die progressive die tiesto draaide in z'n essential mix, daarvan vond ik ze niet allemaal even flexx

btw, allemaal echte TranceAddicts hier (in deze thread) :D:D

Greetz GERRIT!!
Muppet
Ik vind Progressive heel relax om op te dansen/naar de luisteren maar toch(zoals meerdere al hebben gezegd) toch na een uurtje wat harder werk. Vind ook lucien foort een van de betere dj. Maar kan toch altijd een nummer als Joyenergizer toch wel waarderen(helemaal uit m'n dak gaan:D:D:D:D:D). Dus een middelweg tussen progressive en trance a la avb, ferry, en tijs. En het harderw werk van marco v en picotto:):):):):):):):):).

Greetz Muppet
Little Theseus
Darren Emerson! Max Graham! Remy! Sasha!! En Sander Kleinenberg natuurlijk. These peeps own!!

Op Innercity was het gewoon master om na de main in de progressive hal ff wat eten te halen en relaxed een beetje doordansen, om vervolgens naar de technohal te gaan.
Progressive de hele avond: liever niet, maar het doet het zo op zijn tijd errug goed!
JdDark
progressive, mijn stijl
hehehe

de beste dj's in prog stuff zijn momenteel max graham, sander kleinenberg en nog altijd sasha en digweed
de beste producers zijn james holden, breeder, sasha, max graham, chris cowie, .......

en tunes die je zeker en vast moet downen
sasha - xpander
max graham - falling together
bullit - cried to dream (max graham remix)
main element - generation
james holden - horizons
james holden - pacific
james holden - one for you
chris cowie - direct connect
Van Bellen - 20 - 20 (Saints & Sinners Incense Remix)
Jaimy_&_Kenny_D_-_Basic_Needs.
deep dish - rapture (deep dish remix)

dat zijn er een paar
veel plezier
Blik
progressive...... niet helemaal myn styl, maar ik kan het soms wel waarderen, soms is het wel lekker om ff prog te horen, gewoon om lekker beete re relaxeren

kben maar de man van de melodieties...... vinnik zo lekker, echt relax is dat altyd
Eye-Riz
hoewel ik zelf draai is het mij nog steed onduidelijk wat ou progressive genoemd wordt en wat trance. Ik moet zeggen dat ik de meeste nummers in deze thread tenminste ken :D in tegenstelling tot al die nrs die je normaal tegenkomt in het forum. Voor mij is progressive gewoon trance, maar een of andere mafkees moest er weer zonodig een naampje aan geven. Misschien wel omdat andere trance te makkelijke en commercieel werd. Ikzelf hou van diep, melodieus en wat harder. En of dat nou hardtrance, hardhouse, trance, goa, acidtrance of progressive is: ik zou het NIET weten! :D
Dj Alpha
Aan t begin op e3en feest vind ik zelf wel lekker en daarna langzaam opbouwen zodat de zaal kan losbarsten... Maar niet te lang, zo gek ben ik er niet van :)
Eye-Riz
Trouwens, progressive is een term die ook in andere stijlen van house gebruikt wordt, en ook nog eens verschilt de betekenis van land tot land! pff.... :clown:
magrec
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Trouwens, progressive is een term die ook in andere stijlen van house gebruikt wordt, en ook nog eens verschilt de betekenis van land tot land! pff.... :clown:

ja beetje vaag enzo de term progressive....

maarre sander kleinenberg is the best.
HiGH_NrG
Progressive mag er best wezen...als ik er maar geen hele party naar hoef te luisteren...dan ist allemaal wel relaxte muzica! :)

Miss Proximus
als het eindelijk gelukt is met die ftp (grrrrrrrrr!!!!) dan zal ik jullie ff een lekkere progressive mix sturen van mijn bf andreas a.k.a Antiphus :) ok?

ik vind progressive wel relaxt, maar het ik heb liever prog/trance a la PvD...h¨¦¨¦¨¦¨¦¨¦¨¦¨¦¨¦¨¦¨¦rlijk!! :)
magrec
quote:
Originally posted by Miss Proximus
als het eindelijk gelukt is met die ftp (grrrrrrrrr!!!!) dan zal ik jullie ff een lekkere progressive mix sturen van mijn bf andreas a.k.a Antiphus :) ok?

ik vind progressive wel relaxt, maar het ik heb liever prog/trance a la PvD...h¨¦¨¦¨¦¨¦¨¦¨¦¨¦¨¦¨¦¨¦rlijk!! :)

PVD is gewoon trance..(in mijn ogen)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement