return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Dj Black Dragon Psy Trance Set!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Ariels
quote:
Originally posted by Calisto
מותתתתתתתתתתתתתקקקקקקקקקקקקקקק



....אותך לא ראינו כבר הרבה זמן
t0xIc
אח שלי תמשיך ככה
אני אוהב פרוגרסיו תעלה חופשי
Dj Black-Dragon
וואלה אז אני יעלה מחר סט פרוגרסיב אחד...
למרות שלא נראה לי הרבה יורידו אותו אבל חפיף
for my people :)

ואלין אני מעלה גם לכבודך ילדונת :)
DjChook
גבר מה עם ה
CUE
Dj Black-Dragon
אני יעשה.. רק איך אתה חותך את הסט לפי הקיו?
כאילו..בשביל לצרוב אותו בטראקים נפרדים ?
DjChook
cdrwin
Flotser
quote:
Originally posted by DjChook
cdrwin


גם
nero
לא?

:nervous:
GLoBaL-MUZiK
:הבטחתי לך תגובה אז קבל

שמתי את המגמיקס והלכתי לראות
TV
אחרי זמן "קצר" המוזיקה נפסקה ותחלתי להיתעצבן, כימעט הרגתי את החתול נשבע לך. הלכתי לראות מה קרה למחשב, והבנתי שהמיגמיקס נגמר, 38 דקות עברו סתם ככה


אחי הטראקים ממש מעולים וגם לא הרגשתי שום פאק במעברים, תמשיך בסגנון הזה
.אני ישמח לשמוע עוד עבודות שלך

10\10

נ.ב
יש סיכוי לקבל את ה
UNMIXED
?של הטראקים
Dj Black-Dragon
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
נ.ב
יש סיכוי לקבל את ה
UNMIXED
?של הטראקים



אחי קודם כל תודה על התגובה אחי :)
דבר שני.. אם יש לך גישה לפייל שרינג אז תנסה להשיג אותם משם
אם לא תמצא או משהו תודיע לי ואני אשלח לך בעצמי
GLoBaL-MUZiK
אני לא חייב את הטראקים, הפ פשוט יפים אז אני רוצה אותם לאוסף....ואין לי גישה לפייל שרינג

Flotser
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
אני לא חייב את הטראקים, הפ פשוט יפים אז אני רוצה אותם לאוסף....ואין לי גישה לפייל שרינג


מה זאת אומרת לא עבד לך:

WinMX
Kazaa-Lite
Soulseek
Direct-Connect

?
Dj Black-Dragon
טוב, אין לי מושג איך עושים את הקיו הזה...
צ'וק אחי אם אתה יכול תארגן אתה את זה
הורדתי את
cdrwin
ולא יודע מה עושים איתה

אם תצליח אז סבבה אחי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement