return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
אני מתקלט בפארק מים!!!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
oDrori
אחי, אם אתה מקליט (לדעתי בכל מקרה) אל תרשום טראקליסט, זה יאט אותך ובשיא הרצינות אתה צריך להיות במאה אחוז השקעה
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by oDrori
אחי, אם אתה מקליט (לדעתי בכל מקרה) אל תרשום טראקליסט, זה יאט אותך ובשיא הרצינות אתה צריך להיות במאה אחוז השקעה


צודק.......
אבל זאת תהיה מסיבה די ארוכה
בהתחשב בעובדה שהוא לוקח רק אותי לתקלט
וזה כנראה יהיה עד אמצע הלילה..........

ושוב, אין לי איך להעלות את הסט להורדה......
Ariels
טוב תמיד אתה יכול לסדר גם לי להצטרף
אני גם יכול להגיע עם כל הציוד כולל הטכניקס שזה שיא הפוזה
ואם בהארד טראנס עסקיננו אז היום בצהריים הרבצתי סט של 4 שעות
בלי טעות אחת

[כן, צח השתפרתי מאז היום שבו פגשתי את ה סידיג'יי 100 שלך לראשונה]
Scorchio
פששש ארבע שעות
ולמה אתה לא מקליט יא רמד
אני בספק אם אתה יותר טוב ממני
:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
טוב תמיד אתה יכול לסדר גם לי להצטרף
אני גם יכול להגיע עם כל הציוד כולל הטכניקס שזה שיא הפוזה
ואם בהארד טראנס עסקיננו אז היום בצהריים הרבצתי סט של 4 שעות
בלי טעות אחת

[כן, צח השתפרתי מאז היום שבו פגשתי את ה סידיג'יי 100 שלך לראשונה]


מתי אתה מזמין אותנו לבוא אליך אריאל!?
צח בוא נארגן לו איזה חאווה על הבית
Scorchio
איזה חאווה יש לו בית רומני קטן
וגם הציוד לא משהו
בואו אליי יותר טוב
:)
HyPeRSoNiC
פאקין שיט!!!!!
כשהודיעו לי על המסיבה, אמרו לי שפותחים את המסיבה לכל הגילאים ומביוחד לבני נוער, ויעשו את המסיבה בחוץ... איפה שיש במה מסודרת ומול הבמה רחבה של דשא שעליו אפשר להכניס בקלות 1500 איש ואפילו יותר

אתמול, פארק המים הועיל בטובו לספר לי שהם לא פותחים את זה לכל הגילאים... אלא נחשו לאיזה גילאים..... 13-15!!!!!!
ומה עוד - לא עושים את זה על הרחבה בחוץ...... אלא באולם שהם פתחו לא מזמן שם שנקרא "מועדון חברים".... שלתוכו לא נכנסים יותר מ-200 איש.....

מנהל הפארק אמר שאולי המסיבות הבאות יהיו לבני נוער..... תלוי אם אני ארים ביום שישי מסיבה טובה

איזה בעסה, אה???
אבל מה איכפת לי..... אני סגרתי איתו שאני מקבל 1200 שקל!!!!!!!!!!
:D :D :D :D :D :D
Hell_Copter
יאללה צח אז תזמין אליך כבר!!!

והייפר... זה זין שרק עכשיו גילית אבל סתכל על הצד החיובי
לא צריך לשבור את הראש במה לתקלט... למה מה כבר ילדים בגיל 13 מבינים בטראנס?! תן להם דברים מסחריים ותראה איך הם לא יורדים מהרחבה
oDrori
מאחר וזה ככה, אני באמת אלך עם שיטת התן בראש הקטן שלהם מה שבא להם

אחי, פשוט מאוד, ברגע שאתה מסיים עם רוק ואמטיוי, הסט שלך צריך להיות מורכב בדיוק משני דברים:
Hard Trance (טיפה להיטי פסיכודאלי אם בא להם)
Commercial Dance/ Trance/ House/ Whateva

זה דווקא יחסית קהל מאוד פשוט להתמודד איתו, למרות שזה לא חלומו הרטוב של כל דיג'יי. ותכל'ס אחי, שורה תחתונה קיבלת 1200 ש"ח
:D
HyPeRSoNiC
ואללה
צודקים........
אני רק מקווה שלא יעצבנו אותי יותר מדי כי אין לי כוח לאיזה זייניק שמחכה שאני ישמיע בריטני ספירס
ולפי הניסיון שלי, הם עומדים לך מול העמדה, עד שאני שם מה שהם ביקשו......
טוב לא נורא
גם לפי הניסיון שלי, זה בכלל לא קהל קשה......
במיוחד אם הם לא מכירים את הדי ג'יי כי ככה הם לא מעיזים לפנות אליו אז הם רוקדים ושותקים.
רק צריך לדעת טוב טוב מה הם רוצים.......

oDrori
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
רק צריך לדעת טוב טוב מה הם רוצים.......


זה מה שטוב, קהל מהסוג הזה זה לא משימה קשה יחסית... אחי ומראש, אם לא הולך לך טוב, אל תתייאש ואל תתבעס!!!!
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by oDrori


זה מה שטוב, קהל מהסוג הזה זה לא משימה קשה יחסית... אחי ומראש, אם לא הולך לך טוב, אל תתייאש ואל תתבעס!!!!


כן...... מה איכפת לי..... כולה זייניקים מסריחים שלא יודעים מהחיים שלהם.... "די ג'יי! שים משהו טוב! יש לך דארוד?" פחחחחחחחחחחח

אה כן! שכחתי לספר לכם עוד דבר!!!!
פתחו לפני כמה ימים מועדון חדש ביבנה.
לפי מה שהבנתי, יש שם הגברה ותאורה והכל מוכן..... רק צריך תקליטן
כי מסיבת הפתיחה שלהם הייתה כישלון ענק כי הם הזמינו ילדים קטנים....
חבר שלי היה שם. הוא סיפר לי שהייתה חרא של מוסיקה.... (דסטניס צ'יילד ליתר דיוק), היו איזה 5 ילדים במועדון ועוד איזה 20 בחוץ
לא יותר גדולים מחטיבת ביניים

הקיצר, אני הולך להציע את עצמי לתקלט שם, בהבטחה שאם הם מארגנים מסיבה של בני נוער בגילאים 16-18, אני מביא מלא אנשים וממלא את המועדון!!!!
אני רק מקווה שיקבלו אותי שם.... המקום הזה נואש וזקוק לקהל דחווווף!!!!!!!!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement