|
FOK F1 manager 2010
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
Beste mensen,
Fok heeft eindelijk weer eens een F1 manager. De manager van vorig jaar was niet zo veel. Link om je aan te melden.
Ik heb een subleagues aangemaakt:
Tranceaddict - Pass: tranceaddict
LINK
Wie doet er weer mee? |
|
|
| M_Peror |
Hehe. Dat ding van vorig jaar was inderdaad niet veel soeps. Al kan dat ook aan het gekke seizoen hebben gelegen (waardoor je met vaak met de spotgoedkope brawns de meeste punten kon halen).
Ga me straks ff inschrijven
[edit]heb ff linkje geplaatst in de thread van vorig jaar (ook al niet veel soeps :) )[/edit] |
|
|
| eieregooie |
Ik doe mee, maar kan niet meer inloggen? wtf?
edit: fixed :D |
|
|
| MennoB |
| Wordt een mooi seizoen!! :crazy: |
|
|
| eieregooie |
| Als ik geen strafpunten krijg mag ik 167 punten tegemoet zien... Een goed begin is het halve werk :D |
|
|
| MennoB |
| De 'goedkope' teams die in de winter zo betrouwbaar en snel bleken waren gisteren echt nergens te bekennen!! :whip: Ik zal niet zoveel punten krijgen voor deze race. Verder wel een leuke race gezien. Ik denk dat we door dat tankverbod nogal veel verschillen van tijden kunnen gaan zien aan het eind van een race. Wie zuinig op z'n banden is en wie niet.. |
|
|
| eieregooie |
| Ik blijf steken op 129 :( |
|
|
| MennoB |
| Jammer dat je (nog) niet ziet hoe ieder heeft gescoord in de Subleage.. Beetje competitie is altijd wel leuk! Ze zijn er schijnbaar mee bezig, dus even afwachten. |
|
|
| eieregooie |
| Inderdaad jammer. Maar ik sta vast bovenaan :disbelief |
|
|
| MennoB |
 |
|
|
| MennoB |
| Btw ik had een score van jawel: 7 hele punten!! |
|
|
| eieregooie |
| Een prestatie op zich :eek: |
|
|
|
|