return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
אני מתקלט בפארק מים!!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Scorchio
טוב אני רואה שכולכם שכחתם את הטראק הכי טוב בעולם למסיבות ותתביישו לכם
Marc Dawn - Expander [Flutlicht Remix]
אם אתה מכניס את זה במקום טוב זה יהיה מסמר הערב
מניסיון.

אני הייתי שם להם את
Taiko - Silence [Darren Styles Remix]
Nu NRG - Illusion [Club Mix]
Signum - Second Wave
Second Sun - Empire [PVD Remix]
Plastic Boy - Silverbath [Original Mix]
Space Frog Feat. The Grim Reaper - Follow Me 2002 [Pulsedriver Vs. Rocco Remix]
Sonorous - Second Sun [Mirco De Govia Remix]
The Shrink - Bit Staboi [Mark Norman Remix]
Energy 52 - Cafe Del Mar [Marco V Remix]
DJ Hein - Energetic Rythem [Donkey Rollers Remix]
DJ-Energy
Flutlicht - Icarus (Shokk Remix)
!!!
eXeTik
quote:
Originally posted by oDrori
Hard:
Jurgen Vries - The Theme


התחרפנת?!
Dj Moriano
אחי שיהיה לך בהצלחה...

אין לי כוח עכשיו לרשום שמות אז אחורי זה....
Hell_Copter
הנה עוד כמה טראקים טובים שיכולים להחזיק טוב שם

01-syntone-cant_believe_it__silverblue_remix-vinyl-pow
symphony of strings - Don't Want Your Love (Donald & Giles Mix)
הטראק הזה חייתי למסיבות!!!!! עידן גוטמן משמיע אותו הרבה
luna park - Space Melody (B - Full Moon Mix) כמו רזורקשיון אבל יותר מביא בראש
atb - Hold You (Svenson & Gielen Remix) בקטע ההתחלתי עם לאסגו והכל... המסחרי
cosmic gate - Hardcore (Kaylab Vs Chromedioxide ii Mix)
01-mikado-no_sleep__wag_club_mix-snd
01-megara_vs_dj_lee_-_full_intention-crn
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by DJ-Energy
לפי דעתי זאת טעות אחי
תתחיל אם משהו שכולם מכירים כדאי שזה יביא אותם לרחבה
לא משהו יותר מדי מסחרי
אבל משהו שמכירים ואהובים
עכשיו
בד"כ
ילדים שמגיעים למסיבות כאלו הם בד"כ קטנים...

וכל מה שהם מבינים זה בום בום
אז שים להם הרבה הארד סטייל ואחי תאמין לי שהם יקפצו
;)


אז זהו, שיבואו דווקא המון בני נוער לשם
בוא נגיד שלא יהיו כל כך הרבה ילדים קטנים
לפחות ככה שמעתי ממי שסידר לי שאני אתקלט שם....
בכל מקרה, כשחושבים על זה, זאת באמת טעות. צריך בהתחלה להביא אותם לרחבה ולחמם אותם אחושרמוטה
אז אני אשים להם דברים חזקים.....
ואגב,
as we speak
כבר צרבתי 2 דיסקים. ואני נראה לי אלך לצרוב עוד אחד עכשיו.
ואז אני אמשיך לצרוב מחר.......
ואני גם מחובר ל
TA Direct Connect Hub
ואני מוריד שם כמעט את כל הטראקים שאין לי ממה שרשמתם

אגב, גיל שוורץ, איכפת לך אם אני אנגן אחד מהטראקים שלך שם?
אם לא, פשוט תגיד. אין בעיה.
Gil Shwarts
כאילו דההה כזה?????
ברור שאין לי בעיה עם זה
אבל אני יודע שלא תנגן אז זה לא ממש משנה:)
DJ-Energy
אחי אולי תקליט ת'סט?!?!
clubsolutely
dj snowman - and then they started to dance [dumonde remix]

תשים את זה למסיבה מוצלחת !
oDrori
quote:
Originally posted by eXeTik


התחרפנת?!


סורי אחי רשמתי אותו ראשון ואח"כ החלטתי לקטגר אותם לפי סטייל ולא שמתי לב שהוא נשאר שם

Ariels
l-vira - out of my mind (t-rob non vocal mix)
?!!?!!?!

אם כבר אז את
[A1] Elvira Muller - Out of my mind (Mario Lopez Remix)
הכי שווה שיש

היום הקלטתי את זה מהתקליט למחשב
בן זונה של דבר
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
כאילו דההה כזה?????
ברור שאין לי בעיה עם זה
אבל אני יודע שלא תנגן אז זה לא ממש משנה:)


חחחחחחחח
דווקא אם תהיה לי הזדמנות וזה יתאים, אז אני חשבתי לשים את
euphoric paradise
מה אתה חושב??

quote:
אחי אולי תקליט ת'סט?!?!


כן אני חשבתי על זה.
אני כנראה אביא לשם מינידיסק וכמה דיסקים להקלטה...
וגם מחברת, שאני ארשום לפה טראקליסט אח"כ.
אבל יש רק בעיה אחת. אין לי איך להעלות את הסט.......
:( :( :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement