|
אנשים, הדרקון הולך לכבוש את אילת... אולי :)
|
View this Thread in Original format
| Dj Black-Dragon |
אנשים אני יורד לאילת.... כן היא כוסית לא נורמלית... יש תמורה לא לדאוג
:crazy:
עכשיו אני מבין שיש כמה שיורדים לאילת אז הנה בשורה לבשר לכם
אני כנראה מתקלט יום ראשון בערב בחוף הדקל
!!!!!!!!!!!
21.7
אבל זה ממש תלוי כי הבנתי שהמקום אולי יסגר לכמה ימים
בגלל בעיות מזדיינות שלהם אבל אני מקווה שלא!
אז מי שידשדש לו בין מקומות בילוי באילת.. שלא ישכח לבדוק יום ראשון
ודרך אגב לא יהיה פסיכודלי שם :)
רק פרוגרסיב והאוס |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
אנשים אני יורד לאילת.... כן היא כוסית לא נורמלית... יש תמורה לא לדאוג
:crazy:
|
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ענק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha:
אחי שיהיה לך בהצלחה אם אתה מתקלט שם!!!! זאת ההזדמנות ענקית בשבילך!!
ותהנה שם כי זה סבבה של מקום
אני לא יהיה באילת בתאריך הזה אבל אני בטוח שתדפוק סט מהסרטים שם |
|
|
| oDrori |
וואלה בהצלחה אולי אני אהיה שם גם!
יש מצב להקלטה? |
|
|
| Dj Black-Dragon |
אני מאוד מקווה שהכל ילך חלק ויש מצב להקלטה אני מביא מינידיסק בשביל להקליט!
:tongue3 |
|
|
| DjChook |
| אני מכיר מישהי מאילת שקוראים לה אילת |
|
|
| Dj Black-Dragon |
[QUOTE]Originally posted by Dj Black-Dragon
אנשים אני יורד לאילת.... כן היא כוסית לא נורמלית... יש תמורה לא לדאוג
:crazy:
עליה דיברתי מקודם :)
:D :stongue: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
עליה דיברתי מקודם :)
:D :stongue: |
ראסמי היא פ33ה |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
אני כנראה מתקלט יום ראשון בערב בחוף הדקל
|
אחי בהלחה במיקסוסים ... אני יורד לאילת רק ב - 28 ככה שלא יהיה לי הזדמנות לשמוע תוך
אבל תקליט תסט שך |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by divx-master
אחי בהלחה במיקסוסים ... אני יורד לאילת רק ב - 28 ככה שלא יהיה לי הזדמנות לשמוע תוך
אבל תקליט תסט שך |
הגיוני שגם אני גבר בתאריך הזה שם
נארגן איזה מפגשון |
|
|
| Dj Black-Dragon |
ואלה בכיף אחי!!
תהיה בקשר אל תתבייש :tongue2 |
|
|
| DjChook |
פששש אחלה חתימה
לא יכולת למצוא כינוי יותר מעניין ?
מ... "הדרקון" :) |
|
|
| Dj Black-Dragon |
בעיקרון אני צריך לחזור ב30
אני נשאר אצל דודים שלי אבל יכול להיות שיום שני או שלישי אני כבר יחזור
:\ |
|
|
|
|