return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Stelling: ->hardstyle verpest de scene? (pg. 8)
View this Thread in Original format
dj_spare
Hardcore vind ik nog veel erger...

harcore sletten, terror bitches, hakmiepen, uber wausen

noem het maar op, zulke mensen kun je toch niet serieus nemen in de samenleving :(
nwopper
Wat een onzin! Hoe kan een muziekgenre nou een scene verpesten??
Kijk, dat je het niet leuk vind, dat is een ding, dan ga je lekker niet BeuQen op Qlimax en DefQon en alle andere Qdingen, maar verpesten.... Ik ben zelf ook niet vies van hardstyle, maar als ik wil beuQen...zet wat HQ-lui neer in een tentje en je krijgt me er niet meer weg :D

Vind dat sommige leden van het hardcoreliefhebbende volk het nog veel meer verpesten dan de hardstylers. Voorbeeld: twee jaar geleden viel Sensation White samen met een groot hardcorefeest. Utrecht CS is natuurlijk knooppunt dus daar komen de Sensation White-gangers en hardcore-lovers bijelkaar. Kom je daar die hal in, staat daar een groepje van 30 man (bretels, lonsdale, kisten, je kent ze wel: wazi's) en dan krijg je weer dom commentaar naar je kop geslingerd als: 'Wuuhh traaaaance, traaaance is voor homo's', 'Stelletje flikkers, lekker op je flikkerfeestje elkaar in de kont geragd' etc. etc. Wat mij betreft mogen zulke lui echt ergens in een ravijn gedumpt worden ofzo. Respecteer elkaar gewoon, en elkaars muzieksmaak en er is nix aan de hand...
Eye-Riz
ben het helemaal met nwopper eens.. laat elkaar gewoon in de waarde. waar je ook van houdt. geldt beide kanten op. ga niet zeggen dat het ene 'intelligenter' is dan het andere. kan wel zo zijn, maar dan stel je je wel nogal hautain op. alsof er iemand beter is. juist door dat soort dingen te zeggen ben je in mijn ogen juist minder...

(no offense, ik heb de hele thread niet gelezen hoor, dus hoop niet dat ik iemand persoonlijk voor zijn kop stoot... of, misschien ook juist wel :p)
eieregooie
quote:
Originally posted by SnuggLe
Mooi man, mooie thread dit. Toen kon er nog een beetje gediscussieerd worden.
Maar Iris verwoordde het wel mooi:


Oh en mijn eigen reply vind ik ook wel cool :D



Good old times ;)


Ik verwachtte hier meer een "kappen met graven" reply eigenlijk, net als vorige week :D
magrec
Mwahaha hier heb ik veel vrienden meegemaakt ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik verwachtte hier meer een "kappen met graven" reply eigenlijk, net als vorige week :D


Ja dat mag ook (zie die reply van Partyhardy), want sommige dingen hebben echt totaal geen zin/nut, sommige threads.
Dat is posten om het posten. Ga sporten ofzo ipv nutteloos posten ;) Of werken! :p
Eye-Riz
waar mijn antwoord? ah, ik zie het al.. nouja, al?! ik ben er dus weer ingetuind :) jullie zijn echt wel bezig he? :D

ben wel benieuwd welke reply ik van mezelf cool vond dan :)
ben in ieder geval wel blij met mijn nieuwe sig. en jullie zeggen er niet eens wat van :( Speciaal voor snuggle...
magrec
quote:
Originally posted by Eye-Riz
waar mijn antwoord? ah, ik zie het al.. nouja, al?! ik ben er dus weer ingetuind :) jullie zijn echt wel bezig he? :D

ben wel benieuwd welke reply ik van mezelf cool vond dan :)
ben in ieder geval wel blij met mijn nieuwe sig. en jullie zeggen er niet eens wat van :( Speciaal voor snuggle...


Je sig is leuk hoor ;) koekiemonster gaat nog altijd mee met optredens?
Eye-Riz
nee, sinds mijn TA-vriendjes me niet meer supporten is ie ontroostbaar.... hij blijft thuis mokken. Elke keer vraag ik m wel mee, maar dan draait ie zich om, met zijn armpjes over elkaar en begint ie te stampvoeten. Dus dan laat ik 'm maar, voordat ie begint te krijsen... je wil echt niet weten hoe een koekiemonster krijst als ie zijn zin niet krijgt.. gelukkig is ie meestal wel te stoppen met een koekie...
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Eye-Riz
nee, sinds mijn TA-vriendjes me niet meer supporten is ie ontroostbaar.... hij blijft thuis mokken. Elke keer vraag ik m wel mee, maar dan draait ie zich om, met zijn armpjes over elkaar en begint ie te stampvoeten. Dus dan laat ik 'm maar, voordat ie begint te krijsen... je wil echt niet weten hoe een koekiemonster krijst als ie zijn zin niet krijgt.. gelukkig is ie meestal wel te stoppen met een koekie...



:D :haha:

Coole sig ;)

SnuggLe
quote:
Originally posted by Eye-Riz
waar mijn antwoord? ah, ik zie het al.. nouja, al?! ik ben er dus weer ingetuind :) jullie zijn echt wel bezig he? :D

ben wel benieuwd welke reply ik van mezelf cool vond dan :)
ben in ieder geval wel blij met mijn nieuwe sig. en jullie zeggen er niet eens wat van :( Speciaal voor snuggle...


Ik heb hem voor jou ook speciaal weer verandert, en meer in petto!
Ik was er niet, sorry, daarom kon ik niet reageren!

quote:
Originally posted by Eye-Riz
nee, sinds mijn TA-vriendjes me niet meer supporten is ie ontroostbaar.... hij blijft thuis mokken. Elke keer vraag ik m wel mee, maar dan draait ie zich om, met zijn armpjes over elkaar en begint ie te stampvoeten. Dus dan laat ik 'm maar, voordat ie begint te krijsen... je wil echt niet weten hoe een koekiemonster krijst als ie zijn zin niet krijgt.. gelukkig is ie meestal wel te stoppen met een koekie...


Koekimonster mist mij gewoon heel erg, omdat ik zo goed kon zoenen:
(Lang geleden, maar ik heb ze nog ;))




Na mij heeftie nooit meer zo'n goede French Kiss gehad. Zeg maar dat ik hem op kom zoeken.
Ik kom ook helemaal niet voor jou naar zo'n feestje Iris, maar voor Koekiemonster! Reden dat ik lang niet meer geweest ben is omdat hij mijn telefoontjes niet meer beantwoorde. Heeft koekie een nieuw monster?
Eye-Riz
hihihihhihi :D ze zijn ERG leuk!!! die had ik niet eens meer:)


Ik zal Koekiemonster de boodschap doorgeven... ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement