|
Dj Black Dragon Psy Trance Set!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Black-Dragon |
דרך אגב אנשים... את הסט הזה שלחתי לחבר שהוא בקשר טוב עם
dj zoo-b
שם מצחיק לאללה אבל הוא אחד הבעלים של קרמבו רקורדס...
הבנתי שהוא מחפש תקליטנים של פסיכודלי אז הבאתי לו את הסט הזה על דיסק
אני מחכה לתשובה חיובית וטובה :)
אני צריך לקבל טלפון עוד כמה ימים
בכל מקרה אני מקווה שיצא רק טוב
שלחתי לו 3 סטים שלי
אחד פרוגרסיב
אחד טראנס מלודי
ואחד פסיכודלי
אם אתם רוצים תגידו לי רק איזה להעלות מהם
או הפרוגרסיב או הטראנס מלודי.. |
|
|
| DjChook |
תביא לי את הדקות והשניות המדויקות שבהן השירים מתחלפים
יעני נעשה המיקס הסופי כמו שאומרים
ואני אארגן משהו |
|
|
| Dj Black-Dragon |
וואלה צ'וק.. תגיד לי רק איך עושים אני יארגן את זה כבר..
:)
אני צריך לדעת אחת ולתמיד.. |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Ariels
כפתור
:D :D :D |
LoL!
;) |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
.קודם כל אני ינסה להוריד את זה, אם אני יצליח אני יגיב פה
הטראק-ליסט ממש אכותית
אם יש
SKAZI
יש איכות
בקשר ל
CUE
ככה הוא נראה
PERFORMER "VA-Ferry Corsten"
TITLE "World Tour Tokyo"
FILE "01-va-ferry_corsten_-_world_tour_tokyo-mim.mp3" MP3
TRACK 01 AUDIO
TITLE "Innocence (Paul van Dyk Remix)"
PERFORMER "Joker Jam"
INDEX 01 00:00:00
TRACK 02 AUDIO
TITLE "Second Sun"
PERFORMER "Sonorous"
INDEX 01 05:48:49
INDEX 02 11:30:54
TRACK 03 AUDIO
TITLE "Massive"
PERFORMER "Ralphie B"
INDEX 01 11:49:18
TRACK 04 AUDIO
TITLE "Walk On Water (Above & Beyond Remix)"
PERFORMER "Catch"
INDEX 01 16:45:59
TRACK 05 AUDIO
TITLE "Reachin' Out"
PERFORMER "MDiva"
INDEX 01 20:55:28
TRACK 06 AUDIO
:whip: :whip: :whip: |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
דרך אגב אנשים... את הסט הזה שלחתי לחבר שהוא בקשר טוב עם
dj zoo-b
שם מצחיק לאללה אבל הוא אחד הבעלים של קרמבו רקורדס...
הבנתי שהוא מחפש תקליטנים של פסיכודלי אז הבאתי לו את הסט הזה על דיסק
אני מחכה לתשובה חיובית וטובה :)
אני צריך לקבל טלפון עוד כמה ימים
בכל מקרה אני מקווה שיצא רק טוב
שלחתי לו 3 סטים שלי
אחד פרוגרסיב
אחד טראנס מלודי
ואחד פסיכודלי
אם אתם רוצים תגידו לי רק איזה להעלות מהם
או הפרוגרסיב או הטראנס מלודי.. |
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הטעות הכי גדולה של מישהו שלא מבין בגרוש בעסקים האלה
אחי מה אני יגיד לך
רק שהוא לא ידפוק אותך |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הטעות הכי גדולה של מישהו שלא מבין בגרוש בעסקים האלה
אחי מה אני יגיד לך
רק שהוא לא ידפוק אותך |
קודם כל אני שלחתי לו את הסט הזה ורק את זה
אין לו מה לעשות איתו אלה רק להתרשם לטובה או לרעה
דבר שני..
אם הוא יכול לדפוק אותי אז אולי תגיד לי איך בדיוק?
אני לא רואה סיבה שהוא ידפוק אותי
ודבר שלישי חבר שלי בקשר טוב איתו ואותו והוא לא עשה לו בחיים בעיות
חבר שלי התרשם מהסט והציע לי לשלוח לו
אין כל סיבה שאני אדפק פה |
|
|
| Gil Shwarts |
| אני מקווה בשבילך |
|
|
| Dj Black-Dragon |
בכל מקרה תודה גיל
אולי אני באמת יפקח עין על העניין הזה
רק כדי שלא תגיד לי
"אמרתי לך"
:) |
|
|
| Calisto |
מותתתתתתתתתתתתתקקקקקקקקקקקקקקק
אני עכשיו מורידה!!!!!!
I rely on the quality of your mixing :tongue3 :D |
|
|
| eXeTik |
סט סופני, תמשיך להביא פה סטים כאלה... אני מוריד בכיף :)
אחוש מושלם לאוטו... |
|
|
| Dj Black-Dragon |
תודה גבר :)
דרך אגב שאלה לכולם...
תראו את השעה שאני רושם את הפוסט.. כבר 5:30
עשיתי שני סטים של פרוגרסיב
אחד היום בערב כשהייתי במסיבה של חברים ואחד כשחזרתי הבתיה עד לפני 10 דקות
השאלה אם יש םה מישהו שאוהב בכלל פרוגרסיב..
תענו לי ונראה אם נעלה אותם או לא
:) |
|
|
|
|