return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Dj Black Dragon Psy Trance Set!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
DjChook
אחי
מה כבר ביקשתי ?!
את השניות שבהן מקססת...
Segev
אח שלי אחלה סט אני אישית מת על פסיכו בידיוק לפני 40 דקות סיימתי להוריד תמשיך להביא לנו כאלה
warpedd_
לא יצא לי לכתוב תגובה

באמת סט ברמה
10/11
Dj Black-Dragon
Track 1 "Xerox - Party Zoo"
00:00 - 07:08

Track 2 "Alien Project - Stoned"
07:08 - 13:33

Track 3 "Skazi - Drums"
13:33 - 19:28

Track 4 "Astrix & Atomic Pulse - Scientific Reality"
19:28 - 25:27

Track 5 "Xerox & Freeman - In My Brain"
25:27 - 31:32

Track 6 "Mfg - Dark Waters"
31:32 - 38:36
DjChook
סבבה גבר
אני אעבוד על ה
CUE
המלא
היום בערב
או משהו

או אם למישהו יש מושג איך עושים את זה באמת ועשה את זה כבר שיעשה

פשוט אני לא ממש מבין בזה, פשוט יש לי כמה דוגמאות להעתיק מהן
Dj Black-Dragon
איך הולך עם הקיו אחי?

מישהו פה יודע לעשות את זה?!
DjChook
אני גאה בעצמי:

copy+paste = REPLY

============================================================

PERFORMER "Dj Black Dragon"
TITLE "psy trance set"
FILE "black_dragon_psy_trance_set.mp3" MP3
TRACK 01 AUDIO
TITLE "Party Zoo"
PERFORMER "Xerox"
INDEX 01 00:00:00
TRACK 02 AUDIO
TITLE "Stoned"
PERFORMER "Alien Project"
INDEX 01 07:08:00
TRACK 03 AUDIO
TITLE "Drums"
PERFORMER "Skazi"
INDEX 01 13:33:00
TRACK 04 AUDIO
TITLE "Scientific Reality"
PERFORMER "Astrix & Atomic Pulse"
INDEX 01 19:28:00
TRACK 05 AUDIO
TITLE "In My Brain"
PERFORMER "Xerox & Freeman"
INDEX 01 25:27:00
TRACK 06 AUDIO
TITLE "Dark Waters"
PERFORMER "Mfg"
INDEX 01 31:32:00
DjChook
:rolleyes:

מודים אל תכעסו

פשוט אף אחד לא הגיב ועבדתי על זה קשה !

:rolleyes:
Dj Black-Dragon
למה שיכעסו :)

עשית עבודה טובה
DjChook
שעשיתי סתם עוד
BUMP
לא משנה

Dj Black-Dragon
quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon
דרך אגב אנשים... את הסט הזה שלחתי לחבר שהוא בקשר טוב עם
dj zoo-b
שם מצחיק לאללה אבל הוא אחד הבעלים של קרמבו רקורדס...
הבנתי שהוא מחפש תקליטנים של פסיכודלי אז הבאתי לו את הסט הזה על דיסק
אני מחכה לתשובה חיובית וטובה :)
אני צריך לקבל טלפון עוד כמה ימים




אז ככה קיבלתי תשובה ו....


תראו אותי חודש הבא בטי אל וי במסיבת טראנס עצבנית ביותר!!!!!!!!!

:crazy: :crazy: :tongue3 :tongue3 :tongue3

איך שמחתי כשהודיעו לי את זה

רק אני מקווה שאני לא אשאר שבת באותו זמן
אני יקבל עוד פרטים בקשר למסיבה בקרוב ואני יודיע פה

:eyespop:
t0xIc
כמו שדיברנו כבר באי סי קיו
שיהיה לך בהצלחה!!
:))
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement