|
Dj Black Dragon Psy Trance Set!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Calisto
מותתתתתתתתתתתתתקקקקקקקקקקקקקקק
|
....אותך לא ראינו כבר הרבה זמן |
|
|
| t0xIc |
אח שלי תמשיך ככה
אני אוהב פרוגרסיו תעלה חופשי |
|
|
| Dj Black-Dragon |
וואלה אז אני יעלה מחר סט פרוגרסיב אחד...
למרות שלא נראה לי הרבה יורידו אותו אבל חפיף
for my people :)
ואלין אני מעלה גם לכבודך ילדונת :) |
|
|
| Dj Black-Dragon |
אני יעשה.. רק איך אתה חותך את הסט לפי הקיו?
כאילו..בשביל לצרוב אותו בטראקים נפרדים ? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
cdrwin |
גם
nero
לא?
:nervous: |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
:הבטחתי לך תגובה אז קבל
שמתי את המגמיקס והלכתי לראות
TV
אחרי זמן "קצר" המוזיקה נפסקה ותחלתי להיתעצבן, כימעט הרגתי את החתול נשבע לך. הלכתי לראות מה קרה למחשב, והבנתי שהמיגמיקס נגמר, 38 דקות עברו סתם ככה
אחי הטראקים ממש מעולים וגם לא הרגשתי שום פאק במעברים, תמשיך בסגנון הזה
.אני ישמח לשמוע עוד עבודות שלך
10\10
נ.ב
יש סיכוי לקבל את ה
UNMIXED
?של הטראקים |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
נ.ב
יש סיכוי לקבל את ה
UNMIXED
?של הטראקים |
אחי קודם כל תודה על התגובה אחי :)
דבר שני.. אם יש לך גישה לפייל שרינג אז תנסה להשיג אותם משם
אם לא תמצא או משהו תודיע לי ואני אשלח לך בעצמי |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| אני לא חייב את הטראקים, הפ פשוט יפים אז אני רוצה אותם לאוסף....ואין לי גישה לפייל שרינג |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
אני לא חייב את הטראקים, הפ פשוט יפים אז אני רוצה אותם לאוסף....ואין לי גישה לפייל שרינג |
מה זאת אומרת לא עבד לך:
WinMX
Kazaa-Lite
Soulseek
Direct-Connect
? |
|
|
| Dj Black-Dragon |
טוב, אין לי מושג איך עושים את הקיו הזה...
צ'וק אחי אם אתה יכול תארגן אתה את זה
הורדתי את
cdrwin
ולא יודע מה עושים איתה
אם תצליח אז סבבה אחי |
|
|
|
|