return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
Above & Beyond!!!!!! Yaaaaaaaaaaaaay!!!!!
View this Thread in Original format
benji904
The 28th of January 2010:

GOD IS FINALLY SENDING US ABOVE & BEYOND AGAIN!!!!!!!

The elongated waiting has come to an end!!!

MASSIVE, UPLIFTING SESSION FOR THE WIN!!!
MINTZ
וואי שווה. אני מת להגיע :] נקווה שיסתדר לי הפעם לשם שינוי... :=]

תגידו לאן כל חברי הפורום נעלמו ומה קרה לפורום... למה כל ה THRED-ים נעלמו...?

אחחחממממ אחחמממ - אילן - יש תשובה בנושא...??
Spitz
aize basa im in India.
LA©
באסה שאני לא אהיה פה בשביל זה

אצטרך להתנחם בעובדה שסופש לפני כן אני רואה את
Stoneface & Terminal + Ronski Speed

איזה יופי שהם באים לארץ סוף סוף אבל!!
תהנו המוןןןןן!!! ואומנם זה רחוק, אבל תספרו חוויות אחריי
HANDSOME PR
!!GET READY!!

28.01.10

ABOVE AND BEYOND

HAOMAN 17 TEL AVIV

FOR INFO CALL:0528303124

HANDSOME PR
הזמינו כעת כרטיסים על מנת לא להשאר בחוץ חברים
ראו,מס' המקומות מוגבל!
Glenn-Holmes
מה כעת עופר? חודש לפני כבר הוציאו כרטיסים?!

ואדון ירון מינץ, כשטרדים נמחקים זה הסימן הראשון לכך שאנשים לא כותבים...
MINTZ
לא יודע... בעיני זה קצת ביזיון שזה נמחק... אבל מילא. פעם אחת אז סלחנו... :] המסיבה תהיה באומן?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by MINTZ
לא יודע... בעיני זה קצת ביזיון שזה נמחק... אבל מילא. פעם אחת אז סלחנו... :] המסיבה תהיה באומן?


זה לא "נמחק"

הפורום מציג את כל הנושאים שהפוסט האחרון שלהם היה בחודש האחרון
זה שאתה רואה שאין הרבה אומר רק דבר אחד, אנשים לא כותבים כאן מספיק.
ביזיון?
בעיני הביזיון הוא שפורום של מוזיקה חי על גחמות של צדיקים בודדים שעדיין כותבים פה.
אם כולם היו כמוך לדוגמא ירון, אז הייית נכנס לפה ולא היית רואה אף טופיק. וכנראה שבכלל לא היה אזור נפרד לישראל בטראנסאדיקט.
מזל שיש כמה עוזים, בנג'מינים ווייברים (שכחתי את השם, סורי) שמחזיקים את המקום איכשהו...
uzi
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מזל שיש כמה עוזים, בנג'מינים ווייברים (שכחתי את השם, סורי) שמחזיקים את המקום איכשהו...


uzi
quote:
Originally posted by LA©
אצטרך להתנחם בעובדה שסופש לפני כן אני רואה את
Stoneface & Terminal + Ronski Speed

זה לא סתם מנחם, זה מנחם וחצי!
Vortex_SA
quote:
Originally posted by uzi


עוזי. אתה מפלצת פורומים. הגיע הזמן להודות בבעיה :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement