|
Dj Black Dragon Psy Trance Set!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אחי
מה כבר ביקשתי ?!
את השניות שבהן מקססת... |
|
|
| Segev |
| אח שלי אחלה סט אני אישית מת על פסיכו בידיוק לפני 40 דקות סיימתי להוריד תמשיך להביא לנו כאלה |
|
|
| warpedd_ |
לא יצא לי לכתוב תגובה
באמת סט ברמה
10/11 |
|
|
| Dj Black-Dragon |
Track 1 "Xerox - Party Zoo"
00:00 - 07:08
Track 2 "Alien Project - Stoned"
07:08 - 13:33
Track 3 "Skazi - Drums"
13:33 - 19:28
Track 4 "Astrix & Atomic Pulse - Scientific Reality"
19:28 - 25:27
Track 5 "Xerox & Freeman - In My Brain"
25:27 - 31:32
Track 6 "Mfg - Dark Waters"
31:32 - 38:36 |
|
|
| DjChook |
סבבה גבר
אני אעבוד על ה
CUE
המלא
היום בערב
או משהו
או אם למישהו יש מושג איך עושים את זה באמת ועשה את זה כבר שיעשה
פשוט אני לא ממש מבין בזה, פשוט יש לי כמה דוגמאות להעתיק מהן |
|
|
| Dj Black-Dragon |
איך הולך עם הקיו אחי?
מישהו פה יודע לעשות את זה?! |
|
|
| DjChook |
אני גאה בעצמי:
copy+paste = REPLY
============================================================
PERFORMER "Dj Black Dragon"
TITLE "psy trance set"
FILE "black_dragon_psy_trance_set.mp3" MP3
TRACK 01 AUDIO
TITLE "Party Zoo"
PERFORMER "Xerox"
INDEX 01 00:00:00
TRACK 02 AUDIO
TITLE "Stoned"
PERFORMER "Alien Project"
INDEX 01 07:08:00
TRACK 03 AUDIO
TITLE "Drums"
PERFORMER "Skazi"
INDEX 01 13:33:00
TRACK 04 AUDIO
TITLE "Scientific Reality"
PERFORMER "Astrix & Atomic Pulse"
INDEX 01 19:28:00
TRACK 05 AUDIO
TITLE "In My Brain"
PERFORMER "Xerox & Freeman"
INDEX 01 25:27:00
TRACK 06 AUDIO
TITLE "Dark Waters"
PERFORMER "Mfg"
INDEX 01 31:32:00 |
|
|
| DjChook |
:rolleyes:
מודים אל תכעסו
פשוט אף אחד לא הגיב ועבדתי על זה קשה !
:rolleyes: |
|
|
| Dj Black-Dragon |
למה שיכעסו :)
עשית עבודה טובה |
|
|
| DjChook |
שעשיתי סתם עוד
BUMP
לא משנה |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
דרך אגב אנשים... את הסט הזה שלחתי לחבר שהוא בקשר טוב עם
dj zoo-b
שם מצחיק לאללה אבל הוא אחד הבעלים של קרמבו רקורדס...
הבנתי שהוא מחפש תקליטנים של פסיכודלי אז הבאתי לו את הסט הזה על דיסק
אני מחכה לתשובה חיובית וטובה :)
אני צריך לקבל טלפון עוד כמה ימים
|
אז ככה קיבלתי תשובה ו....
תראו אותי חודש הבא בטי אל וי במסיבת טראנס עצבנית ביותר!!!!!!!!!
:crazy: :crazy: :tongue3 :tongue3 :tongue3
איך שמחתי כשהודיעו לי את זה
רק אני מקווה שאני לא אשאר שבת באותו זמן
אני יקבל עוד פרטים בקשר למסיבה בקרוב ואני יודיע פה
:eyespop: |
|
|
| t0xIc |
כמו שדיברנו כבר באי סי קיו
שיהיה לך בהצלחה!!
:)) |
|
|
|
|