return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
אני מתקלט בפארק מים!!!!!!
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
תשמעו חבר'ה
בעוד שבוע בדיוק (יום שישי) אני הולך לתקלט במסיבה ענקית בפארק המים פה ביבנה!!!!
זאת ממש מסיבה רצינית. אני מקבל עליה איזה 1000 שקל ויהיו שם המווווווווון אנשים!!!!!
ו...... כמובן... אני צריך טראקים דחוף!!!!!
לא חשוב לי סגנון כי אני ממילא כנראה אתקלט כמה סגנונות
העיקר שיהיה מקפיץ!!!!

בעיקרון יש לי שבוע שלם אבל אני אוהב ללכת על בטוח
אז יאללה לפרסם טראקים!!!!!
תודה מראש
Narcotic Mind
איך השגת את העבודה הזאת ?
fishfish
הנה שלושה טראקים שהייתי שם:
vac scene - my emotion (kid vicious mix)
m.o.r.p.h - consiqeunce
hampenberg - duck toy
oDrori
מקפיץ יו סיי?

Hard:

Jurgen Vries - The Theme
Dumonde - Never Look Back (Dumonde's Full On Vocal mix)
Dumonde - God Music (Cosmic Gate remix)
Dirt Devils - The Drill
Brooklyn Bounce - Club Bizzare (DJ Scot Project remix)
Beam vs. Cyrus - Thunder in Paradise (DJ Scot Project remix)
Voodoo & Serano - Blood Is Pumping
4 Clubbers - Children 2002 (Future Breeze vs. Junkfood Junkies remix)
Safri Duo - Baya Baya (Future Breeze remix)
Syntone - Can't Believe it (Silverblue remix)

Melodic:
DB Boulevard - Point of View (Lange remix)
Aurora - Ordinary World (Above& Beyond remix)
Pet Shop Boys - Home & Dry (Blank & Jones remix)
Kai Tracid - Too Many Times
Svenson& Gielen - Twisted (Svenson& Gielen Energy mix)
Ultra - Free (Svenson & Gielen remix)
Desiderio - Starlight (Armin van Buuren's Rising Star mix)
Veracocha - Carte Blanche
System F - Out of the Blue (original mix)
Lange ft. Skye - Drifting Away
Airscape - L'esperanza (Sven Goes to the Loveparade mix)
Silverblue - Step Back (Blue Sky mix)
Push the Legacy (Svenson& Gielen)
Ratty - Sunrise [Here I Am] (Club mix)
Scooter - Ramp (The Logical Song) (Starsplash remix) / (Club mix)
Gouryella - Anything ;)
Blank & Jones - Cream (Paul Van Dyk remix)

וכמובן הרשימה עוד ארוכה אבל לך על הטעם שלך
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
איך השגת את העבודה הזאת ?


המנהלים של פארק המים הזה רוצים להתחיל סדרה של מסיבות לכבוד החופש הגדול....
אז כל איזה שבוע הם מביאים תקליטן ועושים מסיבה......
הבנתי שהם מעדיפים להביא מקצוענים כמו ארתור גורדון, עידן גוטמן וכו'.... אבל הם רוצים לראות אם זה יצליח להם קודם, אז הם מתחילים עם חובבנים כמוני.......

הקיצר, חבר שלי מכיר שם את ההנהלה, והם ביקשו ממנו לארגן תקליטן... וכמובן שהוא מיד חשב עלי.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D
Hell_Copter
קודם כל אחי עלה והצלח!!

עכשיו בקשר לטראקים...
דרורי בעצם הביא לך פה רשימה אדירה של טראקים מצוינים
בעיקר
Jurgen Vries - The Theme


אולי אני יוכל להוסיף עוד כמה
02-driftwood-freeloader__driftwood_remix-promo_vinyl-pow ממש אחלה טראק
02-dj_stigma-the_answer__the_scarab_remix-cd-bmi טראק פשוט מדהים
01-flesh_and_bones-i_love_you__minimalistix_remix-promo_vinyl-pow
01-mauro_picotto-return_to_cali__push_remix-promo_vinyl-pow
01_dj_tiesto-lethal_industry__cj_stone_remix-mtc
Silverblue - Step back (Blue Sky Remix)
Nu NRG - Dreamland
push - tranzy state of mind 2002 (club mix)
Tillman Uhrmacher - on the run (yakooza mix) אם אין לך תוריד בטיל יש שם ברייק פשוט אדיר
01-eon-pocket_damage-snd
אם תמצא איכשהו עד אז אז את הרמיקס החדש לסאונד אוף גודביי... של דארק מטר Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (Dark Matter Remix)
01_andre_visior_-_speed_up_club_mix-sq
02-breeezze_ft_dj_peran-out_of_my_life__club_mix-tgx הטראק הזה יכול לתפוס חזק במסיבה
02_hypetraxx_-_send_me_an_angel_heaven_mix-sq גם לזה יש מצב לתפוס
01-giada-diamond__original_mix-snd או שאפשר את הרמיקס של טכנובוי לזה
01-nightwatchers-insomnia_2002__club_mix-tclub אני מניאק אם האנשים שם לא יגנבו על זה!!!

אם אתה בהתחלה מנגן כזה דאנסים כמו לאסגו וסילבר אז תן לי להמליץ לך על כמה
01-dj_encore_feat_engelina-i_see_right_through_to_you__pulser_remix-promo_vinyl-pow אני אישית ממש חולה על הטראק הזה
02_djs_at_work_-_fly_with_me_long_distance_mix-sq
01-orion-see_me_here__original_mix-snd
Dumonde vs. Lange - Memory (Original Vocal Mix)
03_dario_g_vs_myhtos_and_dj_cosmo-heaven_is_closer__ralphie_b_vocal_edit-mtc או שאפשר גם את הרמיקס של פולסר שהוא גם טוב
03_l-vira-out_of_my_mind__t-rob_non_vocal_mix-mtc אני חושב אנשים יאהבו את זה בגלל שהם מכירים את זה... זה פרינס איגור
02_the_grinch-mountain_king__original_extended-mtc טראנס חוש חש הבלש... יאהבו את זה


אוקיי נראה לי זה יספיק לך לבנתיים

:disbelief
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Hell_Copter
קודם כל אחי עלה והצלח!!


תודה רבה!!!! אני מקווה שילך לי טוב ואני לא אלחץ ואתחיל לפקשש....

עכשיו בקשר לטראקים, אני מוכרח להגיד שאני מאוד רגוע כי יש לי כבר לפחות חצי ממה שהבאתם פה......
אבל בכל זאת נראה לי שהצורב שלי הולך לעבוד קשה במהלך השבוע הזה.....
oDrori
חפיף אחי, להלחץ זה בסדר, פקשושים קורים.

וואלה נראה לי עם כאלה המלצות הוא יסיים בשמיים :)


מאחר וזאת נשמעת לי מסיבה די גדולה, נראה לי שתצטרך להרביץ גם בקומרשל אז כמה להיטים כאלה לא יזיקו
: (מלבד כל החדשים)

Marc van Dale - Water Wave
Southside Spinners - Luvstruck
Sash ft. Tina Cousins - Mysterious Times
Aqua - Dr. Jones
Chasis - Fly On The Wings of Love
Delerium - Silence (Airscape radio edit)
Spoiled & Zigo - More and More
Triple S - Whoomp! (There it Is)
NYCC - Fight For Your Right >>> חידוש חביב לביסטי בויז
Chicane ft. Bryan Adams - Don't Give It Up
Lady Violet - Inside to Outside

בהצלחה אחי!
ספר לנו איך היה
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC


תודה רבה!!!! אני מקווה שילך לי טוב ואני לא אלחץ ואתחיל לפקשש....

עכשיו בקשר לטראקים, אני מוכרח להגיד שאני מאוד רגוע כי יש לי כבר לפחות חצי ממה שהבאתם פה......
אבל בכל זאת נראה לי שהצורב שלי הולך לעבוד קשה במהלך השבוע הזה.....


באמת שחקת אותה זה אחלה דרך להתחיל
בכל מקרה לדעתי תצרוב הרבה סוגים וכמה שיותר טראקים
ותלך עם הקהל...
יענו אם אתה שם אפליפטינג ואתה רואה שאנשים מתייבשים תעבור להארד או ההפך...
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Narcotic Mind


באמת שחקת אותה זה אחלה דרך להתחיל
בכל מקרה לדעתי תצרוב הרבה סוגים וכמה שיותר טראקים
ותלך עם הקהל...
יענו אם אתה שם אפליפטינג ואתה רואה שאנשים מתייבשים תעבור להארד או ההפך...



מסכים בהחלט

HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Narcotic Mind


באמת שחקת אותה זה אחלה דרך להתחיל
בכל מקרה לדעתי תצרוב הרבה סוגים וכמה שיותר טראקים
ותלך עם הקהל...
יענו אם אתה שם אפליפטינג ואתה רואה שאנשים מתייבשים תעבור להארד או ההפך...


זאת בעיקרון התוכנית....... חחחחחחחח
אני אתחיל רגוע עם טראקים כמו
art of trance - love washes over (airwave remix)
ככה עד שאנשים יתחילו להגיע,
ואז אני אשנה סגנון לפי הקהל
;)
DJ-Energy
לפי דעתי זאת טעות אחי
תתחיל אם משהו שכולם מכירים כדאי שזה יביא אותם לרחבה
לא משהו יותר מדי מסחרי
אבל משהו שמכירים ואהובים
עכשיו
בד"כ
ילדים שמגיעים למסיבות כאלו הם בד"כ קטנים...

וכל מה שהם מבינים זה בום בום
אז שים להם הרבה הארד סטייל ואחי תאמין לי שהם יקפצו

אתה יודע דברים כמו:
Arome - Hands Up (Dj Scot Project Mix)
Cosmic Gate - The Truth (Original Mix)
Dumonde - God Music (Cosmic Gate Remix)


העיקר שיהיה הרבה באס ובילד אפ חזק...
וזהו
זה המפתח למסיבה מוצלחת בארץ התמימה שלנו

עוד טראק שהרגע סיימתי להוריד מהדיסק של קוסמיק
06_cosmic_gate_-_the_wave-mod.mp3

טראק מתאים אש למסיבה
אם אתה רוצה תבוא לאיי סיי קיו אני ישלח לך
151872741
;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement