return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Sensation 2002 Live NOW!!!!!!
View this Thread in Original format
DJ-Energy
אחים שלי
http://81.18.161.75:8000/

תכניסו את זה בווינאמפ
Ctrl + L

ואז תכניסו ת'כתובת
ארמין כבר מנגן בערך חצי שעה - שעה לא יודע בדיוק
אחריו עולה
Johan Gielen
לא לפספס!!!!!!!!!

;)
oDrori
נראה לי אתה היחיד ששמע את ארמין מההתחלה יובל... תרשום טראק ליסט נעשה לארמין ולגילן אני אשתדל לעזור
oDrori
לפי הטרד במיוזיק דיסקשן, זה מה יש עד עכשיו

01 Armin van Buuren vs Ray Wilson - Yet Another Day (Live Performance)
02 Viframa - Cristalle (DJ Albert meets Katana Remix)
03 Mauro Picotto - Back To Cali (Push Remix)
04 4 Strings - Diving (Original Vocal Mix)
05 Second Sun - Empire (Paul van Dyk Politics Mix)
06 Plastic Boy - Silver Bath
07 Energy 52 - Cafe Del Mar (Marco V Remix)
08 Armin van Buuren - Sunburn
09 Airwave vs Rising Star - Sunspot
10 Oliver Lieb - Subsonik (Filterheads Remix)
DJ-Energy
Armin So Far:

Ray Wilson - Yet Another Day (Live)
Viframa - Cristalle (DJ Precision meets Katana Mix)
MP - Back to Cali (Push Remix)
4 Strings - Diving (?? Remix)
Second Sun - Empire (PVD Rmx)
plastic boy - silver bath (Original Mix)
Energy 52 - Cafe Del Mar (Marco V Rmx)
Armin Van Buuren - Sunburn
ID
Oliver Lieb - Subsonic (Filterheadz Remix)
Jones & Stephenson - The First Rebirth (Liquid Overdose Mix)
HyPeRSoNiC
בונא הוא תותח!!!!!!!!!!!!!!
oDrori
12. Frank T.R.A.X. - Nebuchan (O.R.G.A.N. Remix)
DJ-Energy
לא יודע מה קורה לארמין
אני לא אוהב ת'סט הזה משהו
אבל לא נורא עוד מעט

GIELENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!
oDrori
כן גם אני לא התלהבתי מהרוב בעיקר מסאןברן...
אולי בקשו ממנו להתחיל חלש? לא יודע כל מקרה לא אהבתי את הקאט הזה... יאללה גילן

13. D-Factor - The Wrong Shake (Jamie Anderson Remix)

וואי איזה יציאה אדירה

14. Pulser- Cloudwalking (original mix)
אני מת על הטראק הזה
DJ-Energy
14) Pulser - Cloudwalking (Original Mix)

יווווווווו איך שאני חולה על הטראק הזה!!!!!!!!!!!!!
DJ-Kreing^^
וואי איזה באסה
זה מהיר מידי בישבילי, כל שניה מתנתק
מישהו אולי מקליט את זה?
:rolleyes:

ד.א
מי מנגן עכשיו
ארמין או גילן

*EDIT*
אני שומע ממש בשניות אלו שיר ענק
פשוט ענק

oDrori
Pulser - Cloudwalking (original mix)
ארמין כרגע.

ד"א, מזל טוב אחי!!!
DJ-Energy
cloudwalking
:))))

ישששששששששששששששש ארמין סיייייים
Johan Gielen
עכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!1

אני מתתת!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement