return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Stelling: ->hardstyle verpest de scene? (pg. 2)
View this Thread in Original format
AlFerox
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Id dat andersom (dus techno fans die alleen maar willen 'technoen") dan niet zo?



nee.
techno-fans (althans de so called "puristen") zijn meer met de muziek begaan en weten van welke dj ze wat kunnen verwachten en laten het wel uit hun hoofd om een hardstyle-feest op te zoeken.
in ieder geval heb ik nog nooit gehoord dat techno-fans, die onverhoopt op een qlimax/qlubtempo zijn belandt, de djs aldaar hebben uitgefloten omdat ze het vertikten om techno te draaien. :rolleyes:
AlFerox
quote:
Originally posted by Stivvekk


Zo kunnen wannabe's en echte techno-die-hards allebei van de a'dam arena genieten :) ;)


ach..
who needs de amsterdam arena, sensation en id&t !!

er zijn genoeg andere (kleine) feestjes waar wél leuk publiek komt en waar wél een goede sfeer is.
pivot
quote:
Originally posted by magrec



Ik kan het nog uitbreiden met de stelling HS fans hebben gemiddeld een lager iq maar als je op www.partyflock.nl kijkt dan weet je snel genoeg wat ik bedoel :stongue:
_____--------------------______________------------


hier ben k het wel mee eens...k vin hardstyle echt muziek voor domme mensen...k von techno vroeger ook nie zo goed..maar als je der langer naar luisterd.dan leer je de muziek meer berijpen, en meer waarderen, in tegen stelling tot hardstyle..waar niets aan te snappen valt maar gwoon dom beuken is....k zeg niet dat der alleen maar domme mensen naar hardstyle luistren.maar k vin t wel muziek voor domme mensen..
ook op feesten, zie k (vaak) van die standaard domme boeren (kort stekeltjes haar, mestal zilver gemaakt,(gouden) ketting, strak shirtje, cars broek, in de hardstyle staan
van die gasten waarvan je ziet dat ze niet echt slim zijn zeg maar

maarja, dis dus mn mening..je kan het er niet mee eens zijn, jammer dan

Greetz
ampburner
quote:
Originally posted by pivot
maarja, dis dus mn mening..je kan het er niet mee eens zijn, jammer dan
Greetz


:wtf: :D :D :D :D
AlFerox
quote:
Originally posted by pivot



ook op feesten, zie k (vaak) van die standaard domme boeren (kort stekeltjes haar, mestal zilver gemaakt,(gouden) ketting, strak shirtje, cars broek, in de hardstyle staan
van die gasten waarvan je ziet dat ze niet echt slim zijn zeg maar



vergeet de nickelson-jas en lonsdale-trui niet!!

ohja, en die "vriendelijke" en "blije" uitstraling.. :rolleyes:



my style is HARDSTYLE!!

beuQen!!
Smirnoff
hey...

Zo zie ik er ook uit ;)
ghehehehehehe :stongue: :crazy:
AlFerox
zullen we samen gaan beuQen dan?? :p ;)
Smirnoff
quote:
Originally posted by AlFerox
zullen we samen gaan beuQen dan?? :p ;)


Waneer ?¿
Optimus
quote:
Originally posted by pivot

(kort stekeltjes haar, mestal zilver gemaakt,(gouden) ketting, strak shirtje


WTF, zo ziek er ook uit!!!:p

en nee, de stelling lklop niet... ik luister naar hardhouse... ook wel naar hardstyle... naar trance... naar techno ook sinds een paar maanden... ik dans op alles even gemakkelijk en vind wel goei.

Waar hoor ik dan bij?:D:D:D

en ik wilde van de week nog een Nickelson jas halen nerd:D:p
Stivvekk
quote:
Originally posted by AlFerox


ach..
who needs de amsterdam arena, sensation en id&t !!

er zijn genoeg andere (kleine) feestjes waar wél leuk publiek komt en waar wél een goede sfeer is.



tsja omdat ik in de buurt van a'dam woon ga ik natuurlijk meestal daar op zoek naar leuke kleine clubs, maar je hebt natuurlijk gelijk dat er nog genoeg aan leuke plekken zijn in NL, tis alleen eff zoeken (en niet dus de flyers afstruinen hoewel daar ook weleens leuke feesten tussen zitten, maar meestal kun je toch maar beter een vaste club zoeken, ga je op een gegeven moment mensen herkennen, praten en dan leg je zowaar ook wat makkelijker contact met leuke vrouwen (of mannen als je dat wilt), mij is het in ieder geval nog nooit gelukt om contact te leggen op bijvoorbeeld innercity of shockers (2001 was echt gruwelijk, daar niet van). Met de meeste bezoekers van grote feesten wil je ook helemaal geen contact :D

M5
quote:
Originally posted by pivot


hier ben k het wel mee eens...k vin hardstyle echt muziek voor domme mensen...k von techno vroeger ook nie zo goed..maar als je der langer naar luisterd.dan leer je de muziek meer berijpen, en meer waarderen, in tegen stelling tot hardstyle..waar niets aan te snappen valt maar gwoon dom beuken is....k zeg niet dat der alleen maar domme mensen naar hardstyle luistren.maar k vin t wel muziek voor domme mensen..
ook op feesten, zie k (vaak) van die standaard domme boeren (kort stekeltjes haar, mestal zilver gemaakt,(gouden) ketting, strak shirtje, cars broek, in de hardstyle staan
van die gasten waarvan je ziet dat ze niet echt slim zijn zeg maar

maarja, dis dus mn mening..je kan het er niet mee eens zijn, jammer dan

Greetz


Cars broeken omfg..bestaat er iets lelijkers? lol
tijs08
ben het ABSOLUUT NIET met de stelling eens!!

en als je de stelling zo steldt als je hem nu zegt.. dan klopt hij ook niet!
Het zijn namelijk de MENSEN die van die muziek houden die jij nou juist niet kunt waarderen!!

Ikzelf vind Techno ook voor de 95% bagger.. maar blijf het wel waarderen, tis niet mijn smaak. Maar kan wel begrijpen, en het waarderen als anderen hier helemaal op los kunnen gaan.
Net wat smirnoff zegt.. iedere zijn ding!

Ik vind Hardstyle echt fantastisch.. al is TRANCE toch mijn favoriete stijl! Ik moet wel zeggen, dat er de laatste tijd wel erg veel slappe aftreksel van oude nummers en veel te blije word uitgebracht.
Maar ga me nou niet vertellen dat jullie gasten hier, stil kunnen blijven staan als ze Technoboy - Hardrive horen draaien????

1 van mijn vetste feesten ooit is toch echt wel Qlimax (08-12-01)
En misshien liepen er mensen.. met minder IQ dan op Earth ofzo?? maar twas er wel een top sfeer.. en daar gaat het toch om???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement