return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Helemaal uit mijn dak op ........
View this Thread in Original format
TimeportE
tttt dit moet ik eff kwijt, ik ben net terug uit Calella waar ik een top week heb gehad maar dit moet ik eff kwijt..
veel avonden daar was ik te vinden in de avenue en in het 1ste deel werd wel redelijk normaal gedraaid, bekende nummertjes zoals airwave etc hoor je redelijk vaak voorbij komen.. maar steeds de laatste 2 uur werd er gewoon enorm progressive gedraaid en iedere keer weer ging ik gewoon ENORM uit mijn dak.. dit terwijl ik prog. nie echt relaxed vin om achter mijn eigen comp. te luisteren!! ben ik nou de enige met dit ...

btw (eff moment opname van 1 avond).. het ging ongeveer zo airwave, andere nummer, airwave, prodigy (OMG ik werd gek, hoe relaxed!!), billy jean en daarna kende ik geen enkel nummer meer!!!
Dr. Kuipers
Hehe het omgekeerde komt me wel bekend voor :)

Progressive kan ik achter mn compu best luisteren.

Gewoon ff wat lekkere chill platen.

Maar als ik uitga of tijdens feesten wil ik toch eigenlijk alleen maar stampen :D
ScuL
Progressive trekt me absoluut niet.. is me te langdradig en het kan zijn dat ik me er gewoon niet in kan leven maar ik vind het saai. En absoluut niet melodieus, hetzelfde geldt eigenlijk ook voor Techno in mijn ogen. Er zijn wel een paar uitzonderingen natuurlijk maar ik kan er absoluut niet van uit m'n dak. Ik heb het geduld er niet voor laat ik het zo zeggen :)
cenobite
quote:
Originally posted by ScuL
te langdradig, saai en absoluut niet melodieus, hetzelfde geldt eigenlijk ook voor Techno in mijn ogen.


quote:
wat vindt jij de meeste k*tte plaat om te mixxen ?

bij mij is dat met stip:
Umek - Gatex


zegt diegene die Umek - Gatex moeilijk vindt om te mixen.. (wat is dat voor stijl behalve Techno??)
Miss Proximus
heb ik met hardstyle :)

vind ik echt kutmuziek voor tijdens t feesten :)
magrec
-hier moet ik toch ff op reageren-

Hmm lees ik niet melodieus..????

ff lachen :D :crazy:(niet sersieus te nemen dus)
Neem eerst ff de moeite om dingen te beluisteren ok?
(wat is sasha - wavy gravy trouwens verrekte monotoom en zonder melodie :D :D kut nu ben ik aan het happen naja)


maar ja ieder zijn smaak en mening :)

Maar ff wat leuke cd tipjes :)

Nieuwe cd van darren emmerson en nog een andere pipo (ff naam zoeken ben titel kwijt)
Nieuwe cd van GU steve lawler - lights out (ja die kun je bestempelen als monotoom maar ja dikke tribal ownzzzz:D)
Essential mix van sander kleinenberg is uit op warner en nu te koop bij de frs :)
Nieuwe album van layo & bushwacka als je van vuile duistere tech-house houdt:)

owja die nieuwe track van underworld dat wordt (is al) een klapper van jewelste wat een plaat zeg.

zow :thepirate
magrec
owja miss p,


dat vind ik ook :)

enne iemand die set van sander k op 538 gehoord (ik heb sander nog nooit zo hard horen draaien :D)
ScuL
Mja dat had ik met m'n reply moeten weten. Mensen die naar progressive of techno luisteren zijn nogal snel op de teentjes getrapt als je hun stijl aanvalt .. :rolleyes:

Dat ik Umek - Gatex kut om te mixxen vind wil niet zeggen dat ik techno luister.. Ik heb hooguit 15 techno MP3's en Gatex is er 1 van. (Ja er zitten een paar zeldzame nummers tussen die ik wél goed vind).
magrec
quote:
Originally posted by ScuL
Mja dat had ik met m'n reply moeten weten. Mensen die naar progressive of techno luisteren zijn nogal snel op de teentjes getrapt als je hun stijl aanvalt .. :rolleyes:


Hmm ja maarja je hebt dan ook van die grote voeten :disbelief

maarja als je nu ééns wat zou hebben gezegd wat ergens op slaat..
New Wave
quote:
Originally posted by ScuL
Mensen die naar progressive of techno luisteren zijn nogal snel op de teentjes getrapt als je hun stijl aanvalt .. :rolleyes:


Owjha, en waaruit concludeer jij dat.....het enige wat ik zie als mensen wat over techno zeuren dat ze der juist om moeten lachen, wat boeit hun dat nou dat je techno niet leuk zou vinden....van mij part zeik je die hele techno scene af.....vind je het te monotone....i don't care....we vieren toch wel feestjes. :)
En als iemand het inderdaad mega aan het afkraken is dan is dat gewoon een sukkeltje.....want waarom zou je een style aanvallen?....dat doen alleen nerdjes die in hokjes leven.....respectloze mensen zijn dat.....gewoon uitlachen dus.

Miss Proximus
quote:
Originally posted by New Wave


Owjha, en waaruit concludeer jij dat.....het enige wat ik zie als mensen wat over techno zeuren dat ze der juist om moeten lachen, wat boeit hun dat nou dat je techno niet leuk zou vinden....van mij part zeik je die hele techno scene af.....vind je het te monotone....i don't care....we vieren toch wel feestjes. :)
En als iemand het inderdaad mega aan het afkraken is dan is dat gewoon een sukkeltje.....want waarom zou je een style aanvallen?....dat doen alleen nerdjes die in hokjes leven.....respectloze mensen zijn dat.....gewoon uitlachen dus.


werd!! hier ben ik t helemaal mee eens..en ook met was magrec in z'n laatste post zegt :)

ban scul :p LoL hij heeft veel te grote voeten :p
TimeportE
mmm, waar hadden we het ook al weer over????....

ik heb trouwens wel grote voeten.. minder lange tenen! ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement