|
Tiësto in de grootste ballenkermis van Nederland --> Y-LAND
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
Ja, dit is echt te erg gewoon. Ik dacht dat die gast zo'n groot volgeboekt schema had. Maar Tiesto komt dus gewoon 29 november in Y-Land draaien, discotheek in Spijkenisse.
http://www.y-land.nl/indexevents.htm
tis dat het voor mij verplichte kost is, maar ik vind het heel vreemd dat als je nooit in nederland meer draait omdat je aan het toeren bent met moby, je in Y-land komt draaien. (je moet hierbij denken aan een publiek van 14-18, 25 % turken 25 % negers 25 % uitsmijters en nog een zooitje wannabe's) Maar goed..
LTR! |
|
|
| magrec |
die jongen moet toch ook voor brood op de plank zorgen?
:haha: |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by magrec
die jongen moet toch ook voor brood op de plank zorgen? |
Dat zullen dan wel van die luxe broodjes zijn :stongue: |
|
|
| New Wave |
| Aja, tis niet zo dat hij als bekende DJ niet in die kleine kut tentjes hoort........ |
|
|
| Jappio |
| Ik heb t ook niet over kleine kuttentjes want dat is op zich wel okee, (ook al snap ik niet waarom die dan in yland komt, want daar komt nooit ene goeie dj) maar wat meer zuigt is dat 90 % van het publiek dat daar komt alleen naar r & b en die rotzooi wil luisteren. |
|
|
| New Wave |
| mwjha.....dan komen ze der nog wel achter :) als de heel zaal leeg loopt...maar je zult zien....dan komt er opeens heel ander volk, maar dat wist je misschien ook wel denk :p |
|
|
| MaGiK54 |
| Onbegrijpelijk, zelfs als hij veel geld krijgt is er geen eer voor hem te behalen om in een locale kinderdisco te draaien. (Ken Y-land nie, maar gezien de omschrijving van Jappio en ook gezien de i'netsite ga ik hiervan uit dat het om een kindertent gaat). Ik ga ervan uit dat hij hetzelfde geld krijgt om op die avond in één van de "respectabele clubs" in Nederland te draaien. Spijkernisse is niet zo ver maar ik ga echt niet naar Tiesto toe als hij in een ballentent draait. Hoort hij nie thuis en ik ook nie. |
|
|
| Jappio |
| Ja dat is dan ook wel weer zo new wave. En ik ga misschien wel ff, want zeg nou eerlijk tiesto op 5 minuten lopen van je huis dat mág je toch eigenlijk niet missen? |
|
|
| New Wave |
| wat een onzin magik54........een DJ hoort achter een booth....ook al is hij groot bij naam...........in een kleine club horen ze ook....ga je beweren dat hij ook niet in de HMH moet staan ofzo? enof dat zo groot is :S |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by New Wave
wat een onzin magik54........een DJ hoort achter een booth....ook al is hij groot bij naam...........in een kleine club horen ze ook....ga je beweren dat hij ook niet in de HMH moet staan ofzo? enof dat zo groot is :S |
Je hebt gelijk dat hij achter een booth moet staan...maar persoonlijk vind ik dat de "respectabele dance clubs" (bv The Eau, Now en Wow enz enz) Tiesto (deels) groot hebben gemaakt in Nederland. En dat wanneer mr. Verwijst weer eens een gaatje vindt in zijn drukke agenda om naar Nederland te komen hij in één van deze tenten moet staan.
En de HMH was niet te groot, aangezien ik daar één van mijn besten feesten ooit heb meegemaakt. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Je hebt gelijk dat hij achter een booth moet staan...maar persoonlijk vind ik dat de "respectabele dance clubs" (bv The Eau, Now en Wow enz enz) Tiesto (deels) groot hebben gemaakt in Nederland. En dat wanneer mr. Verwijst weer eens een gaatje vindt in zijn drukke agenda om naar Nederland te komen hij in één van deze tenten moet staan.
En de HMH was niet te groot, aangezien ik daar één van mijn besten feesten ooit heb meegemaakt. |
Ja precies. dat was ook eigenlijk mijn insteek. Vind het vreemd dat ie dan in een tent draait als yland, terwijl die voor de rest heel weinig in Nederland draait. Maar ik moet trouwens nog maar zien dat ie echt komt, t staat dan wel op die site, maar ze riepen vorig jaar ook al dat tiesto zou komen. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Je hebt gelijk dat hij achter een booth moet staan...maar persoonlijk vind ik dat de "respectabele dance clubs" (bv The Eau, Now en Wow enz enz) Tiesto (deels) groot hebben gemaakt in Nederland. En dat wanneer mr. Verwijst weer eens een gaatje vindt in zijn drukke agenda om naar Nederland te komen hij in één van deze tenten moet staan.
|
nou dat vin ik echt onzin, een club maakt je nie groot dat doe je zelf! en omdat je een goede dj bent dan kom je in die clubs terecht! en degene die die clubs beheren mogen dan in mijn ogen blij zijn dat jij komt, ook al zullen ze der nie mee zitten als je nie zou komen want zon plekkie is zo weer gevult!
en als je toch begint met clubs die tiesto groot zouden hebben gemaakt.. dan mag die iedere keer weer naar de spock komen! :)
btw.. het is toch Verwest!? |
|
|
|
|