|
Above & Beyond!!!!!! Yaaaaaaaaaaaaay!!!!!
|
View this Thread in Original format
| benji904 |
The 28th of January 2010:
GOD IS FINALLY SENDING US ABOVE & BEYOND AGAIN!!!!!!!
The elongated waiting has come to an end!!!
MASSIVE, UPLIFTING SESSION FOR THE WIN!!! |
|
|
| MINTZ |
וואי שווה. אני מת להגיע :] נקווה שיסתדר לי הפעם לשם שינוי... :=]
תגידו לאן כל חברי הפורום נעלמו ומה קרה לפורום... למה כל ה THRED-ים נעלמו...?
אחחחממממ אחחמממ - אילן - יש תשובה בנושא...?? |
|
|
| Spitz |
| aize basa im in India. |
|
|
| LA© |
באסה שאני לא אהיה פה בשביל זה
אצטרך להתנחם בעובדה שסופש לפני כן אני רואה את
Stoneface & Terminal + Ronski Speed
איזה יופי שהם באים לארץ סוף סוף אבל!!
תהנו המוןןןןן!!! ואומנם זה רחוק, אבל תספרו חוויות אחריי |
|
|
| HANDSOME PR |
!!GET READY!!
28.01.10
ABOVE AND BEYOND
HAOMAN 17 TEL AVIV
FOR INFO CALL:0528303124
 |
|
|
| HANDSOME PR |
הזמינו כעת כרטיסים על מנת לא להשאר בחוץ חברים
ראו,מס' המקומות מוגבל! |
|
|
| Glenn-Holmes |
מה כעת עופר? חודש לפני כבר הוציאו כרטיסים?!
ואדון ירון מינץ, כשטרדים נמחקים זה הסימן הראשון לכך שאנשים לא כותבים... |
|
|
| MINTZ |
| לא יודע... בעיני זה קצת ביזיון שזה נמחק... אבל מילא. פעם אחת אז סלחנו... :] המסיבה תהיה באומן? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by MINTZ
לא יודע... בעיני זה קצת ביזיון שזה נמחק... אבל מילא. פעם אחת אז סלחנו... :] המסיבה תהיה באומן? |
זה לא "נמחק"
הפורום מציג את כל הנושאים שהפוסט האחרון שלהם היה בחודש האחרון
זה שאתה רואה שאין הרבה אומר רק דבר אחד, אנשים לא כותבים כאן מספיק.
ביזיון?
בעיני הביזיון הוא שפורום של מוזיקה חי על גחמות של צדיקים בודדים שעדיין כותבים פה.
אם כולם היו כמוך לדוגמא ירון, אז הייית נכנס לפה ולא היית רואה אף טופיק. וכנראה שבכלל לא היה אזור נפרד לישראל בטראנסאדיקט.
מזל שיש כמה עוזים, בנג'מינים ווייברים (שכחתי את השם, סורי) שמחזיקים את המקום איכשהו... |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מזל שיש כמה עוזים, בנג'מינים ווייברים (שכחתי את השם, סורי) שמחזיקים את המקום איכשהו... |
 |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by LA©
אצטרך להתנחם בעובדה שסופש לפני כן אני רואה את
Stoneface & Terminal + Ronski Speed |
זה לא סתם מנחם, זה מנחם וחצי! |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by uzi
|
עוזי. אתה מפלצת פורומים. הגיע הזמן להודות בבעיה :) |
|
|
|
|