|
Sensation 2002 Live NOW!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
אחים שלי
http://81.18.161.75:8000/
תכניסו את זה בווינאמפ
Ctrl + L
ואז תכניסו ת'כתובת
ארמין כבר מנגן בערך חצי שעה - שעה לא יודע בדיוק
אחריו עולה
Johan Gielen
לא לפספס!!!!!!!!!
;) |
|
|
| oDrori |
| נראה לי אתה היחיד ששמע את ארמין מההתחלה יובל... תרשום טראק ליסט נעשה לארמין ולגילן אני אשתדל לעזור |
|
|
| oDrori |
לפי הטרד במיוזיק דיסקשן, זה מה יש עד עכשיו
01 Armin van Buuren vs Ray Wilson - Yet Another Day (Live Performance)
02 Viframa - Cristalle (DJ Albert meets Katana Remix)
03 Mauro Picotto - Back To Cali (Push Remix)
04 4 Strings - Diving (Original Vocal Mix)
05 Second Sun - Empire (Paul van Dyk Politics Mix)
06 Plastic Boy - Silver Bath
07 Energy 52 - Cafe Del Mar (Marco V Remix)
08 Armin van Buuren - Sunburn
09 Airwave vs Rising Star - Sunspot
10 Oliver Lieb - Subsonik (Filterheads Remix) |
|
|
| DJ-Energy |
Armin So Far:
Ray Wilson - Yet Another Day (Live)
Viframa - Cristalle (DJ Precision meets Katana Mix)
MP - Back to Cali (Push Remix)
4 Strings - Diving (?? Remix)
Second Sun - Empire (PVD Rmx)
plastic boy - silver bath (Original Mix)
Energy 52 - Cafe Del Mar (Marco V Rmx)
Armin Van Buuren - Sunburn
ID
Oliver Lieb - Subsonic (Filterheadz Remix)
Jones & Stephenson - The First Rebirth (Liquid Overdose Mix) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| בונא הוא תותח!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| oDrori |
| 12. Frank T.R.A.X. - Nebuchan (O.R.G.A.N. Remix) |
|
|
| DJ-Energy |
לא יודע מה קורה לארמין
אני לא אוהב ת'סט הזה משהו
אבל לא נורא עוד מעט
GIELENNNNNNNNNNNNN!!!!!!! |
|
|
| oDrori |
כן גם אני לא התלהבתי מהרוב בעיקר מסאןברן...
אולי בקשו ממנו להתחיל חלש? לא יודע כל מקרה לא אהבתי את הקאט הזה... יאללה גילן
13. D-Factor - The Wrong Shake (Jamie Anderson Remix)
וואי איזה יציאה אדירה
14. Pulser- Cloudwalking (original mix)
אני מת על הטראק הזה |
|
|
| DJ-Energy |
14) Pulser - Cloudwalking (Original Mix)
יווווווווו איך שאני חולה על הטראק הזה!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
וואי איזה באסה
זה מהיר מידי בישבילי, כל שניה מתנתק
מישהו אולי מקליט את זה?
:rolleyes:
ד.א
מי מנגן עכשיו
ארמין או גילן
*EDIT*
אני שומע ממש בשניות אלו שיר ענק
פשוט ענק |
|
|
| oDrori |
Pulser - Cloudwalking (original mix)
ארמין כרגע.
ד"א, מזל טוב אחי!!! |
|
|
| DJ-Energy |
cloudwalking
:))))
ישששששששששששששששש ארמין סיייייים
Johan Gielen
עכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!1
אני מתתת!!!!!! |
|
|
|
|