return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Dj Black Dragon Psy Trance Set!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Black-Dragon
דרך אגב אנשים... את הסט הזה שלחתי לחבר שהוא בקשר טוב עם
dj zoo-b
שם מצחיק לאללה אבל הוא אחד הבעלים של קרמבו רקורדס...
הבנתי שהוא מחפש תקליטנים של פסיכודלי אז הבאתי לו את הסט הזה על דיסק
אני מחכה לתשובה חיובית וטובה :)
אני צריך לקבל טלפון עוד כמה ימים


בכל מקרה אני מקווה שיצא רק טוב

שלחתי לו 3 סטים שלי
אחד פרוגרסיב
אחד טראנס מלודי
ואחד פסיכודלי
אם אתם רוצים תגידו לי רק איזה להעלות מהם
או הפרוגרסיב או הטראנס מלודי..
DjChook
תביא לי את הדקות והשניות המדויקות שבהן השירים מתחלפים
יעני נעשה המיקס הסופי כמו שאומרים

ואני אארגן משהו
Dj Black-Dragon
וואלה צ'וק.. תגיד לי רק איך עושים אני יארגן את זה כבר..
:)
אני צריך לדעת אחת ולתמיד..
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Ariels


כפתור
:D :D :D


LoL!
;)
GLoBaL-MUZiK
.קודם כל אני ינסה להוריד את זה, אם אני יצליח אני יגיב פה

הטראק-ליסט ממש אכותית
אם יש
SKAZI
יש איכות

בקשר ל
CUE

ככה הוא נראה

PERFORMER "VA-Ferry Corsten"
TITLE "World Tour Tokyo"
FILE "01-va-ferry_corsten_-_world_tour_tokyo-mim.mp3" MP3
TRACK 01 AUDIO
TITLE "Innocence (Paul van Dyk Remix)"
PERFORMER "Joker Jam"
INDEX 01 00:00:00
TRACK 02 AUDIO
TITLE "Second Sun"
PERFORMER "Sonorous"
INDEX 01 05:48:49
INDEX 02 11:30:54
TRACK 03 AUDIO
TITLE "Massive"
PERFORMER "Ralphie B"
INDEX 01 11:49:18
TRACK 04 AUDIO
TITLE "Walk On Water (Above & Beyond Remix)"
PERFORMER "Catch"
INDEX 01 16:45:59
TRACK 05 AUDIO
TITLE "Reachin' Out"
PERFORMER "MDiva"
INDEX 01 20:55:28
TRACK 06 AUDIO

:whip: :whip: :whip:
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon
דרך אגב אנשים... את הסט הזה שלחתי לחבר שהוא בקשר טוב עם
dj zoo-b
שם מצחיק לאללה אבל הוא אחד הבעלים של קרמבו רקורדס...
הבנתי שהוא מחפש תקליטנים של פסיכודלי אז הבאתי לו את הסט הזה על דיסק
אני מחכה לתשובה חיובית וטובה :)
אני צריך לקבל טלפון עוד כמה ימים


בכל מקרה אני מקווה שיצא רק טוב

שלחתי לו 3 סטים שלי
אחד פרוגרסיב
אחד טראנס מלודי
ואחד פסיכודלי
אם אתם רוצים תגידו לי רק איזה להעלות מהם
או הפרוגרסיב או הטראנס מלודי..



פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הטעות הכי גדולה של מישהו שלא מבין בגרוש בעסקים האלה

אחי מה אני יגיד לך
רק שהוא לא ידפוק אותך
Dj Black-Dragon
quote:
Originally posted by Gil Shwarts



פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הטעות הכי גדולה של מישהו שלא מבין בגרוש בעסקים האלה

אחי מה אני יגיד לך
רק שהוא לא ידפוק אותך



קודם כל אני שלחתי לו את הסט הזה ורק את זה
אין לו מה לעשות איתו אלה רק להתרשם לטובה או לרעה
דבר שני..
אם הוא יכול לדפוק אותי אז אולי תגיד לי איך בדיוק?
אני לא רואה סיבה שהוא ידפוק אותי

ודבר שלישי חבר שלי בקשר טוב איתו ואותו והוא לא עשה לו בחיים בעיות

חבר שלי התרשם מהסט והציע לי לשלוח לו
אין כל סיבה שאני אדפק פה
Gil Shwarts
אני מקווה בשבילך
Dj Black-Dragon
בכל מקרה תודה גיל
אולי אני באמת יפקח עין על העניין הזה

רק כדי שלא תגיד לי
"אמרתי לך"
:)
Calisto
מותתתתתתתתתתתתתקקקקקקקקקקקקקקק
אני עכשיו מורידה!!!!!!
I rely on the quality of your mixing :tongue3 :D

eXeTik
סט סופני, תמשיך להביא פה סטים כאלה... אני מוריד בכיף :)
אחוש מושלם לאוטו...
Dj Black-Dragon
תודה גבר :)

דרך אגב שאלה לכולם...
תראו את השעה שאני רושם את הפוסט.. כבר 5:30
עשיתי שני סטים של פרוגרסיב
אחד היום בערב כשהייתי במסיבה של חברים ואחד כשחזרתי הבתיה עד לפני 10 דקות
השאלה אם יש םה מישהו שאוהב בכלל פרוגרסיב..
תענו לי ונראה אם נעלה אותם או לא
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement