return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
אנשים, הדרקון הולך לכבוש את אילת... אולי :)
View this Thread in Original format
Dj Black-Dragon
אנשים אני יורד לאילת.... כן היא כוסית לא נורמלית... יש תמורה לא לדאוג
:crazy:

עכשיו אני מבין שיש כמה שיורדים לאילת אז הנה בשורה לבשר לכם
אני כנראה מתקלט יום ראשון בערב בחוף הדקל
!!!!!!!!!!!
21.7
אבל זה ממש תלוי כי הבנתי שהמקום אולי יסגר לכמה ימים
בגלל בעיות מזדיינות שלהם אבל אני מקווה שלא!
אז מי שידשדש לו בין מקומות בילוי באילת.. שלא ישכח לבדוק יום ראשון

ודרך אגב לא יהיה פסיכודלי שם :)
רק פרוגרסיב והאוס
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon
אנשים אני יורד לאילת.... כן היא כוסית לא נורמלית... יש תמורה לא לדאוג
:crazy:


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ענק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha:


אחי שיהיה לך בהצלחה אם אתה מתקלט שם!!!! זאת ההזדמנות ענקית בשבילך!!
ותהנה שם כי זה סבבה של מקום

אני לא יהיה באילת בתאריך הזה אבל אני בטוח שתדפוק סט מהסרטים שם
oDrori
וואלה בהצלחה אולי אני אהיה שם גם!
יש מצב להקלטה?
Dj Black-Dragon
אני מאוד מקווה שהכל ילך חלק ויש מצב להקלטה אני מביא מינידיסק בשביל להקליט!


:tongue3
DjChook
אני מכיר מישהי מאילת שקוראים לה אילת
Dj Black-Dragon
[QUOTE]Originally posted by Dj Black-Dragon
אנשים אני יורד לאילת.... כן היא כוסית לא נורמלית... יש תמורה לא לדאוג
:crazy:


עליה דיברתי מקודם :)

:D :stongue:
DjChook
quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon


עליה דיברתי מקודם :)

:D :stongue:


ראסמי היא פ33ה
divx-master
quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon



אני כנראה מתקלט יום ראשון בערב בחוף הדקל



אחי בהלחה במיקסוסים ... אני יורד לאילת רק ב - 28 ככה שלא יהיה לי הזדמנות לשמוע תוך

אבל תקליט תסט שך
Hell_Copter
quote:
Originally posted by divx-master


אחי בהלחה במיקסוסים ... אני יורד לאילת רק ב - 28 ככה שלא יהיה לי הזדמנות לשמוע תוך

אבל תקליט תסט שך


הגיוני שגם אני גבר בתאריך הזה שם
נארגן איזה מפגשון
Dj Black-Dragon
ואלה בכיף אחי!!



תהיה בקשר אל תתבייש :tongue2

DjChook
פששש אחלה חתימה


לא יכולת למצוא כינוי יותר מעניין ?

מ... "הדרקון" :)
Dj Black-Dragon
בעיקרון אני צריך לחזור ב30
אני נשאר אצל דודים שלי אבל יכול להיות שיום שני או שלישי אני כבר יחזור
:\
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement