|
אני מתקלט בפארק מים!!!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| אחי, אם אתה מקליט (לדעתי בכל מקרה) אל תרשום טראקליסט, זה יאט אותך ובשיא הרצינות אתה צריך להיות במאה אחוז השקעה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by oDrori
אחי, אם אתה מקליט (לדעתי בכל מקרה) אל תרשום טראקליסט, זה יאט אותך ובשיא הרצינות אתה צריך להיות במאה אחוז השקעה |
צודק.......
אבל זאת תהיה מסיבה די ארוכה
בהתחשב בעובדה שהוא לוקח רק אותי לתקלט
וזה כנראה יהיה עד אמצע הלילה..........
ושוב, אין לי איך להעלות את הסט להורדה...... |
|
|
| Ariels |
טוב תמיד אתה יכול לסדר גם לי להצטרף
אני גם יכול להגיע עם כל הציוד כולל הטכניקס שזה שיא הפוזה
ואם בהארד טראנס עסקיננו אז היום בצהריים הרבצתי סט של 4 שעות
בלי טעות אחת
[כן, צח השתפרתי מאז היום שבו פגשתי את ה סידיג'יי 100 שלך לראשונה] |
|
|
| Scorchio |
פששש ארבע שעות
ולמה אתה לא מקליט יא רמד
אני בספק אם אתה יותר טוב ממני
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
טוב תמיד אתה יכול לסדר גם לי להצטרף
אני גם יכול להגיע עם כל הציוד כולל הטכניקס שזה שיא הפוזה
ואם בהארד טראנס עסקיננו אז היום בצהריים הרבצתי סט של 4 שעות
בלי טעות אחת
[כן, צח השתפרתי מאז היום שבו פגשתי את ה סידיג'יי 100 שלך לראשונה] |
מתי אתה מזמין אותנו לבוא אליך אריאל!?
צח בוא נארגן לו איזה חאווה על הבית |
|
|
| Scorchio |
איזה חאווה יש לו בית רומני קטן
וגם הציוד לא משהו
בואו אליי יותר טוב
:) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
פאקין שיט!!!!!
כשהודיעו לי על המסיבה, אמרו לי שפותחים את המסיבה לכל הגילאים ומביוחד לבני נוער, ויעשו את המסיבה בחוץ... איפה שיש במה מסודרת ומול הבמה רחבה של דשא שעליו אפשר להכניס בקלות 1500 איש ואפילו יותר
אתמול, פארק המים הועיל בטובו לספר לי שהם לא פותחים את זה לכל הגילאים... אלא נחשו לאיזה גילאים..... 13-15!!!!!!
ומה עוד - לא עושים את זה על הרחבה בחוץ...... אלא באולם שהם פתחו לא מזמן שם שנקרא "מועדון חברים".... שלתוכו לא נכנסים יותר מ-200 איש.....
מנהל הפארק אמר שאולי המסיבות הבאות יהיו לבני נוער..... תלוי אם אני ארים ביום שישי מסיבה טובה
איזה בעסה, אה???
אבל מה איכפת לי..... אני סגרתי איתו שאני מקבל 1200 שקל!!!!!!!!!!
:D :D :D :D :D :D |
|
|
| Hell_Copter |
יאללה צח אז תזמין אליך כבר!!!
והייפר... זה זין שרק עכשיו גילית אבל סתכל על הצד החיובי
לא צריך לשבור את הראש במה לתקלט... למה מה כבר ילדים בגיל 13 מבינים בטראנס?! תן להם דברים מסחריים ותראה איך הם לא יורדים מהרחבה |
|
|
| oDrori |
מאחר וזה ככה, אני באמת אלך עם שיטת התן בראש הקטן שלהם מה שבא להם
אחי, פשוט מאוד, ברגע שאתה מסיים עם רוק ואמטיוי, הסט שלך צריך להיות מורכב בדיוק משני דברים:
Hard Trance (טיפה להיטי פסיכודאלי אם בא להם)
Commercial Dance/ Trance/ House/ Whateva
זה דווקא יחסית קהל מאוד פשוט להתמודד איתו, למרות שזה לא חלומו הרטוב של כל דיג'יי. ותכל'ס אחי, שורה תחתונה קיבלת 1200 ש"ח
:D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
ואללה
צודקים........
אני רק מקווה שלא יעצבנו אותי יותר מדי כי אין לי כוח לאיזה זייניק שמחכה שאני ישמיע בריטני ספירס
ולפי הניסיון שלי, הם עומדים לך מול העמדה, עד שאני שם מה שהם ביקשו......
טוב לא נורא
גם לפי הניסיון שלי, זה בכלל לא קהל קשה......
במיוחד אם הם לא מכירים את הדי ג'יי כי ככה הם לא מעיזים לפנות אליו אז הם רוקדים ושותקים.
רק צריך לדעת טוב טוב מה הם רוצים....... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
רק צריך לדעת טוב טוב מה הם רוצים....... |
זה מה שטוב, קהל מהסוג הזה זה לא משימה קשה יחסית... אחי ומראש, אם לא הולך לך טוב, אל תתייאש ואל תתבעס!!!! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by oDrori
זה מה שטוב, קהל מהסוג הזה זה לא משימה קשה יחסית... אחי ומראש, אם לא הולך לך טוב, אל תתייאש ואל תתבעס!!!! |
כן...... מה איכפת לי..... כולה זייניקים מסריחים שלא יודעים מהחיים שלהם.... "די ג'יי! שים משהו טוב! יש לך דארוד?" פחחחחחחחחחחח
אה כן! שכחתי לספר לכם עוד דבר!!!!
פתחו לפני כמה ימים מועדון חדש ביבנה.
לפי מה שהבנתי, יש שם הגברה ותאורה והכל מוכן..... רק צריך תקליטן
כי מסיבת הפתיחה שלהם הייתה כישלון ענק כי הם הזמינו ילדים קטנים....
חבר שלי היה שם. הוא סיפר לי שהייתה חרא של מוסיקה.... (דסטניס צ'יילד ליתר דיוק), היו איזה 5 ילדים במועדון ועוד איזה 20 בחוץ
לא יותר גדולים מחטיבת ביניים
הקיצר, אני הולך להציע את עצמי לתקלט שם, בהבטחה שאם הם מארגנים מסיבה של בני נוער בגילאים 16-18, אני מביא מלא אנשים וממלא את המועדון!!!!
אני רק מקווה שיקבלו אותי שם.... המקום הזה נואש וזקוק לקהל דחווווף!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|